Pico Postat 23 december 2016 Postat 23 december 2016 (redigerat) Men vad fan... ämnet är "kändisar vars söner/döttrar har hamnat i trubbel"; Ice-T’s son Tracy Marrow Jr. was put in handcuffs because he decided to relieve himself in public. Not sure what he was thinking. But, Ice-T has done far worse things than that. Ptja, gissningsvis var det ett aktivt val efter övervägning - i byxorna eller på gatan? Been there, done that...Uteslutande i samband med alkoholintag skall jag tillägga. Av någon anledning så försvinner förutsägbarheten kring behovet av trycklättning med alkoholintaget. Möjligen är det en kombination av oförmåga att se konsekvenser till att blåsan också agerar efter "egen vilja"... Ooops, måste på dass... brb. 😛 Redigerat 23 december 2016 av Pico
Pico Postat 23 december 2016 Postat 23 december 2016 Jag är agnostiker i förhållande till båda. Jag fascineras en smula av att britterna är övertygade om att tomten bor i Finland.
Bluddrik Postat 23 december 2016 Postat 23 december 2016 Jag fascineras en smula av att britterna är övertygade om att tomten bor i Finland. Var bor han då?
Dark Of Light Postat 23 december 2016 Postat 23 december 2016 Men vad fan... ämnet är "kändisar vars söner/döttrar har hamnat i trubbel"; Ptja, gissningsvis var det ett aktivt val efter övervägning - i byxorna eller på gatan? Been there, done that... Jag har i min ungdom pissat både i en kavajficka samt i en walk in closet, lite rockigt(!) och ungdomligt nonchalant sådär. Det första inträffade efter en smula provocerande från en kavaj prydd snubbe. Det andra kommer jag bara vagt ihåg. Jag hade ett tag fabläss för krukväxturineringar hos folk man sov över hos efter någon blöt(!) kväll. Företrädelsevis palmer och större bladväxter... go figure... Under denna vilda tid raggade jag ett tag tjejer uteslutande på balkonger så framgångsrikt att jag då gick under namnet "balkongcasanovan". Det är betydligt lugnare nu med både det ena och det andra. ☺️
Bluddrik Postat 23 december 2016 Postat 23 december 2016 Jag trodde nästan att det skulle dyka upp tomtar som skrämde folk efter clownerna i höstas.
Dark Of Light Postat 23 december 2016 Postat 23 december 2016 Var bor han då?En viktigare fråga är, finns han?
Dark Of Light Postat 23 december 2016 Postat 23 december 2016 (redigerat) Dessa existentiella frågor.....Tomten bor i Finland... alltså finns han? Redigerat 23 december 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 23 december 2016 Postat 23 december 2016 Tomten bor i Finland... alltså finns han? Det är sent.
Dark Of Light Postat 23 december 2016 Postat 23 december 2016 Det är sent. 😳 Vilket sammanträffande! Det sa samtliga med krukväxterna då också...
Dark Of Light Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 (redigerat) Nu så kommer Julen. Nu är Julen här. Lite mörk och kulen, men ändå så kär. Ja... Jag vet inte jag, men en kpd i alla fall. 😑 Ja och en synnerligen God Jul till Er alla! Alltså, det är liiiiite bättre än en vanlig God Jul. Man kan säga att det är en lite mer avancerad nivå på den hälsningen. De Lux liksom. Jag hoppas ni förstått? Redigerat 24 december 2016 av Dark Of Light
Algotezza Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 Loj Gud o Gul Jod. Snart morronkaffe. Roar mig just nu med Korgs Kaossilatorapp för android.95 spänn. Helt ny.
slejnard Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 Japp vi förstod DOL 😄 God jul på dig med KPD
Pico Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 Var bor han då? Givetvis endast i människors huvuden... men att han däri hittat sitt hem i Finland känns så udda.
Bluddrik Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 Jo. Dom är roliga finnarna. God jul, som sagt.
Bluddrik Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 Expressen ser plötsligt skitkonstig ut i webläsarn.
Bluddrik Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 Det hade tydligen blivit mobilversionen plötsligt av nån anledning.
Dark Of Light Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 😮 Jo. Dom är roliga finnarna. God jul, som sagt. Ja, erkänt spralligt folk.
Neosus Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 God Jul på er då! Och hoppas julekaffet smakar..
Dark Of Light Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 Expressen ser plötsligt skitkonstig ut i webläsarn. Bojkottar Spexpressen pga att de detekterar min uBlock och vill stänga av den så att jag kan bli översköljd av reklam. Jag hajjar reklamintäkterna men för i helvete... Det är ju ingen hejd på skiten med alla blinkande budskap om ett bättre liv om jag bara köper... Undrar jag om inte nästa steg blir att under vapenhot sälja jox till folk när alla andra metoder allt ifrån dörr/telefon/överfallsförsäljning sviktar? Sale by fear.
Bluddrik Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 God Jul på er då! Och hoppas julekaffet smakar.. God Jul Grahn.
Bluddrik Postat 24 december 2016 Postat 24 december 2016 Då blir det några timmars julfirande. Som sagt var.
CHAE Postat 24 december 2016 Trådstartare Postat 24 december 2016 Knäcker en skinksmörgås och julmust till Karl-Bertil senare 🥰😄
Recommended Posts