CHAE Postat 12 december 2016 Trådstartare Postat 12 december 2016 Kände mig frestad att posta en korv gif men jag låter bli ☺️ Jag är så besviken på dig, DoL 😑 Du får inte se hur filmen slutar!! 😠
Dark Of Light Postat 12 december 2016 Postat 12 december 2016 Jag är så besviken på dig, DoL 😑 Du får inte se hur filmen slutar!! 😠 😄 Av ren omtanke för vår korvätande vän. ☺️ Grubblerier... Är det bara jag som tycker att zebra crossing låter som någon slags exorcism på ett engelsk zoo..? Samt varför heter det korsbefruktning med tanke på kyrkans ängsliga hållning mot sex? Efter narkotika och kantarellhundar har turen kommit till grillfantasternas bäste vän, kolmården. Ska jag gå och lägga mig? Hur gör man de båda sakerna samtidigt rent praktiskt? Gnatt.
Dark Of Light Postat 12 december 2016 Postat 12 december 2016 Mitt hem är min borg.Närmare bestämt fängelsehålan i borgen med tanke på att de låser in er på kvällen ☺️
Bluddrik Postat 12 december 2016 Postat 12 december 2016 Närmare bestämt fängelsehålan i borgen med tanke på att de låser in er på kvällen ☺️ Det känns tryggt. God natt.
Naymari Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Funkar det tro? ☺️ Tro det eller ej! Käkade väldigt mycket mat så jag somnade runt 20 av utmattning och matkoma.
Dark Of Light Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Tro det eller ej! Käkade väldigt mycket mat så jag somnade runt 20 av utmattning och matkoma. Fem timmars hostfri sömn. Gott!
Bluddrik Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Strax hudn... hundvakt igen. ☺️ Kul. Vad är det för sort? Så innihelvete förkyld. Ska till doktorn imorrn i ett annat ärende, men hon är nog också sjuk.
Bluddrik Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 nu har mina tre plasmabollar kommit 🙂 Dra inte igång alla på en gång nu.
Dark Of Light Postat 13 december 2016 Postat 13 december 2016 Kul. Vad är det för sort? Så innihelvete förkyld. Ska till doktorn imorrn i ett annat ärende, men hon är nog också sjuk. En golden valp, som denna bild jag hittade. En rätt så gullig jävel. I den där åldern de fortfarande biter på det mesta. ☺️ Den kissade på morsans vardagsrumsgolv. 😏 nu har mina tre plasmabollar kommit 🙂 😮
Recommended Posts