slejnard Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Jåh jag har ju feber orkar inte skriva så mkt En pt fick jag! 😄
Bluddrik Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Jåh jag har ju feber orkar inte skriva så mkt En pt fick jag! 😄 Väl unt. Blåste den där DOL.
Gäst Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Är du lättskrämd? Har du sett Repulsion? Ne är inte lättskrämd. Har sett dem flesta skräckfilmerna. Fast inte de gamla. Med undantag för "The Night Of The Living Dead" från år ~1968. När jag såg denna scen i Silent Hill tyckte jag den var riktigt demonisk på nåt sätt.
Bluddrik Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Ne är inte lättskrämd. Har sett dem flesta skräckfilmerna. Fast inte de gamla. Kolla in Polanskis gamla filmer. Rosemarys Baby och Repulsion.
Gäst Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Varför finns det ingen film-katalog på nätet där man kan hyra filmer? Det finns ju spotify för musik. Men inget för film.
Dark Of Light Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 (redigerat) Väl unt. Blåste den där DOL. Jag låter er få smulor ibland så ni känner hoppfullhet och sådant. ☺️ Varför finns det ingen film-katalog på nätet där man kan hyra filmer? Det finns ju spotify för musik. Men inget för film. Åk ner till närmsta kiosk och fråga om du får hyra en Moviebox och Motorsågsmassakern. Säg att du precis köpt en färg-TV mottagare. Redigerat 28 december 2016 av Dark Of Light
Naymari Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Någon i Längstah som har en Marshall-hifi högtalare? Funtar på en sådan att koppla skivspelaren till
Bluddrik Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Åk ner till närmsta kiosk och fråga om du får hyra en Moviebox och Motorsågsmassakern. Säg att du precis köpt en färg-TV mottagare.
Bluddrik Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Någon i Längstah som har en Marshall-hifi högtalare? Funtar på en sådan att koppla skivspelaren till Slejnard. Och syrrans mellangrabbs flickvän fick en i julklapp. Back to mono?
slejnard Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Någon i Längstah som har en Marshall-hifi högtalare? Funtar på en sådan att koppla skivspelaren till Jo en stanmore. Låter grymt bra! Streamar musik o kör tvn genom den Stereohögtalare e de 😑
Bluddrik Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Jo en stanmore. Låter grymt bra! Streamar musik o kör tvn genom den Stereohögtalare e de 😑 Är det inte en liten burk?
Dark Of Light Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Ja, blir det någon stereobredd att tala om i den? Har fortfarande inte bestämt mig men en JBL ligger bra till pga smidig storlek. Inte tänker jag direkt att det också är en stereohögtalare det heller.
Naymari Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Jo en stanmore. Låter grymt bra! Streamar musik o kör tvn genom den Stereohögtalare e de 😑 Perfekt! Är den jag funderar på. Kopplar du Tv:n genom 3.5mm jacket?
Dark Of Light Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Hittade ingen men det hade varit smutt. Den här däremot är ju en originell idé i alla fall.
Naymari Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 (redigerat) [...] Back to mono? Ska mest ha den hemma för att ha något att lyssna igenom. Kommer aldrig sitta så att stereo inte blir av intresse ändå. Blir nog antingen en sådan eller en sonos-burk Redigerat 28 december 2016 av Naymari
Naymari Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Ja, blir det någon stereobredd att tala om i den? Har fortfarande inte bestämt mig men en JBL ligger bra till pga smidig storlek. Inte tänker jag direkt att det också är en stereohögtalare det heller. JBL- är nog bra smidig om man vill ha med sig den. Min kommer mest bara stå på en hylla. Marshall är mycket mer estetiskt tilltalande för mig.
Bluddrik Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Jag tänkte överge Comviq kontant som jag har haft sen min första telefon och gå över till ett abonnemang där man får ett visst antal samtal per månad. Det jag har hittat är Hallon och Vimla. Båda verkar erbjuda ungefär samma saker för ungefär samma pris. Mobilsurf kan jag inte använda med min gamla telefon. Vet någon något om vilket abonnemang som kan va bäst?
Naymari Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 kolla http://www.tackningskollen.se och se hur täckningen är där du bor. Hallon går på 3:s nät och Vimla på Telenor.
Bluddrik Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 kolla http://www.tackningskollen.se och se hur täckningen är där du bor. Hallon går på 3:s nät och Vimla på Telenor. Tack för tipset. När det gäller 3G verkar det vara jämnt skägg. Däremot har 3 inget när det gäller 4G, men det ska väl inte påverka när man bara ringer?
Naymari Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Tack för tipset. När det gäller 3G verkar det vara jämnt skägg. Däremot har 3 inget när det gäller 4G, men det ska väl inte påverka när man bara ringer? Om du inte surfar tror jag inte det gör någon skillnad öht. 🙂
Dark Of Light Postat 28 december 2016 Postat 28 december 2016 Pluttrix tror inte på mobilsurf. Det är "djävulens bländverk" och kan "ge upphov till skolios och håriga handflator". 😑
Recommended Posts