slejnard Postat 16 december 2016 Postat 16 december 2016 Är det ungdomar? Mest vuxna men några. Jag har god lust att åka dit och dricka kaffe, slej! 🙂 Du är så välkommen! 🙂 KPD Det skulle va bra att ha nåt ställe dit man gå och sitta och glo emellanåt. Du skulle lätt passa in. Välkommen du med! ALLA ska med! 😮
Dark Of Light Postat 16 december 2016 Postat 16 december 2016 (redigerat) Måforron, kpd. Kan nån tala om vad det här betyder för mig? http://www.expressen.se/kvallsposten/man-kvinnor-och-andra-far-bada-tillsammans/ Ökade ragg möjligheter? För din del kan det ju bli ett kap!? Tänk dig en kvinna med yppig barm (om än något "påpälsad" kanske). Inbjudande löftesrika läppar, ögon djupa som brunnar, en fast haka och ett välmarkerat adams äpple. Matlagning, sängbäddning, städning och spännande och annorlunda erotiska nöjen, men inte bara det. Du får på köpet en händig karl som spikar upp dina tavlor, smörjer rullatorn och inte räds lite snöskottning heller. Redigerat 16 december 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 16 december 2016 Postat 16 december 2016 Så säger du till alla 😑 Honungsrostade kycklingklubbor i ugn, ris o currysås. Kan d vara något idag? Ja, det kan det! D e d d kan. D kan d.
Bluddrik Postat 16 december 2016 Postat 16 december 2016 De e d e d e de E d? Ja, d e d d e! A d e d! A C d C "Å i åa ä e ö" Fröding
slejnard Postat 16 december 2016 Postat 16 december 2016 😮 Vahgottvah! Japp perfekt ugnad! På spåret. Vart är vi på väg?!
Dark Of Light Postat 16 december 2016 Postat 16 december 2016 😮 :o 😮 JA DJÄVLAR DET HAR JAG MISSAT!!!!!!!!!!! 😮 :o 😮
slejnard Postat 16 december 2016 Postat 16 december 2016 Tycker hon sjöng riktigt bra! Vart ett litet taktfel men gör inget
Dark Of Light Postat 16 december 2016 Postat 16 december 2016 Ja hon sjunger ok samt har gjort en del oförglömliga karaktärer som den komiker hon egentligen är. ☺️
Dark Of Light Postat 16 december 2016 Postat 16 december 2016 Ingen människa är så nedslagen som en fyllhund, sedan han såfwit ruset af sig, och man ser at de samme, hwilke warit gladast i sup-calas så snart de blifwit nycktre, må illa, blifwa olustige och få mjältsjuka at de aldeles ledsna wid lifwet. 😑
drloop (oregistrerad) Postat 16 december 2016 Postat 16 december 2016 Jahupp, sett på film nu längstah häng och ett glas cognac. Skruvande lite nya syntljud, dä ä livet dä.
Recommended Posts