Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Så var lektionerna slut för idag. Klassrummet tomt. Dags skriva in frånvaron. Sen blir det hem och efter det en timme på gymmet, Gerdahallen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Brukar gilla att laga mat jag med, men ibland är man bara sugen på att äta den och inte på att laga den.

Nu blir det bastu och textskrivande tänker jag tycka. 🙂

Så var lektionerna slut för idag. Klassrummet tomt. Dags skriva in frånvaron. Sen blir det hem och efter det en timme på gymmet, Gerdahallen.

Skönt att träna. Jag tränar dock hemma istället. 🙂
Postat

Hur kunde dom ersätta Charlie Sheen med Ashton Kutcher i 2 1/2 män? Karln är ju inte rolig.

Charlie Sheen är ju inte särskilt rolig han heller om du frågar mig.

Postat

Enkla lektioner, ingen där alltså. 🙂

Charlie Sheen är ju inte särskilt rolig han heller om du frågar mig.

Dem är båda precis så roliga som manuset tillåter dem. ☺️
Postat

Dem är båda precis så roliga som manuset tillåter dem. ☺️

Ja, antagligen det som är problemet då jag aldrig tyckt serien är särskilt rolig. 😑

Postat

Ja, antagligen det som är problemet då jag aldrig tyckt serien är särskilt rolig. 😑

Det tyckte inte jag heller, Men när jag hade sett några avsnitt med kutcher tyckte jag att de med Scheen i alla fall var mycket roligare.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.