Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja det är lite tunt med finurliga texter som varit deras varumärke. Mest nödrim. Fast att mörkret är snabbare än ljuset var lite kul.

Jag undrade varför dom hade för små kostymer i låten om för stora kostymer?

Jag gillar rimmen.

Postat

Såg the revenant. Bra film lite lång men

Jåh bra å välgjord. Bra rulle och bra gjord. Sa jag att den är bra? Jag passar på och nämner att den är välgjord också... och bra... gjord. Nej inte jord. Gjord... inte hjort hjord. Hur som helst, bra är den och gjord på ett bra sätt kan man säga.
Postat

jag har råkat vänt på dygnet och lägger mig kl 10 på morgon

Postat

Du är inte den ende. Vad ska du göra i natt då?

Sitta och gilla Linux Ubuntu. Fattar bara inte att jag inte prövat det förut.

Röka cigg. Äta snabbnudlar. Kaffe Zoega.

Spela lite Counter-Strike: Source.

min dator:

i3

Intel Hd Graphics 2000

4 GB ram

Postat

Jag är lite hungrig.

Glömde visst äta mat men däremot två omgångar med kolakakor som barnen bakade och ratade. Allt går ner.

Vad ska jag äta nu?

Postat

Är du fortfarande uppe?

Jo. Nu har han avgått. Antar att det var sista avsnittet.

Så avslutar man en svensk deckarserie. Man dödar inte huvudpersonen, det är inte speciellt svenskt... än. Utan man gör honom senil så han får avgå, sådär lagomt.

Det vore ju oerhört kul om man nu beslöt sig för att göra en maraton lång fortsättning i serien. En senil Wallander spelad av t ex Robert Gustavsson borde ge upphov till klart sevärdare filmer som:

"Förvirringen", "Vilse", "Vart Faen Är Jag?", "Mördaren som Försvann", "Lingon", "Fallet med... öh...?"

Nåja, så lär det inte bli 😑

Gårmor & Kpd.

Postat

Linux Ubuntu gick inte att komma in i vid uppstart av datorn, så jag har bytt till det mest populära Linux'et - Mint

Postat

Nu har pappa somnat in. Slut på lidandet, vila i frid.

🙁

Skönt att du fick ett bra avslut, Slej.

Postat (redigerat)

Nu har pappa somnat in. Slut på lidandet, vila i frid.

Beklagar sorgen. Må han vila i frid. 🙁

Bra med avslut, sorgligt trots allt Slej.

Låt oss höja en kopp och minnas våra nära och kära en stund.

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.