Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kan du inte lägga ut bild här också så att vi arma FaceBooks lösa får ta del av skönheten?

Edit: Såg bilden, det är väl inget fel på den där?

Så nu får väl du lägga upp ett aktuellt foto på nåt sätt.

Postat (redigerat)

☺️ Ja, du. Jag har åldrats lika värdigt som du så du får hålla till godo med SoundCloud bilderna. Bilden till Freefalling är tagen i år.

artworks-000168671572-dauwrj-t500x500.jp

Jag har inte kommit till det riktiga raset ännu? Eller så har jag varit raserad hela livet 😆

När kommer den, raset? Vid 55? 60? Jag har haft långt hår och skägg sedan Hedenhös och har inte förändrats särskilt fysiskt i alla fall. Lite rondör runt magen förstås och kanske en och annan rynka.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Vad ska man med en sån till?

Ja vad ska man ha en dator till?

En datorsticka är en stationär dator...

Postat

Kan man köra Cubase och liknande program på en sån?

Ja det tror jag. Fast jag har inte läst nåt om musikprogram på den. Dock fick den 60 fps i Counter-Strike: Global Offensive

Postat

Beklagar, Slej. Hoppas du och resten av längsta får en fantastisk jul!!

Back at you. Jag och jul har en något ansträngd relation till varandra men det ska nog gå.

Postat

Back at you. Jag och jul har en något ansträngd relation till varandra men det ska nog gå.

Har firat 3 eller 4 jular på egen hand, men i år blir det nog med syrran med familj och en del släkt, tror jag.

Postat

Linux Ubuntu - fick hjälp att installera det korrekt. Det är så gulligt! Jag som gått och trott att Linux är skit, utan att ens ha sett eller prövat det. Det går svinsnabbt.  (Linux är inget OS för gaming dock.)

Postat

har tvätt i tvättstugan. ibland tvättar jag bara när kalsongerna är slut. haha

drloop (oregistrerad)
Postat

Nu har pappa somnat in. Slut på lidandet, vila i frid.

Vila i frid!

Postat

har tvätt i tvättstugan. ibland tvättar jag bara när kalsongerna är slut. haha

Längstah har en förmåga att visa livets små svängningar. Sorger och glädje ämnen. Stort som smått. Inläggen visar en glimt av verkligheten, även en glimt av personerna bakom inläggen. Kanske är det därför tråden ändå lever? 

Någon har huggit ved.

Någon gör bautainlägg om religion.

Någon har gjort en låt.

Någon ska nuppa.

Någon ska laga mat.

Någon har sorg.

Någon har skaffat sig en ny flickvän.

Några har en hetsig diskussion om politik.

Någon har nuppat.

Någon ska dricka kaffe.

Någon har gjort slut med sin flickvän och ibland tvättar någon kalsonger bara när de är slut...

men bara ibland.

Kpd.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.