Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

... och när vi ändå är down teh memory lane...

julli-afro.gif

Teh shit.

Vad var detta? Verkar som om man missade Längstahs höjdpunkt med nåt år.

Ja, det var en kul tid... helt annat än idag. Ja, missförstå mig rätt. Längstah idag är en trivsam plats men då var det klart mer action. Mycket mer sjukare påhitt. Ibland t ex startade något obskyrt gräl om något trivialt i någon tråd och det fortsatte i längstah i det längsta.  ☺️

Väldigt fin underhållning.

Popcorn time.

PT b teh w ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Annons
Postat

Ja, det var en kul tid... helt annat än idag. Ja, missförstå mig rätt. Längstah idag är en trivsam plats men då var det klart mer action. Mycket mer sjukare påhitt. Ibland t ex startade något obskyrt gräl om något trivialt i någon tråd och det fortsatte i längstah i det längsta.  ☺️

Ja sånt törs man inte hålla på med nu. Det tog ju Ståhlbröst i med skarpen mot innan han gick över gränsen och gick in i väggen eller vad det nu var.

Postat

☺️ Rätt så! Men det är klart med alla ungtuppar här då så låg det ibland och dallrade i luften. För det mesta var det lugnt på ett galet och trivsamt sätt.

Postat

☺️ Rätt så! Men det är klart med alla ungtuppar här då så låg det ibland och dallrade i luften. För det mesta var det lugnt på ett galet och trivsamt sätt.

Jag kommer inte ihåg när jag loggade in från början eftersom SadamJR:s uppgifter är bortplockade. Det måste ha varit efter det att du tog en längre paus. När kan det ha varit?

Postat (redigerat)

Bra fråga. Jag kom och gick ett tag, fram och tillbaka. Så svårt att säga. Sedan var ju hela forumet under någon form av tveksam framtid ett tag, mycket intriger har jag för mig.

Det var någonstans kring att tidningen lades ner har jag för mig. Svårt att minnas exakt då jag hade det rätt jobbigt privat. Då hängde jag i Kontrollrummet ett tag istället för här. Ungefär likadant, bara lite ljusare och fräschare... då. Under min paus var jag ganska så under isen av olika anledningar.

But I´m back an´ bouncin´  smileys-jumping-906229.gifsmileys-jumping-176138.gifsmileys-jumping-906229.gif

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Det var någonstans kring att tidningen lades ner har jag för mig. Svårt att minnas exakt då jag hade det rätt jobbigt privat.

Från det att jag kom in till det att tidningen lades ner så jag inte till dig. Det går några år där. Dessutom tog det väl ett tag från det att blaskan lades ner tils du dök upp här på nytt, eller?

Postat

Ja. 

Jag har beställt tre plasmabollar nu. Två ger jag bort, och så en vill jag ha själv 🙂

Postat

Från det att jag kom in till det att tidningen lades ner så jag inte till dig. Det går några år där. Dessutom tog det väl ett tag från det att blaskan lades ner tils du dök upp här på nytt, eller?

Ja du... It´s all a blur. Man kanske skulle läsa genom alla gamla längstah trådar

och se vart det tar slut och vart det börjar för att sedan ta slut ett bra tag. ☺️ Onekligen rolig läsning bitvis men... Man kanske hade en öppning där för någon FAS 3:are eller extrajobb som det heter allt det nya.

Det är nästan synd att man inte har några barn.

Ja tänk en hög med Saddam JR JRs springande runt bena på dig. Eller hängandes här.

Ska kolla Wallander sen. Han håller på att bli dement.

Det var på tiden.

Postat

Ja tänk en hög med Saddam JR JRs springande runt bena på dig. Eller hängandes här.

Med den utveckling som varit i Sverige är jag rätt nöjd med att så inte är fallet.

Jag skulle dock aldrig gå för The Big Snip.

vas.gif

Postat (redigerat)

Fan. Blev sugen på en sån där plasmaboll. Finns det större storlekar?

081DC737-FC19-D258-5F6A84214F204247.jpg

Det här är den minsta 🙂

Redigerat av CHAE
Postat

Pluttrix och ewroL kan ju bli ball buddies 😄 Slå sina plasma bollar ihop, liksom 😑

Postat

Pluttrix och ewroL kan ju bli ball buddies 😄 Slå sina plasma bollar ihop, liksom 😑

Så här nära en anmälan har jag inte varit på flera år. Men du är ju moderator.

Postat

Fan. Blev sugen på en sån där plasmaboll. Finns det större storlekar?

Ja, det ska finnas. Men vet inte vart. Jag hade en stor när jag var typ 13 år.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.