SnigelDynamit Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Jag och Stormen URD ska på kryssning. Ännu bättre. 🙁 :( 🙁 :( 🙁
Bluddrik Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Jag och Stormen URD ska på kryssning. Ännu bättre. 🙁 :( 🙁 :( 🙁 Åkte till Åland en gång. Då blåste det storm. Det var tufft. Vart ska du?
Dark Of Light Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Nejhhhh, ska på rockkryssning imorgon. Någon. Hjälp mig. Vad är det med folks fascination av jackor i den här tråden egentligen!? Är det inte övergödda fjäderfän i storlekar som inte ens finns så är det just det här. Hur hamnade du i denna smeten? Menar du nu, nu!? Med Urden och allt!? Vapenhot? Fagra löften om amorösa äventyr? Eller en filmstjärnekarriär? Eller omslagsbild på Kamratposten? Det finns livbåtar. Ahahah 😛 😳 Ja, djävlar...
Dark Of Light Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Ah ja Finlandsfärjorna är mina gamla jaktmarker. Även Danmarksfärjorna har varit framgångsrika fiskelägen. Blev ofta sjösjuk som barn men inte nu längre. Kanske alkoholen hjälper? Man få se till att hålla sig upptagen med något...
Bluddrik Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Jag tror jag var sjutton år när jag åkte. Har aldrig velat göra om det.
SnigelDynamit Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Åkte till Åland en gång. Då blåste det storm. Det var tufft. Vart ska du? Åland. 🙁 :( 🙁 Fan också. http://www.vikingline.se/hitta-resa/kryssningar/temakryssningar/rockkryssning/ DoL: Jag gör det för att exet ska få chansen att utöka sin bekantskapskrets. På riktigt av den anledningen. Jag offrar mig. Delvis i egen sak så klart, för då kanske han slutar hänga på mig...men iaf. Vad gör man på såna här rockkryssningar??
Bluddrik Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Vad gör man på såna här rockkryssningar?? Spyr? Fattar inte historien om exet. Brukar ni göra saker ihop?
SnigelDynamit Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Ja, alltså vi har ju separerat precis i höst efter tio år och han är helt lost utan mig, påstår han och har typ jättesvårt att släppa taget. Så nu försöker jag vara snäll och tutta ihop honom med en ny tjejbekant och hennes bekantskapskrets. Håll tummarna att de hamnar i samma koj, eller vad sängarna ombord på fartyg nu heter. Det låter säkert helsjukt men ibland måste man ta till extraordinära tag.
Bluddrik Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Så han tror inte att det är ni två som åker till Åland ihop? Det ska visst inte blåsa mer än kuling.
SnigelDynamit Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Nej nej, han är medveten om att jag förväntar mig...eh, att han knyter lite nya band och lämnar mig ifred. För han är i Belieber-mode nu, eller vad man ska kalla det. Och jag är då J. Bieber. Orka bli ofrivilligt dyrkad!!! Låt mig vara, liksom. Hitta nån ny, already. Så ungefär. Vad ska jag ha på mig? Funkar vanliga utgångskläder?
Bluddrik Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Vad ska jag ha på mig? Funkar vanliga utgångskläder? Läder. Typ Cat Woman. Annars går det bra med vad som helst.
Dark Of Light Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 (redigerat) Åland. 🙁 :( 🙁 Fan också. http://www.vikingline.se/hitta-resa/kryssningar/temakryssningar/rockkryssning/ DoL: Jag gör det för att exet ska få chansen att utöka sin bekantskapskrets. På riktigt av den anledningen. Jag offrar mig. Delvis i egen sak så klart, för då kanske han slutar hänga på mig...men iaf. Vad gör man på såna här rockkryssningar?? Fantastiskt uppoffrande. Det tyder på att han är hyfsat efterhängsen? Tja, de har väl band man lyssnar på. Eller så är det vårens jackmode som presenteras. Eller så... Vad ska jag ha på mig? Funkar vanliga utgångskläder? ... endast en rock. Det är vad du ska ha på dig. Endast en rock. Tro mig, det är en rockkryssning... Ta gärna lite bilder btw. Läder. Typ Cat Woman. Annars går det bra med vad som helst. 😆 😳 Fast ska det storma tar du på dig något som flyter. Redigerat 26 december 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Det ska visst inte blåsa mer än kuling. Precis... ingen fara alls... 😄 Cat Woman! Pics or it didn´t happen.
SnigelDynamit Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Ska inte klä ut mig till Cat Woman, jag bara skrattade åt förslaget. Det blir som vanligt kortkort med lite för djup urringning, det är enda sortens klänningar jag har eftersom jag började gå ut och festa under 90-talet och då klädde man sig så. Det hänger liksom kvar sen dess... Kan inte ni komma med???! Kom igen nu. Vi gör ett resereportage, Längstah på rockbåten 2016.
Dark Of Light Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Ska inte klä ut mig till Cat Woman, jag bara skrattade åt förslaget. Det blir som vanligt kortkort med lite för djup urringning, det är enda sortens klänningar jag har eftersom jag började gå ut och festa under 90-talet och då klädde man sig så. Det hänger liksom kvar sen dess... Kan inte ni komma med???! Kom igen nu. Vi gör ett resereportage, Längstah på rockbåten 2016. 😄 Ja det är klart. Men med tanke på din valda klädsel känns bilder fortfarande aktuella. Har en känsla av att du får göra reportaget på egen hand. Rapport efteråt? ☺️
Bluddrik Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Nä. Fy fan för Ålands hav. Hade inga sjöben ens när det var två av dom.
slejnard Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Vi hakar på snigeldynamit! 😄 ALLA ska med 😑 Catwoman 😎
Dark Of Light Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Ja man blir ju nyfiken hur det går med koppleriet ☺️
SnigelDynamit Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 (redigerat) Alla ska med. Med eller utan ben. Vi ses 16:45 vid bagagebandet eller vart det var. Har glömt var jag skulle träffa de andra! Och hoppas att jag inte blir försenad...det har hänt att jag missat båten. Det blir rapportering med bilder här sen, då har jag nåt att syssla med medans de andra kopplar på varann. Men är inte alls sugen. 🙁 :( 🙁 Edit: HAhaha Bluddrik.. Redigerat 26 december 2016 av SnigelDynamit
Dark Of Light Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Den ofrivilliga kopplerskan. En film på djupet.
slejnard Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Jå bilder! Framför allt att dom la ner. Gillar du inte Kent? 🙁 Den ofrivilliga kopplerskan. En film på djupet. ☺️
slejnard Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Har lite långt att fara men rock är aldrig fel! Sa jag att jag köpte en ROCK på black friday 😕
Bluddrik Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Gillar du inte Kent? 🙁 Nä. Dom ser för arga ut. Och Hellström är för glad.
Bluddrik Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Nu åkte jag på att köpa extrasurf för 169:-.
Bluddrik Postat 26 december 2016 Postat 26 december 2016 Konstigt att 5 gb extra kostar 169:- när de ursprungliga 20 kostar 199:-.
Recommended Posts