Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja, han har ju farit illa av supandet länge. Status är bra fläckvis, knepiga mellanpartier i en del låtar bara.

Jag blev ju aldrig intresserad av hårdrock, men tyckte att Status Quo lät rätt tuffa emellanåt. 

Postat

Rick Parfitt har avlidit. Tyckte rätt bra om Status Quo som tidig tonåring.

Inte så jävla Status Quo längre... i mer än ett avseende, möjligen.

Postat

Hur svårt ska det vara att klistra in en bild??

Vad händer dagen efter dopparedan hos er?

Jag ska möblera om här hemma.

1. Inte alls egentligen. Lite som att cykla.

2. Jag doppar de flesta dagar så jag har inte kommit dit än.

3. Varför?

Postat (redigerat)

Har julen varit till belåtenhet? 🙂

Nu var ju inte frågan ämnad till mig, men vad gör man om man inte belåten med julen? Kan man klaga någonstans? Finns det en julombudsman? Får man byta till en ny? Redigerat av Dark Of Light
Postat

Måste kännas tungt för min avlidne fars sambo att fira jul utan farsan 🙁

En tröst för egen del är att jag inte firat jul med honom sen jag uppnått vuxen ålder. Hedrar honom med en utskriven fin bild på han å mej ståendes här i tv-rummet. Tänker på han då o då men det känns ändå bättre nu.

Postat

Vad är det som går och går men aldrig kommer fram till dörren?

Postat (redigerat)

PostNord?

Nu är vi här... på andra sidan julen! Nu är det liksom bara resten kvar. Vad tycker vi om det?

Kpd

Redigerat av Dark Of Light
Postat

en scen från Silent Hill, skräckfilm, som jag tycker är läskig

Postat

Filmerna har sin inspiration från spelen med samma namn som i sin tur hämtat inspiration från den alldeles äkta, lilla amerikanska staden Centralias öde.

Drar mig till minnes Pluttrix skräck för slukhål, nära där. Dessutom brinner det i underjorden som i helvetets förgård. Ja, tänk djävlar om hela Åtvid råkade ut för det där...

Orkar man, kan man dagen efter stöket, komma i lite lugnande Centralia stämning genom den här dokumentären.

Men bara om man orkar.

Postat

Drar mig till minnes Pluttrix skräck för slukhål, nära där. Dessutom brinner det i underjorden som i helvetets förgård. Ja, tänk djävlar om hela Åtvid råkade ut för det där...

Jag har bara ett sunt intresse.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.