Dark Of Light Postat 30 januari 2016 Postat 30 januari 2016 Ja d e d ja säg å d e d d e. D e ju d d e!!! Jåh, pee tee d e ju d d e, d e d. 😳😄☺️
Dark Of Light Postat 30 januari 2016 Postat 30 januari 2016 Jah. presiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis så e d. D e ju d d e, d e d.
slejnard Postat 30 januari 2016 Postat 30 januari 2016 😆 He e ju deeeeee de eeeee! He e de! Jo de ereeeeeeeeeeeeeee de!
slejnard Postat 30 januari 2016 Postat 30 januari 2016 Har forumet gone bezerk? 😳 Inläggen sextupplas 😄
Micke H Postat 30 januari 2016 Postat 30 januari 2016 Trummorna är färdiginspelade till en låt jag håller på med! Håller nu på med keyboard och det tog löjligt lång tid att inse att man kan skicka MIDI på olika kanaler, vilket förklarar varför jag inte kunde trigga keyboardens synth-ljud. xD Då jag inte har råd med fler pluggar så tänkte jag köra på min synths inbyggda ljud. Så jag spelar in MIDI-signal till Cubase, rättar till eventuella misstag (HA! som om jag inte skulle spela keyboard-leads felfritt) och sen skickar jag MIDIn tillbaka till synthen och spelar in på en audio-kanal. ^____^ Det var typ så som Håkan spelade in sina keyboard-delar på AR-skivan vill jag minnas.
Dark Of Light Postat 31 januari 2016 Postat 31 januari 2016 (redigerat) Har forumet gone bezerk? 😳 Inläggen sextupplas 😄 Morn Det här var väl också på tiden..? Det var väl dags att hålla sig aktuell på annat än "aj, jag har ont", "nu är det mörkt", eller "nu är det synd om mig igen" artiklar i kvällspressen. Dolly Parton har ju sin temapark "Dollywood", skulle inte Kikki kunna ha något motsvarande för att boosta karriären så att det inte landar på näsan likt Elvis Las Vegas shower mot slutet? "Kikkiland" t ex. Med olika attraktioner som världens längstah(!) falukorvsrutschkana, karuseller, berg & dalbanan "Karriären" och barer som "Mycke, mycke mer" eller "Singels Bar" där de givetvis serverar drinkar som "Papaya Coconut", "100%" eller "Rätt ner i diket". I direkt anslutning till baren kunde man ju ha radiobilar som man kunde köra med en hyfsad promillehalt innanför västen. Kanske kunde man komplettera med nattklubben "Bra Vibrationer"? Bara en tanke... Redigerat 31 januari 2016 av Dark Of Light
Den Gode Postat 31 januari 2016 Postat 31 januari 2016 Morn! Morn! Jo den är bra! KPD å tekaka på det! ☺️ Jo den är bra! KPD å tekaka på det! ☺️ Tjatgubbe.
Den Gode Postat 31 januari 2016 Postat 31 januari 2016 Kul att se Viktor Thorn bli tvåa i skiathlon efter Hellner. En nittonårig talang.
slejnard Postat 31 januari 2016 Postat 31 januari 2016 Kul att se Viktor Thorn bli tvåa i skiathlon efter Hellner. En nittonårig talang. Riktigt kul! Kan vara det roligaste jag varit med om sen Sixten Jernberg vann ungdoms-SM på den svartvita tiden ☺️
Den Gode Postat 31 januari 2016 Postat 31 januari 2016 Riktigt kul! Kan vara det roligaste jag varit med om sen Sixten Jernberg vann ungdoms-SM på den svartvita tiden ☺️ Sånt där får man inte säga numera.
Recommended Posts