Bluddrik Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Jepp här också 😎 Hur är det med far din då? Har han några särskilda krämpor?
Dark Of Light Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Näääääh, hörni. Det lutar allt åt en kpd?
Neosus Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Näääääh, hörni. Det lutar allt åt en kpd? Det gör det allt!
Algotezza Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Fredag. Precis. Snart ska toaletterna städas hemma. Av mig. Så jag tar en kpd.
Bluddrik Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Precis. Snart ska toaletterna städas hemma. Av mig. Så jag tar en kpd. Dassen heter det väl?
Dark Of Light Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Underbart... sitter barnbarns och hundvakt. Snart blir det hamburgare p d.
Bluddrik Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Underbart... sitter barnbarns och hundvakt. Snart blir det hamburgare p d. Vilka är jobbigast? Hundarna eller barnbarnen? Satt mycket barnvakt till syrrans grabbar med kompisar och hundar en gång i världen.
slejnard Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Hur är det med far din då? Har han några särskilda krämpor? Nä inge vidare. Han är inlagd nu. Känns bra att få ha sett honom. Tror inte han överlever julen
Bluddrik Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Nä inge vidare. Han är inlagd nu. Känns bra att få ha sett honom. Tror inte han överlever julen Beklagar. Ska du stanna ett tag?
Gäst Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Jag kör https://www.epicbrowser.com/ Epic Privacy Browser, det går snabbt + en VPN-tjänst (som kostar)
Dark Of Light Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Vilka är jobbigast? Hundarna eller barnbarnen? Satt mycket barnvakt till syrrans grabbar med kompisar och hundar en gång i världen. 🙂 Ingetdera. Har pli på samtliga. Bara kul och trevligt. Pojken är 4 år och avgudar sin långhåriga morfar och gör som han blir tillsagd. Hunden är en Golden valp och är bara charmig, ser ut som hunden på denna bild jag hittade. Nä inge vidare. Han är inlagd nu. Känns bra att få ha sett honom. Tror inte han överlever julen 🙁 :( 🙁 Beklagar verkligen mannen! Så tråkigt, har också tråkiga minnen av denna årstid så jag vet hur bitterljuvt det kan kännas. Så tråkigt.
Dark Of Light Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 (redigerat) På Spåret... Detta är inget politiskt inlägg, bara ett helt vanligt skitinlägg. Kakan Hermansson... 😏 Tänk vad svårt jag börjat få för henne. Hon är den där formen av feminist som hatar män för att få rubriker, lite som Zara Larsson. Zara har åtminstone vett att hålla inne sådan åsikter internationellt, annars hade hennes karriär landat fort. Kakan har dessutom uttryckt ett hat mot svenskt polisväsende, uttalanden som gjorde att hon blev av med ett hyfsat lukrativt spons från Audi. Ljust och Fräscht efteråt i SVT. Kan det vara något? Har aningens svårt får Schyffert också men det uppvägs av Fredrik Lindström hjälpligt. Slut på TV krönikan. I övrigt gäller öl nu! 🙂 Redigerat 9 december 2016 av Dark Of Light
slejnard Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Tack! Känns ändå som han är på rätt ställe nu och förloppet är inte oväntat även om det gått fort. Vi har iaf fått lite julstämning från Liseberg. Nu lite chill på hotellet sen besöker vi farsan en stund imorn igen. NINJAD där
Overkill Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 verkligen tråkigt slej. Min farmor (som jag varit närmast av alla mor/farföräldrar och verkligen betytt mycket för mig) gick bort i måndags. Hon har haft cancer länge så det var väl för det bättre, men så hemskt. Varit riktigt ledsen i veckan. Men det blir ju bättre som tur är.
Pico Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 gweh, gwörf, akffe och hcips - för gamla tiders skull. Dessa fyra ord sa en gång i tiden allt som behövde sägas här i längsta. Inte nödvändigtvis tillsammans heller, de klarade sig bra på egen hand. 😄
Pico Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 Nä inge vidare. Han är inlagd nu. Känns bra att få ha sett honom. Tror inte han överlever julen Oj, godspeed! verkligen tråkigt slej. Min farmor (som jag varit närmast av alla mor/farföräldrar och verkligen betytt mycket för mig) gick bort i måndags. Hon har haft cancer länge så det var väl för det bättre, men så hemskt. Varit riktigt ledsen i veckan. Men det blir ju bättre som tur är. Mina kondoleanser!
Overkill Postat 9 december 2016 Postat 9 december 2016 gweh, gwörf, akffe och hcips - för gamla tiders skull. Dessa fyra ord sa en gång i tiden allt som behövde sägas här i längsta. Inte nödvändigtvis tillsammans heller, de klarade sig bra på egen hand. 😄 Sen var det nån smiley också... >Z:F
Recommended Posts