Jump to content
Annons

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Njae, en additive synt kallad Parsec. Samma synt jag använde för Scary Movie temat. M1 har några magiska presets, har den bara som plugg nu för tiden.

P to the T.

Redigerat av drloop
Annons
Postat

Jag har begärt skiljsmässa från Windows nu. Detta efter Windows 10 som används för att spionera på oss.

Gått över till Linux (Ubuntu) och aldrig varit lyckligare.

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag har begärt skiljsmässa från Windows nu. Detta efter Windows 10 som används för att spionera på oss.

Vad har du för telefon?

Postat

Körde du inte det där miniwindows förut? Men om du är lycklig är det ju bra.

Postat

Bögskämt är nog inte PK.

Tjejer har väl också...eeeh - a***er? (plötslig prydhet slog till)

Tänker mig att spermierna faktiskt umgås därinne osv. Titta hur missnöjda de ser ut! Det är säkert så där på riktigt. 

🙂

Det kan vara dags att sova nu. Natti!

Postat

Tjejer har väl också...eeeh - a***er? (plötslig prydhet slog till)

Tänker mig att spermierna faktiskt umgås därinne osv. Titta hur missnöjda de ser ut! Det är säkert så där på riktigt. 

🙂

Det kan vara dags att sova nu. Natti!

Undrar vad man som feminist ska anse om sådana påfund?

Nåja. Gonatt.

Postat

Ja, det var ju inget nytt direkt att 10:an inte är direkt "rumsren". Ingen större "fara" om man inte planerar att spränga något i guds namn men det handlar egentligen om direktstyrd reklam skulle jag tro.

lur.jpg

Alltså, kan inte sluta skratta.

Roligt på så många konstiga sätt.

Ja, det är faktiskt skitroligt ☺️

Bögskämt är nog inte PK.

Desto roligare då! Man ska kunna skämta om allt. Humor är per definition provokativt för sinnena. Det finns en formel inom komikerkretsar. Humor x tid = skämt. Har det bara gått tillräckligt med tid efter händelsen man ska skämta om så kan man skämta om t ex andra världskriget.

sjukt tryck i denna remix med Mariah Carey

Sjukt var ordet...

Undrar vad man som feminist ska anse om sådana påfund?

Nåja. Gonatt.

En form av jämlikhet är det ju att människor av båda könen har något att skita och ha annat roligt med med?

Gomorra och kpd.

Postat

Ja, det är vad jag hört för en tid sedan. Det var i samband med att du blev dubbad till SD:are och VAM anhägare. Är lite tveksam dock, kanske är det den höga andelen kaffe som åsyftades. Så skumt det kan bli...

Ja fan. Dags för Kpd

Postat (redigerat)

😳 Kanske skulle man starta en!? Typ kaffesekten. Vi behöver ett tempel, en gruppenführer, någon seargent of bryggare, en Mocca Master och en flock viljelösa får.

Eller insekten med fabläss för flugor?

Något religiöst känns så hopplöst ute...

politiskt likaså. 😑

giphy.gif

Har ni råkat ut för det här någon gång?

Verkar jobbigt, fast man kunde ju sälja dem...

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Galenskaparna i burken ikväll. När de är bra är de genialiska, när de svajjar är de katastrof eller värre. Inga mellanlägen alls. De blir allt färre dessutom, blir det mindre roligt då?

Såg de live för måååånga år sedan då Peter Ragmar levde. En lysande talang som gick bort alldeles för tidigt.

Public Enemies senare, om John Dillinger, hyfsat korrekt historiebeskrivning om förbudstiden och en samtida bandit i USA, en sevärd film.

Sekt... Nääääääääääääääääääääääääääääääh. Inte sekt...

Neijh!

Sekt?

Äsch då!

Så befängt. 😑

Postat

Ja, det är vad jag hört för en tid sedan. Det var i samband med att du blev dubbad till SD:are och VAM anhägare. Är lite tveksam dock, kanske är det den höga andelen kaffe som åsyftades. Så skumt det kan bli...

Ett kotteri kanske är en bättre beskrivning?

Postat

Nu har jag lagt upp snytet på facebook, men det är ingen större skillnad mot det dåligt uppstoppade lejon jag körde med förut. Måste fixa ett bättre foto.

Postat (redigerat)

Kan du inte lägga ut bild här också så att vi arma FaceBooks lösa får ta del av skönheten?

Edit: Såg bilden, det är väl inget fel på den där?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Kan du inte lägga ut bild här också så att vi arma FaceBooks lösa får ta del av skönheten?

Edit: Såg bilden, det är väl inget fel på den där?

Hur kunde du se bilden? Du har ju inte facebook. Säger du.

Postat

En har väl sett ungefär likadan ut i tjugp år. Påsarna under ögena hade jag redan då. Några andra rynkor tycks det inte bli. Håret bli lite gråare. 

Jaja.

Postat
😳 Galenskaparna har ju stulit mina skämt. Både den om vad den första som mjölkade en ko egentligen trodde hen höll på med och in-sekten... känner mig som ewroL nu 😄
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.