Bluddrik Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 Då va en hemme igen. Taxichaufförn som släppte av en resenär tyckte att hon kunde ta mig emmellan körningar, så jag kom hem en halvtimme tidigare.
Dark Of Light Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 Då va en hemme igen. Taxichaufförn som släppte av en resenär tyckte att hon kunde ta mig emmellan körningar, så jag kom hem en halvtimme tidigare. Casanova där...
Bluddrik Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 Ska det va en smilfink ska det va ett riktigt dasslock.
Bluddrik Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 Den kunde man ju använda när man skickar sina meddelanden.
Bluddrik Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 Vet inte om mitt Sonivox-tips i storforum var bra eller dåligt. Det tycks va lite blandade åsikter.
Neosus Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 Vet inte om mitt Sonivox-tips i storforum var bra eller dåligt. Det tycks va lite blandade åsikter. Jag tycker det var ett bra tips och jag slog till! Låter rätt så bra i mina öron!
Bluddrik Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 Jag tycker det var ett bra tips och jag slog till! Låter rätt så bra i mina öron! Jaha. Hur mycket är det man laddar hem? Fattar du hur det funkar om man vill uppdatera och vad man får i så fall?
Neosus Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 (redigerat) Nja vet inte riktigt det där med hur man uppdaterar och sånt. Jag är då nöjd så länge med den där! Edit: Massor av stafvel! 😱 😊 😑 Redigerat 20 december 2016 av Neosus
Bluddrik Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 Spindelben ska va goda, men dom är ju inte insekter.
Bluddrik Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 Nja vet inte riktigt det där med hur man uppdaterar och sånt. Jag är då nöjd så länge med den där! Edit: Massor av stafvel! 😱 😊 😑 Hrlu muket fisk du lassa hen dö%
Neosus Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 Men jag har fiber internet där jag sitter nu! SÅ det går ju bra då! Såatte... ☺️ 😑
Dark Of Light Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 Spindelben ska va goda, men dom är ju inte insekter. Skinka är inte gris? Alltså det är större än vad jag trodde det här. Bara den här sidan bland måååååååååååånga. Verkar som många redan konverterat? Nja vet inte riktigt det där med hur man uppdaterar och sånt. Jag är då nöjd så länge med den där! Edit: Massor av stafvel! 😱 😊 😑 Hrlu muket fisk du lassa hen dö% Dett vins ju dagr för allt nuvört iden. Kansk äfen vör slatfel? Kansje sca wi ha enn dg därr fi para slvar tel ij råden? I oktober var det dyslexi veckan. I alla fall enligt KRX, Svenska Dyslektikerförbundet. Vart sitter du? Hemma? Lyxlirare. 😳 Vart sitter du? ICAs höglager?
Dark Of Light Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 (redigerat) 😳Joråssåatte... Hrlu muket fisk du lassa hen dö% Alltså, jag sitter och gapskrattar åt det där på riktigt. 😆 Är jag ond eller bara trött? Redigerat 20 december 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 20 december 2016 Postat 20 december 2016 😳 Vart sitter du? ICAs höglager? Jag sitter på Icas tak.
Recommended Posts