Dark Of Light Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 (redigerat) 😆Åhh... nghh... jaahh... aahh... ja, just det, forat hälsar... hnghghhh... Redigerat 2 februari 2016 av Dark Of Light
Memphis Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 😆Åhh... nghh... jaahh... aahh... ja, just det, forat hälsar... hnghghhh... 😆 Låter ju sjukt intressant bägge två. Men jag skulle nog inte orka ta till mig av två så tunga ämnen sanna dag. Känns som att det blir en overinput då. Jo, det var massivt att ta in allt på samma dag 😛 men datumen råkade vara samma. Väldigt givande hur som helst.
Dark Of Light Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG? Var är DG?
slejnard Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Chicago redwings Detroit blackhawkes Boston maple leafs Toronto bruins 😳 Nyrepad! Resfeber till Max!
slejnard Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Halvsjutiden på fredag går planet till Arlanda sen vidare till Bangkok via Moskva. Blir skoj å varmt! Å sen till koh samet från Bangkok sen improvisation
Dark Of Light Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Passa dig för kranvattnet och liderliga luder.
Micke H Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Har du nytt jobb nu Mick...EH?! EH! Ja, det har jag. ☺️ Jag har vart konsult utan uppdrag i två månader men idag började jag mitt första uppdrag.
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 (redigerat) Redigerat 3 februari 2016 av k9
Overkill Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 EH! Ja, det har jag. ☺️ Jag har vart konsult utan uppdrag i två månader men idag började jag mitt första uppdrag. Kul! Hoppas det blir roligt!
Micke H Postat 3 februari 2016 Postat 3 februari 2016 Kul! Hoppas det blir roligt! Hoppas jag med! Sjukt mycket nytt att lära sig men det ska nog gå bra.
Recommended Posts