Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjälknölen i ugnen. Ska bakas till inorn

HFlTwy0AOG8.jpg

Låter exotiskt  ☺️

Gromårgn och apd.

Ja, en helt vanlig akffe alltså.

Ja ni kanske märkte att det blev en PT, jag bara säger det för säkerhets skull. 😑

Redigerat av Dark Of Light
Annons
Postat (redigerat)

Det blir lite nuppa och mycket längsta.

😆 Vart ditt konto hackat av DoL nu?

Redigerat av Micke H
Postat

är du uppe nattetid också Bluddrik?

vad betyder ditt nicknamn?

Jo. Jag har också en något instabil dygnsrytm.

Det där med namnet.

Jag tog det bara för att kunna logga in när jag hade problem med datorn. Sen orkade jag inte byta tillbaka till Den Gode som råkade bli mitt nick när jag trixade in mig efter att ha blivit avstängd på livstid av den tidigare överheten.

Mitt ursprungliga namn var SadamJR, men det är det ingen som yttrar högt här på Studio forum numera.

Postat (redigerat)

jaahaaa förstod att du inte var ny iaf, Bluddrik

Redigerat av ewroL
Postat

100kg:s kalkonen inne i ugnen! Fylld med fetaost soltorkade tomater basilika och lindad med bacon!

Har du rocken på dig?

Nu har jag varit ute och storhandlar för 1200. Vet inte om allt får rum i min lilla frys.

Postat (redigerat)

Korv?

100kg:s kalkonen inne i ugnen! Fylld med fetaost soltorkade tomater basilika och lindad med bacon!

Fanvasåinihelvetevagotteredärah! Jag gör kycklingbröstfiléer så där fast med färskost ibland. Joråh vagottva blir d, d e d d blir.

Verkar som lastbilsterroristen har farit för att träffa sina oskulder och oändliga rikedomar. Men bara för att väga upp det hela så...

Nu ska jag iväg ock käka julbord... Ja, hela mahognybordet med hjul åker. Så bara, tjong.

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Gråslabbsjul i Lund.

Goda Hjul allesammans och Grått Nytt Hår. Mitt e snart vitt.

Kollar På spåret...

Redigerat av Algotezza
Postat

Gråslabbsjul i Lund.

Goda Hjul allesammans och Grått Nytt Hår. Mitt e snart vitt.

Kollar På spåret...

Jag fick 37 poäng. Kom sist.

God Jul alla glada och sura och arga och ledsna.

Postat

God jul på er å!

Vit jul här också som de senaste fem åren 🙂

KPD imorn då!?!?!?

Naturligtvis, absolut, jag ställer mig positiv till detta eminenta förslag!

Jag fick 37 poäng. Kom sist.

God Jul alla glada och sura och arga och ledsna.

Jag då? Trött och småkåt liksom.

Postat

Tack. 😄 Jag är ingen julextremist, tror varken på Jesus eller tomten så ett avmätt och oinlevelsefullt God Jul fungerar alldeles utmärkt. 🙂

Maten & sällskapet i den mån den finns är jul för mig. Inte så mycket de andra mer kommersiella sidorna.

Ja fy fan... Det är snart midsommar 😳

Postat

Tack. 😄 Jag är ingen julextremist, tror varken på Jesus eller tomten så ett avmätt och oinlevelsefullt God Jul fungerar alldeles utmärkt. 🙂

Jag är agnostiker i förhållande till båda.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.