Neosus Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Näe vad säger ni? Ska man ta sig en kopp kaffe kanske? De vart längesen sist... ...ungefär 3 sekunder. 😑
Dark Of Light Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 De får fan bestämma sig! Ska det vara segt eller inte. Här går man med förväntningar och... nä nä nä... ICKE!!! 😳 Hur var frågan?
Dark Of Light Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 😏 Tänkte väl det, nu blev det segt igen med inläggen... Ordningen återställd.
Neosus Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Det är resan till målet som är intressant! Joo målet ifråga är oxå intressant. JooOOoo och.... ja! Jo! 🙂
Algotezza Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Så var lektionerna slut för idag. Klassrummet tomt. Dags skriva in frånvaron. Sen blir det hem och efter det en timme på gymmet, Gerdahallen.
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Brukar gilla att laga mat jag med, men ibland är man bara sugen på att äta den och inte på att laga den. Nu blir det bastu och textskrivande tänker jag tycka. 🙂 Så var lektionerna slut för idag. Klassrummet tomt. Dags skriva in frånvaron. Sen blir det hem och efter det en timme på gymmet, Gerdahallen. Skönt att träna. Jag tränar dock hemma istället. 🙂
Micke H Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Hur kunde dom ersätta Charlie Sheen med Ashton Kutcher i 2 1/2 män? Karln är ju inte rolig. Charlie Sheen är ju inte särskilt rolig han heller om du frågar mig.
Dark Of Light Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Så var lektionerna slut för idag. Klassrummet tomt. Dags skriva in frånvaron. Sen blir det hem och efter det en timme på gymmet, Gerdahallen. Enkla lektioner, ingen där alltså. 🙂 Charlie Sheen är ju inte särskilt rolig han heller om du frågar mig. Dem är båda precis så roliga som manuset tillåter dem. ☺️
Micke H Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Dem är båda precis så roliga som manuset tillåter dem. ☺️ Ja, antagligen det som är problemet då jag aldrig tyckt serien är särskilt rolig. 😑
Den Gode Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Frågan är svaret och vägen är målet... Säger du carpe diem också, så........
Micke H Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Man måste veta vad ens diem är för att kunna carpa det.
Den Gode Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Ja, antagligen det som är problemet då jag aldrig tyckt serien är särskilt rolig. 😑 Det tyckte inte jag heller, Men när jag hade sett några avsnitt med kutcher tyckte jag att de med Scheen i alla fall var mycket roligare.
Dark Of Light Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Man måste veta vad ens diem är för att kunna carpa det. Fånga karpen?
Micke H Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 Fånga karpen? Is that what the kids are calling it these days?
Dark Of Light Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 (redigerat) Redigerat 2 februari 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 2 februari 2016 Postat 2 februari 2016 That what she said!! Kaffe vart gott.. å tårta! Vart gott! Jåh!!
Recommended Posts