Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Då va en hemme igen. Taxichaufförn som släppte av en resenär tyckte att hon kunde ta mig emmellan körningar, så jag kom hem en halvtimme tidigare.

Annons
Postat

Då va en hemme igen. Taxichaufförn som släppte av en resenär tyckte att hon kunde ta mig emmellan körningar, så jag kom hem en halvtimme tidigare.

Casanova där...

Postat

Vet inte om mitt Sonivox-tips i storforum var bra eller dåligt. Det tycks va lite blandade åsikter.

Jag tycker det var ett bra tips och jag slog till! Låter rätt så bra i mina öron! 

Postat

Jag tycker det var ett bra tips och jag slog till! Låter rätt så bra i mina öron! 

Jaha. Hur mycket är det man laddar hem? Fattar du hur det funkar om man vill uppdatera och vad man får i så fall?

Postat (redigerat)

Nja vet inte riktigt det där med hur man uppdaterar och sånt. Jag är då nöjd så länge med den där! 

Edit: Massor av stafvel!  😱  😊  😑

Redigerat av Neosus
Postat

Nja vet inte riktigt det där med hur man uppdaterar och sånt. Jag är då nöjd så länge med den där! 

Hrlu muket fisk du lassa hen dö%

Postat

Spindelben ska va goda, men dom är ju inte insekter.

Skinka är inte gris? Alltså det är större än vad jag trodde det här.

Bara den här sidan bland måååååååååååånga. Verkar som många redan konverterat?

Hrlu muket fisk du lassa hen dö%

Dett vins ju dagr för allt nuvört iden. Kansk äfen vör slatfel? Kansje sca wi ha enn dg därr fi para slvar tel ij råden?

I oktober var det dyslexi veckan. I alla fall enligt KRX, Svenska Dyslektikerförbundet.

Vart sitter du? Hemma? Lyxlirare.

😳 Vart sitter du? ICAs höglager?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.