Dark Of Light Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 (redigerat) Kanalkrock... Veckans Bråck, Kalla Fakta och Pluras Kök... Vi får se vad jag ser senare... PTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPITTPTPTPTPTPT. Ingen av er "kändisar" som lagt ut något? Nu har jag visserligen inte Facebox men ändå. Redigerat 13 december 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Kanalkrock... Veckans Bråck, Kalla Fakta och Pluras Kök... Vi får se vad jag ser senare... Tycker Plura är läbbig. Låter som om han spyr när han sjunger.
Dark Of Light Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Vilken tur att han bara ska laga mat. 😆
Bluddrik Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Tänk om han får för sig att han ska sjunga en stump mitt i sillsalladen. Det kan bli en enda röra.
Gäst Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Tänk om han får för sig att han ska sjunga en stump mitt i sillsalladen. Det kan bli en enda röra. hahah
Bluddrik Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Det kanske är så han gör sillsallad förresten?
slejnard Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Fick lite kallskuret efter ett julgig idag! OCH kaffe!
Bluddrik Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Fick lite kallskuret efter ett julgig idag! OCH kaffe! Och sillsallad? Tillverkad av Plura samtidigt som han sjunger White Christmas?
slejnard Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Jäpp sillsallad! På rätt sätt utan rödbetor! Håller med ang Plura. Låter rätt skitnödig när han sjunger va?
Dark Of Light Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Jåh, det var ett flabbigt avsnitt med Robert. Har varit med om badtunne incidenten själv i somras. Hett vatten så ini, skönt när man väl kom i efter några öl men helvetes vad varmt. Lätt att elda väl optimistiskt med di dära. ☺️ Ja Plura har lite Dylanskt/Lundellskt gnäll över rösten. Huruvida det låter som han kräks eller ska skita vete faen men han har i så fall att ta av. ☺️ Nu blir det Veckans Bråck och sedan g´fnatti. Är trötters pôjk av någon anledning.
Bluddrik Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Det kom en kärring och knackade på fönstret. Hon kunde inte ta sig ut genom grinden.
Dark Of Light Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Men in genom fönstret gick bra... din hingst.
Bluddrik Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Nä. Hon hade varit hos Lennart. Och han hade tydligen stängt av sin telefon så hon kom inte in till honom heller.
Dark Of Light Postat 14 december 2016 Postat 14 december 2016 Nä. Hon hade varit hos Lennart. Och han hade tydligen stängt av sin telefon så hon kom inte in till honom heller. Lennart? 😳 Vem är denna mystiske man som snor mus ifrån dig? 😠 Ska jag slå han på käften? Morrn! KPD! Absolut! KPD så det skvätter om det!
Bluddrik Postat 14 december 2016 Postat 14 december 2016 Lennart? 😳 Vem är denna mystiske man som snor mus ifrån dig? 😠 Ska jag slå han på käften? Det är ingen fara med det. Han är en åldring som dragit sig tillbaka från datorbrancen och bestämt sig för att han ville ha en bostad i åtvid, som han flyttade ifrån när han var 20, och då hamnade han här av nån anledning. Han bor egentligen uppåt stockholm nånstans. Jag undrar vad kärringen skulle ha gjort om det inte lyst i nåt fönster och hon varit inlåst här på gården vid midnatt?
Dark Of Light Postat 14 december 2016 Postat 14 december 2016 (redigerat) Det är ingen fara med det. Han är en åldring som dragit sig tillbaka från datorbrancen och bestämt sig för att han ville ha en bostad i åtvid, som han flyttade ifrån när han var 20, och då hamnade han här av nån anledning. Han bor egentligen uppåt stockholm nånstans. Jag undrar vad kärringen skulle ha gjort om det inte lyst i nåt fönster och hon varit inlåst här på gården vid midnatt? Hamnat i tidningen..? Redigerat 14 december 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 14 december 2016 Postat 14 december 2016 Hamnat i tidningen..? Kommer inte ut på det där med min ica-surf. Det är väl nåt snusk.
Dark Of Light Postat 14 december 2016 Postat 14 december 2016 (redigerat) Hälsa! Kommer inte ut på det där med min ica-surf. Det är väl nåt snusk. Synd, det var lite småskoj. Redigerat 14 december 2016 av Dark Of Light
Recommended Posts