Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Kanalkrock... Veckans Bråck, Kalla Fakta och Pluras Kök...

Vi får se vad jag ser senare...

PTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPITTPTPTPTPTPT.

Ingen av er "kändisar" som lagt ut något?

Nu har jag visserligen inte Facebox men ändå.

Redigerat av Dark Of Light
Annons
Postat

Kanalkrock... Veckans Bråck, Kalla Fakta och Pluras Kök...

Vi får se vad jag ser senare...

Tycker Plura är läbbig. Låter som om han spyr när han sjunger.

Postat

Tänk om han får för sig att han ska sjunga en stump mitt i sillsalladen. Det kan bli en enda röra.

hahah

Postat

Jåh, det var ett flabbigt avsnitt med Robert. Har varit med om badtunne incidenten själv i somras. Hett vatten så ini, skönt när man väl kom i efter några öl men helvetes vad varmt. Lätt att elda väl optimistiskt med di dära. ☺️

Ja Plura har lite Dylanskt/Lundellskt gnäll över rösten. Huruvida det låter som han kräks eller ska skita vete faen men han har i så fall att ta av. ☺️

Nu blir det Veckans Bråck och sedan g´fnatti. Är trötters pôjk av någon anledning.

Postat

Nä. Hon hade varit hos Lennart. Och han hade tydligen stängt av sin telefon så hon kom inte in till honom heller.

Lennart? 😳 Vem är denna mystiske man som snor mus ifrån dig?  😠  Ska jag slå han på käften?

Morrn! KPD! 

Absolut! KPD så det skvätter om det!

Postat

Lennart? 😳 Vem är denna mystiske man som snor mus ifrån dig?  😠  Ska jag slå han på käften?

Det är ingen fara med det. Han är en åldring som dragit sig tillbaka från datorbrancen och bestämt sig för att han ville ha en bostad i åtvid, som han flyttade ifrån när han var 20, och då hamnade han här av nån anledning. Han bor egentligen uppåt stockholm nånstans.

Jag undrar vad kärringen skulle ha gjort om det inte lyst i nåt fönster och hon varit inlåst här på gården vid midnatt?

Postat (redigerat)

Det är ingen fara med det. Han är en åldring som dragit sig tillbaka från datorbrancen och bestämt sig för att han ville ha en bostad i åtvid, som han flyttade ifrån när han var 20, och då hamnade han här av nån anledning. Han bor egentligen uppåt stockholm nånstans.

Jag undrar vad kärringen skulle ha gjort om det inte lyst i nåt fönster och hon varit inlåst här på gården vid midnatt?

Hamnat i tidningen..?

Postat (redigerat)

Hälsa!

Kommer inte ut på det där med min ica-surf. Det är väl nåt snusk.

Synd, det var lite småskoj.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.