Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Men vad fan... ämnet är "kändisar vars söner/döttrar har hamnat i trubbel";

Ice-T’s son Tracy Marrow Jr. was put in handcuffs because he decided to relieve himself in public. Not sure what he was thinking. But, Ice-T has done far worse things than that.

Ptja, gissningsvis var det ett aktivt val efter övervägning - i byxorna eller på gatan? Been there, done that...

Uteslutande i samband med alkoholintag skall jag tillägga. Av någon anledning så försvinner förutsägbarheten kring behovet av trycklättning med alkoholintaget. Möjligen är det en kombination av oförmåga att se konsekvenser till att blåsan också agerar efter "egen vilja"... Ooops, måste på dass... brb. 😛

Redigerat av Pico
Annons
Postat

Jag är agnostiker i förhållande till båda.

Jag fascineras en smula av att britterna är övertygade om att tomten bor i Finland.

Postat

Men vad fan... ämnet är "kändisar vars söner/döttrar har hamnat i trubbel";

Ptja, gissningsvis var det ett aktivt val efter övervägning - i byxorna eller på gatan? Been there, done that...

Jag har i min ungdom pissat både i en kavajficka samt i en walk in closet, lite rockigt(!) och ungdomligt nonchalant sådär. Det första inträffade efter en smula provocerande från en kavaj prydd snubbe. Det andra kommer jag bara vagt ihåg. Jag hade ett tag fabläss för krukväxturineringar hos folk man sov över hos efter någon blöt(!) kväll. Företrädelsevis palmer och större bladväxter... go figure...

Under denna vilda tid raggade jag ett tag tjejer uteslutande på balkonger så framgångsrikt att jag då gick under namnet "balkongcasanovan".

Det är betydligt lugnare nu med både det ena och det andra. ☺️

Postat (redigerat)

t8012.gif

Nu så kommer Julen.

t7222.gif Nu är Julen här. t7211.gif

Lite mörk och kulen, men ändå så kär.

t7304.gif

Ja...

Jag vet inte jag, men en kpd i alla fall. 😑

Ja och en synnerligen God Jul till Er alla!

Alltså, det är liiiiite bättre än en vanlig God Jul.

Man kan säga att det är en lite mer avancerad nivå på den hälsningen.

De Lux liksom. Jag hoppas ni förstått?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Loj Gud o Gul Jod.

Snart morronkaffe.

Roar mig just nu med Korgs Kaossilatorapp för android.95 spänn. Helt ny.

Postat

Expressen ser plötsligt skitkonstig ut i webläsarn.

Bojkottar Spexpressen pga att de detekterar min uBlock och vill stänga av den så att jag kan bli översköljd av reklam. Jag hajjar reklamintäkterna men för i helvete...

Det är ju ingen hejd på skiten med alla blinkande budskap om ett bättre liv om jag bara köper...

Undrar jag om inte nästa steg blir att under vapenhot sälja jox till folk när alla andra metoder allt ifrån dörr/telefon/överfallsförsäljning sviktar?

Sale by fear.

Postat

Knäcker en skinksmörgås och julmust till Karl-Bertil senare 🥰😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.