Dark Of Light Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 It´s... Teh Bludman! 😮 ☺️ Snart är det Veckans Bråck igen med Läif GeeWee. Undrar om eller när tyskarna får tag på attentatsmannen?
Dark Of Light Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 (redigerat) Vintersolstånd. Vi går mot ljusare tider. Grattis Pluttrix, det var på tiden! Gårmårr o kpd. Redigerat 21 december 2016 av Dark Of Light
Gäst Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 a Grattis Pluttrix, det var på tiden! Gårmårr o kpd. Scary Movie 2, va? Idag ska jag på julbord
Dark Of Light Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 a Scary Movie 2, va? Idag ska jag på julbord 1. b 2. Kan vara men jag bytte bild precis. 3. Vält inget.
Gäst Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 😄 Har nån setta dessa skämt förut? Minns dem sedan 15 år tillbaka på internet, nu såg jag dem igen. Osmakliga Lille Pelle är neurosedynskadad och har inga armar- Mamma får jag ta en Kaka, frågar lille pelle en dag?- Vistt får du det, säger mamma, Kakburken är i överskpået ovanpå kylen. Ta så många du vill.- Men jag har ju ingar armar!- Inga armar, ingen kaka! * En liten blind flicka frågar sin mamma om hon någonsin kommer att se igen...-Jag fick faktist en salva från apoteket idag, jag sätter den i ögonen på dig och i morgon kommer du att kunna se igen, svarar mamman...Mamman sätter salvan i ögonen på sin dotter och när hon vaknar nästa dag säger hon:-Mamma, jag kan fortfarande inte se...-April, april, säger mamman... * Mamma, Pappa, Lisa och Olle var samlade vid julgranen.Det var äntligen julklappsdags tyckte Olle, som suttit länge vid julbordet och väntat på att familjen skulle äta upp sin flottiga prinskorv.Pappa tog på sin tomteluvan och plockade upp första paketet som var till Lisa, Olles syrra.-"Ett paket till Lisa!"-"Ett stort hårt paket till Mamma!"-"Ett jättepaket till mig!"-"Och ett paket till, till mig!"-"Och ett paket till, till Lisa!"-"Så var det slut!"Olle greps av panik när han insåg att alla paket verkligen var slut och frågade;-"Men pappa, varför får inte jag några paket i jul?"Då svarade hans far;-"Men Olle, du har ju cancer!"
Bluddrik Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 😄 Har nån setta dessa skämt förut? Minns dem sedan 15 år tillbaka på internet, nu såg jag dem igen. Osmakliga Jag trodde inte att du var så mycket mer än 15-16. Det där var väl det längsta inlägget du har skrivit? Om inte julbordet redan är avklarat, glöm inte att ta en ny tallrik inför varje runda. Det har man rätt till, och personalen blir bara glad att man uppskattar deras matlagning och inte blandar sillen med skinkan osv. Det blir nog ingen vit jul på dessa breddgrader.
Bluddrik Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 Det är helt sanslöst med det här företaget Eventide. Dom var bland dom första att tillverka och sälja digitala effekter, och säljer fortfarande svindyra digitala multieffekter i hårdvaruformat när alla andra har lagt av. Eller finns det andra kvar?
Neosus Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 Jodå! Lexicon till exempel! Dom har ju funnits jätte länge oxå. Rätt så coolt!
Dark Of Light Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 (redigerat) Jaaahahooojaawahojoråhohjoåudåh! 😳 Såja, snubben är efterlyst över hela Europa för terrorattacken i Tyskland. Utom här? Någon som känner igen han? 😆 :lol: 😆 Också en djävla efterlysning 😐 ... eller så kan man googla namnet och se ansiktet direkt genom vettigare medier. Redigerat 21 december 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 Jodå! Lexicon till exempel! Dom har ju funnits jätte länge oxå. Rätt så coolt! Jo, men deras dyraste effektburk kostar bara 3000 dollar. Eventiden lär bli tre gånger så dyr.
Bluddrik Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 Jaaahahooojaawahojoråhohjoåudåh! 😳 Såja, snubben är efterlyst över hela Europa för terrorattacken i Tyskland. Utom här? Någon som känner igen han? 😆 :lol: 😆 Också en djävla efterlysning 😐 ... eller så kan man googla namnet och se ansiktet direkt genom vettigare medier. Hade han mörka kläder? Hur kom det sig att en annan snubbe blev arresterad först? Det var visst någon hjälte, före detta nu antar jag, som jagade honom?
Neosus Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 Jo, men deras dyraste effektburk kostar bara 3000 dollar. Eventiden lär bli tre gånger så dyr. Ja precis så är det! Uppstekt kroppkakor blir det nu.. ☺️ 😑
Bluddrik Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 Jag ska se om jag har nåt att slänga in i ugnen.
drloop (oregistrerad) Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 Det är helt sanslöst med det här företaget Eventide. Dom var bland dom första att tillverka och sälja digitala effekter, och säljer fortfarande svindyra digitala multieffekter i hårdvaruformat när alla andra har lagt av. Eller finns det andra kvar? Tex TC och Bricasti
Gäst Postat 21 december 2016 Postat 21 december 2016 http://www.friatider.se/talgoxar-pratar-med-varandra-som-m-nniskor
Recommended Posts