Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

På något sätt framstår det som lätt motsägelsefullt om det skulle vara en våghals _med_ hjälm...

Därav våghals utan hjälm...  😳

Postat

Beklagar overkill.

Man har varit länge i längsta och det känns nästan som jag känner er alla fast vi inte träffats de flesta av oss. Skönt att få ventilera även fastän jag har superbt stöd av min kära sambo 🥰

Få se om jag orkar kontakta memf å loop för irl.

Det kommer fler chanser.

@Slej: hang in there, baby 🥰

I Will babe 😊

Postat

@killis: beklagar sorgen

@slej: vi är nog många längstahianer som känner på samma sätt. Jag VET att jag känner så i alla fall.

Postat

Bra låt där. Lite som jul på stormavdelningen. Det är så många idéer så jag hinner inte riktigt med.

Menar du "stormavdelning" som i Stormen på Långbro exempelvis? Berätta mer.

Nä inge vidare. Han är inlagd nu. Känns bra att få ha sett honom. Tror inte han överlever julen

Uff vad tungt, Slej.  🙁  Bra att sambon är bra!!! 🥰 :wub: 🥰

verkligen tråkigt slej. Min farmor (som jag varit närmast av alla mor/farföräldrar och verkligen betytt mycket för mig) gick bort i måndags. Hon har haft cancer länge så det var väl för det bättre, men så hemskt. Varit riktigt ledsen i veckan. Men det blir ju bättre som tur är.

Beklagar!

Många som lämnar nu, verkar det. 

Postat

verkligen tråkigt slej. Min farmor (som jag varit närmast av alla mor/farföräldrar och verkligen betytt mycket för mig) gick bort i måndags. Hon har haft cancer länge så det var väl för det bättre, men så hemskt. Varit riktigt ledsen i veckan. Men det blir ju bättre som tur är.

🙁 Beklagar. Ja, som någon sa, det är mycket tråkigheter nu.

gweh, gwörf, akffe och hcips - för gamla tiders skull. Dessa fyra ord sa en gång i tiden allt som behövde sägas här i längsta. Inte nödvändigtvis tillsammans heller, de klarade sig bra på egen hand. 😄

☺️ Ja och Matt Damon utav någon anledning. 😳 

Det var tider.... Det fanns en tid då både Pazo och Overkill var onuppade, hade fjun på överläppen och läste uppmärksamt på mina promiskuösa äventyr. Då var det ständig party ett tag. 😎 

Hm, Ljust och Fräscht var ju både lite roligt och tankeväckande...

Postat

Beklagar overkill.

Man har varit länge i längsta och det känns nästan som jag känner er alla fast vi inte träffats de flesta av oss. Skönt att få ventilera även fastän jag har superbt stöd av min kära sambo 🥰

@killis: beklagar sorgen

@slej: vi är nog många längstahianer som känner på samma sätt. Jag VET att jag känner så i alla fall.

Ja, den här tråden fyller helt klart ett visst socialt behov.

Jag säger skål p d  smileys-beer-817053.gif

Postat

Funderar på att  byta tillbaks till mitt gamla jobb på psyk. Ska jag eller inte?

😕  😕   

Funderar på att sova. Ska jag eller inte?

😕  😕  😕   

Funderar på att dricka ett glas vatten. Ska jag eller inte?

😕  😕  😕  😕   

Funderar på att resa mig upp ur sängen.

Men det ska jag inte.

Postat

Ska jag starta den illafungerande musikdatorn och försöka göra en hit?

Eller ska jag sova?

Eller ska katten in? Eller ska jag ut?

Tycker alla inlägg blir gravt lidande av att man inte får använda precis så många smileys man vill.

Postat

🙁 Beklagar. Ja, som någon sa, det är mycket tråkigheter nu.

☺️ Ja och Matt Damon utav någon anledning. 😳

Det var tider.... Det fanns en tid då både Pazo och Overkill var onuppade, hade fjun på överläppen och läste uppmärksamt på mina promiskuösa äventyr. Då var det ständig party ett tag. 😎

Hm, Ljust och Fräscht var ju både lite roligt och tankeväckande...

Hahaha, ja Matt Damon ffs! Amtt!

Postat

Dagens jobbiga händelse:

Ena gummipluppen som sitter på hörlurarna, in-earvarianten if you know what I mean, lossnade och försvann.

Precis när jag satte mig på tåget och skulle genomlida hemresan.

Fatta vad jobbigt.

Postat (redigerat)

Det här är det enda jag "skapat" som känns som något att eventuellt bygga vidare på:

Ja eller nej? Rätt atonal va, är det dåligt? 

Trumgrejen med bas är en loop som jag snott, den går i fel tonart men det här var för två år sen, så jag hade inte lärt mig att pitcha om än...

Edit: Gick inte att länka? Haha! Räddad av tekniken. 😛 :P

Redigerat av SnigelDynamit
Postat (redigerat)

Vilken storm?

Så du har inga historier från psyket? Inget från avdelningarna som kallades Stormen?

För du skrev något om att ALgotezzas låt lät som jul på Stormavdelningen.

Jag har nog bara psykavdelningsabstinens. Därav frågan. 😱

Det är en helt egen, sluten värld inne på psyket. Lite magiskt, mycket tragiskt. Det känns som att man gör något halvbra åtminstone, när man jobbar där. Till skillnad ifrån det som jag jobbar med nu.

Kan någon hämta ett stort glas vatten, tack? Avlider av törst snart.

Vad säger du? Måste jag gå själv???

Redigerat av SnigelDynamit
Postat (redigerat)

Tycker alla inlägg blir gravt lidande av att man inte får använda precis så många smileys man vill.

JA! Är de rädda att de tar slut eller vah? Finns det bara ett bestämt antal smileyeysisarars som man kan använda i lådan och de måste tillbaka så andra kan...

Jag tycker de kan köpa in fler. Min favorit ur längstah lådan är 😳 btw, den kan man aldrig få nog av.

Fast egentligen var det  blink.gif Den blinkar ju åtminstone på riktigt.

Hahaha, ja Matt Damon ffs! Amtt!

Jåh. ☺️

Dagens jobbiga händelse:

Ena gummipluppen som sitter på hörlurarna, in-earvarianten if you know what I mean, lossnade och försvann.

Precis när jag satte mig på tåget och skulle genomlida hemresan.

Fatta vad jobbigt.

Den sitter inte i örat, ready to go?

... en helt egen, sluten värld inne på psyket. Lite magiskt, mycket tragiskt. Det känns som att man gör något halvbra åtminstone, när man jobbar där. Till skillnad ifrån det som jag jobbar med nu.

Var jobbar du nu utan gummiplupp? Du kan jobba här tycker jag!

😳 Ja, eller här och här... Alltså inte HÄR där jag är... det är ju här utan mer här... ... ... i tråden va alltså.... liksom.... Blir det där då? Men det är ju inte här...Här är här där man är, där är där där man inte är, eller? Men vi är ju här, inte där fast ändå inte...

Vart fan är jag?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Så du har inga historier från psyket? Inget från avdelningarna som kallades Stormen?

För du skrev något om att ALgotezzas låt lät som jul på Stormavdelningen.

Nä. Jag la in mig en månad på öppen avdelning för att kunna sluta äta piller en gång i världen eftersom det inte fanns nån riktig avdelning för sånt i Linköping. Det gick inget vidare.

Det märkligaste, bland många märkliga saker, var att se folk gå från supernere till maniskt superuppe, och sedan väldigt brutalt tas tillbaka till sitt första tillstånd av personal som insåg att det bara var att börja om. Som dom såg det.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.