Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? ?.
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Tror att DOL har blivit ett offer för extrem DG-ismen. 😮😱
Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Konferera. Dom har nog luftkonditionering. Vad ska det konfereras om?
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 ?. Tror att DOL har blivit ett offer för extrem DG-ismen. 😮😱 😑 Näh, skulle bara kolla. Slukhålen nu för tiden...
Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Halvsjutiden på fredag går planet till Arlanda sen vidare till Bangkok via Moskva. Blir skoj å varmt! Å sen till koh samet från Bangkok sen improvisation Revolution läste jag, men det blir det väl inte? Dom håller sig nog lugna ett par veckor till.
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Drack just fyra koppar kärlek, men funderar ändå på att brygga mera kärlek. ☺️🥰
Neosus Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Nu går skam på torra land! Har int drucke nå kaffe idag! 😮😊
Micke H Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Nu går skam på torra land! Har int drucke nå kaffe idag! 😮😊 Jag misstänkte det, så jag drack lite extra åt dig också! Är nu inne på femte koppen. 😊 Det behövs när man vart hemma och spelat TV-spel och gråtrunkat i två månader och sen helt plötsligt ska börja jobba åtta varje morgon som en normal människa. 😆
Dark Of Light Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Nu går skam på torra land! Har int drucke nå kaffe idag! 😮😊 😮 :o 😮 :o
Algotezza Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Brukar gilla att laga mat jag med, men ibland är man bara sugen på att äta den och inte på att laga den. Nu blir det bastu och textskrivande tänker jag tycka. 🙂 Skönt att träna. Jag tränar dock hemma istället. 🙂 Eget hemmagym?
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Eget hemmagym? Kör med hantlar en vanlig sittbänk och en pilatesboll. Eftersom jag inte vill bygga muskler bara så känns det onödigt att isolera vissa muskler när man tränar fler muskler om man bara står upp när man utför övningarna. Om man bara tränar på det sättet som kroppsbyggare gör så missar man ju stora grupper av små muskler. Ofta så är det dessa muskler man behöver träna för att få en bättre hållning och en stadigare kropp. Många tränar ju dessa grupper för sig istället, men jag kör hellre allt på en gång. Man måste dock vara försiktig i början så att man inte skadar sig. Köpte två böcker om styrketräning och anatomi som jag sedan använde för att göra egna träningsprogram. Den ena boken gav jag dock till min polares syrra som satsade på OS, eftersom hon gillade den. Hon kände fler som ville låna den, så jag gav den till henne så kan hon låna ut den som (och om) hon vill. Lite kul att ha en världsmästare som motiverar en att motionärsträna.
Algotezza Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Jag är inte direkt muskelbyggare om man säger så. Lyfter inte skrot. Tränar för att få bättre kondis (så jag kan fortsätta gå på kondis 😏 ) och för att bibehålla befintlig muskelmassa då denna automatiskt går tillbaka när man blir äldre. Har ju inte körkort så det blir mycket cyklande. Det är ju mycket roligare att cykla ute i naturen uppför och nerför backarna 'n sitta inomhus på en träningscykel. Jag har en stump sånt här. Grymgym...
Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Nu blir samerna ännu poulärare i Norrland. http://www.expressen.se/nyheter/unika-domen-sameby-far-ensamratten-till-jakt/
Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Grymgym... Det är rätt bra faktiskt. Om man gör övningarna. Får se om jag kan komma igång och cykla i vår. Jag köpte en ny cykel, men det blev inget cyklat i somras.
Algotezza Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Jag är ständigt ute och cyklar... 😉 ...i alla väder...
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Jag har en stump sånt här. Hade ett sådant jag med, men jag skadade mig när jag drog söder det.
Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Hade ett sådant jag med, men jag skadade mig när jag drog söder det. BS. Drog sönder din underutvecklade muskulatur snarare. Dom där snörena håller för Arnold i toppform.
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Jag styrketränar som sjukgymnastik och för att kunna käka som jag vill. 😉 Tränar och kollar på film samtidigt. Bra med t ex Netflix att man kan spola tillbaks om man missat något. Roligare att träna medans man kollar på något intressant eller roligt.
Algotezza Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 På träningscykeln sitter jag ibland och läser. Sen har jag numera alltid med min specialar-mp3-spelare där jag bara har mina egna låtar- fyller på efter hand. Dels slipper jag den vanliga gymmusiken, dels kan jag gå i min egen musikbubbla.
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 BS. Drog sönder din underutvecklade muskulatur snarare. Dom där snörena håller för Arnold i toppform. Fick ett av sjukgymnasten, men det höll inte alls. Tror att jag fick ett dåligt band. Men ont gjorde det.
Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Stekte några frysta hamburgare i går. Hittade återstoden av 8-packen i kylen nu, i stället för i frysen. Antar att det blir hamburgare i dag också. Och i morgon.
Neosus Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Jag brukar sitta och träna kaffehävararmen! Och då brukar jag passa på att surfa...oxå. På internet då alltså! Eurosåatte! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 DG: Jag pumpar med tjugo kilo per näve när jag lyfter skrot. Så jag har inte underutvecklad muskulatur längre. Det var bara en muskelgrupp som var i dåligt skick för att jag hade haft ett flertal kotor som legat lite knasigt, vilket gjorde att jag belastade kroppen fel. Tränade tre månader som sjukgymnastik, sedan så fortsatte jag för att jag gillar att träna och för att hålla nere min vikt. Tappade 60 kilo i fett och har byggt tillbaks de kilorna i muskler nu.
Den Gode Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Tappade 60 kilo i fett och har byggt tillbaks de kilorna i muskler nu. Pics or.......
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Vore faktiskt kul med bilder för att se skillnaden. Nu när jag tänker efter. Man ser ju inte förändringen då den sker så gradvis. Jag märker det mest på storleken i på mina kläder. Köpte en träningsoverall som satt för tight om magen men var lagom stor annars, i början på förra sommaren. Den var lagom emot ganska snart, men nu är den för liten över axlarna och bringan. Men det ironiska är ju att jag faktiskt fortfarande tycker att jag ser tjock ut, ganska ofta när jag ser mig själv i spegeln. 😊
Neosus Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 (redigerat) Jag brukar inte titta i spegeln. Man ser ju bara en tokstolle där.. 😳😱😊 Redigerat 3 februari 2016 av Neosus
Recommended Posts