Dark Of Light Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Är detta årets sista PT? Kommer de andra också vara på topp?
Bluddrik Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Personligen har det varit ett jävligt jobbigt år. Jag har fått inse att jag, som man säger, har gjort mitt, och lever mitt liv i ett slags limbo där jag inte vet hur det ska bli, och inte kan påverka så mycket heller. Förhoppningarna inför nya året är att jag ska kunna få ner mitt blodsockervärde och därmed slippa sår hela tiden så att jag kan komma ut och ta lite promenader. När det gäller Sverige har jag inte mycket hopp. Annars är jag en rätt kul snubbe.
Dark Of Light Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Du har så mycket att ge på så många plan kan jag tänka. Visst du kanske inte kommer jobba längre men livet tar ju inte slut för det? Dina personliga krämpor kan bara du påverka och det tror jag du kommer fixa på sikt. Sverige... öh... ja. Kul att du är kul, då är vi minst två.
Neosus Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Ja det är kul! 🙂 Själv tror jag att det kan bli ett intressant kaffe år 2017 för mig. ☺️ 😑
Bluddrik Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Ja det är kul! 🙂 Själv tror jag att det kan bli ett intressant kaffe år 2017 för mig. ☺️ 😑 I övrigt då? Hur ligger du till när det gäller pluggandet t ex? Jag brukar fråga mellan terminerna.
Neosus Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 jo jag kommer fortsätta läsa mer.. i brist på annat. Vill ha mig en riktigt utbildning iallafall innan jag trillar av pinn. 🙂
Bluddrik Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 (redigerat) jo jag kommer fortsätta läsa mer.. i brist på annat. Vill ha mig en riktigt utbildning iallafall innan jag trillar av pinn. 🙂 Du funderar inte på att flytta söderöver, eller i nåt annat väderstreck, där det kan finnas nåt jobb? Eller flytta för att plugga? Redigerat 31 december 2016 av Bluddrik
Neosus Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Jag har inga planer på sånt just nu iallafall. Men man får se! 🙂
Bluddrik Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Jag har inga planer på sånt just nu iallafall. Men man får se! 🙂 Inte jag heller.
Bluddrik Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Du har så mycket att ge på så många plan kan jag tänka. Visst du kanske inte kommer jobba längre men livet tar ju inte slut för det? Dina personliga krämpor kan bara du påverka och det tror jag du kommer fixa på sikt. Det var snällt sagt. En borde säga nåt snällt tillbaka.
Dark Of Light Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Det var snällt sagt. En borde säga nåt snällt tillbaka. Du gjorde det precis. 😑
Dark Of Light Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Hej vad det smäller... Jag undrar... ska det vara så?
slejnard Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Jo. Här har vi smällt å ätit plankstek. Nu halvsmälla i soffan! Såg ett grymt läckert norrsken nyss när jag skjutsade hem sonen. Mäktigaste jag sett! En hint och förhoppning om ett schysst o gott 2017
slejnard Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Vem inmundigar första KPD i det nya? 😕 Och det lär bli ny tråd å! 😮
slejnard Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Tack vare Bluddriks fina ord om min fellow man tordes jag dela den i gitarrklubben ☺️. Finns även på Spotify o iTunes 😑 https://open.spotify.com/track/3UpfWyXB7UIUh9K7xvtN6v
Dark Of Light Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 ☺️ Dina låtar är bra, det vet du! Ja, norrsken torde väl vara det vackraste fyrverkeriet och behagligt tyst också. Ja, hur ska det bli där på andra sidan? 😮
slejnard Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Tack du! ☺️ Blev faktiskt inspirerad att försöka jobba om några av de gamla med engelsk text till nya med svensk text. Vad tror ni om det? Gud ingriper!
Dark Of Light Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 (redigerat) Tack du! ☺️ Blev faktiskt inspirerad att försöka jobba om några av de gamla med engelsk text till nya med svensk text. Vad tror ni om det? Gud ingriper! Ja, vad jag tycker om dina svenska alster vet du mycket väl. Det är liksom d som är din grej. D e d d e, ja d e d. Ditt uttryck blir klart mer personligt. Mer avslappnat i sången också, du "vågar" komma ner i tonhöjd där din röst fungerar bättre. Du verkar komma genom som just du och inte som mer eller mindre omedvetet härmandes några andra. Kör på det. Det där sista tror jag inte alls på. 😎 Redigerat 31 december 2016 av Dark Of Light
slejnard Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Pallar man vara uppe nå längre? 😮 Sambon sover 😑
Dark Of Light Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Väck henne då. Ja fan.... en sisådär elva-tolv minuter ska man väl palla?
Dark Of Light Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Vi ses på andra sidan 😑 Goooooooottt öööhhh... Hm? Nytt?
slejnard Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Jåh Vi ses på andra sidan 😑 öööhhh... Hm? Nytt? ☺️
Recommended Posts