Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har bara ett sunt intresse.

Djupt... Du menar djupt.

God fortsättning, kosmonauter! 😄

Konsumenter... Du menar konsumenter.

Jag menar PT.... igen... 😑

Annons
Postat (redigerat)

Sådär ja! Depositionen lagd och första hyran betald. Om exakt en vecka är jag sambo och jag älskar varje sekund av det 🥰 :wub:

Grattis och lycka till. Ser fram mot inflyttningsbilder.

Redigerat av Bluddrik
Postat

Grattis och lycka till. Ser fram mot inflyttningsbilder.

Tack! 🙂 Delar fruktansvärt lite publika bilder. Kanske att det kommer något på Facebook!

Jåh lycka til yo nay!

Tack! 😄

Postat (redigerat)

Sådär ja! Depositionen lagd och första hyran betald. Om exakt en vecka är jag sambo och jag älskar varje sekund av det 🥰 :wub:

☺️ Jah, grattis! Nya positiva grejer i livet är alltid berikande.

Syrrans mellangrabb fick en sån där 3/4 storlek nylonstrumpa i julklapp. Är det nåt att ha?

😳

Hans Majonnäs ska dribbla bort korten med div. plattityder om stekta sparvar i TV. Alltid lika spännande, han har ju hållit sig lugn nu ett tag med div. malörer.

Fokus har varit mer på hans barnbarn än amorösa synder eller pinsamma felsägningar. Till och med lillprinsen har legat lågt med "sin" design. Njaeh, jag tittar nog på annat... ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

😮

Äh... Det blev att man tittade på Kalle Gurras tal i alla fall...

En sammanfattning:

Tjah´ svenskar hemma utomlands, Örebroare och ni andra i Sverige! Enligt forskarna ser 2016 ut att bli det varmaste året som någonsin uppmätts. Skönt! Förändringar i klimatet påverkar oss: våra möjligheter att få mat och rent vatten, att försörja oss och ytterst att skydda liv och egendom och älgjakten.

Jag menar... alla har ju inte kungliga hovleverantörer, livvakter och apanage. Här i Sverige har vi förmånen att ha tillgång till rent vatten direkt ur kranen. Det har inte jag tänkt på. Jag har folk som gör sådant.

Efter en torr sommar har vi ovanligt låga nivåer av grundvatten. Bland annat på Öland – där fick man köra tankbilar med vatten från fastlandet. Detta skapar en besvärlig situation för många. Man kom ju för faen inte förbi och fram med Ferrarin.

Kungafamiljens engagemang för vattenfrågor är stort. Är det verkligen alltid blött? När blir det vått? Den blir det när den är i kranen sa far. Att värna miljön är inte bara en fråga om etik. Utan om överlevnad. Precis som vid mina älgjakter.

Sverige är ett land. Det är gjort av älgskog och fantastisk natur, som täcker mer än halva vår värld. Skogen är viktig, men också en uppskattad plats för älgjakt. Vi är många i familjen som känner en särskild ro och glädje när jag får möjlighet att gå ut och jaga några timmar i en tyst och vacker skog.

Terrordåd, väpnade konflikter, osäkerhet och tjuvjakt. Vi lever i oroliga tider. Då frågar jag... Vart är vi på väg? Återigen: Vi ska visa mod, att stå upp mot det som är rätt. När jag blickar tillbaka på året som gått känner jag – att det var då.

Jag vill i det här sammanhanget också sända en särskild hälsning mot fred och säkerhet. 2016 går mot sitt slut. Jag får skynda mig. Någon gång i början av nästa år får Sverige tio miljoner nya invånare.

Med detta vill jag önska min familj en fortsatt God Jul och ett Gott Nytt År ...

... nästa år.

...

...

...

17...

va?

2017.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

☺️ Jah, grattis! Nya positiva grejer i livet är alltid berikande [...]

Tack! 🙂 till din stora glädje kommer det bli en hel del nuppande framöver 🥰

Postat

@Nay: krattis krappen! Glöm inte bort att dela upp städning/disk/prülnörderi 😄😛

Postat (redigerat)

@Nay: krattis krappen! Glöm inte bort att dela upp städning/disk/prülnörderi 😄😛

Tack! 🥰 Ska nog inte vara några bekymmer! Har en diskmaskin och de flesta prylarna står i studion. 😛

Redigerat av Naymari
Postat

Va gott ☺️

Filmen var helt okej om än inte i samma klass som 100-åringen

Inte helt otippat va. Svårt med uppföljare.

Såg precis Amy Winehouse dokun på TVn. Ett klassiskt tragiskt ungt artist öde. 🙁

Postat

Det vart hans Last Christmas...

To soon...? :S 😮

Postat

Well, I'm outta here. Try the veal and tip hour waitress.

G'natt Länghstah!

Postat

Well, I'm outta here. Try the veal and tip hour waitress.

G'natt Länghstah!

Yeah. I'll try to feel the hips on the ho waitress. Gottcha. Ja djävlar. Nu går det tätt mellan dödsfallen ja.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.