Algotezza Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 (redigerat) Inte långt kvar till julledigheten nu... Redigerat 8 december 2016 av Algotezza
Micke H Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Men du kan väl ändå inte va helt säker vid 30 års ålder att du aldrig kommer att vilja ha några barn? Om du möter den riktiga drömkvinnan som verkligen vill ha barn t ex? Fast det har väl ändå ingenting med "drömkvinnan" att göra - det har med mig att göra. Och JAG vill inte ha barn. Om min drömkvinna dyker upp som vill ha barn så kan vi inte vara ihop, så enkelt är det. Dessutom, varför är inte 30 en bra ålder? Är 40 bättre? 50? 60? När är en bra ålder att ta ett sånt beslut?
Dark Of Light Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 (redigerat) Men vad säger han? Fast det har väl ändå ingenting med "drömkvinnan" att göra - det har med mig att göra. Och JAG vill inte ha barn. Om min drömkvinna dyker upp som vill ha barn så kan vi inte vara ihop, så enkelt är det. Dessutom, varför är inte 30 en bra ålder? Är 40 bättre? 50? 60? När är en bra ålder att ta ett sånt beslut? Det handlar inte om att barn är meningen med livet. Någon större mening med livet är det nog inte. Skit händer. Resonerade som du en gång i tiden. Skulle varken gifta mig eller ha ungar. Blev senare ihop med en kvinna som hade 5 ungar. Men det tog tid att bestämma sig om jag verkligen ville bli farsa om än av plast. Visserligen en lite annan sak än biologiska men ansvaret och rent praktiskt är det samma sak. Sedan gick det som det gick i alla fall men jag har en enormt bra kontakt med ungarna vars biologiska fädrar inte varit så intresserade av faderskapsjobbet.på grund av droger och omognad. Inget fel på att vara 30, jag var där ett tag, det gick över men du har minst lika långt kvar att leva. Mycket, mycket hinner hända i ditt liv, dina värderingar. Du hinner ändra dig många gånger i dina principer innan kistlocket läggs på. Tänk bara på alla kärleksförsök med brudar du haft. Från dramatiken med Systemtjejen (ok det var kanske liiiite påhittat men ändå) till den polska bystdrottningen sist. Det som ibland känns så bergsäkert eller rätt i livet kan visa sig vara helt åt helvete nästa dag. Då är det dumt att stänga dörrar. Ett sådant ingrepp är oåterkalleligt. Givetvis ska ingen här orera över dina livsbeslut, det är din ensak. Kanske är det bara några av oss by tråd äldste som vill ge råd till den ung man snubblandes fram på livets kullerstensgata... ☺️ Kpd? Redigerat 8 december 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 En annan sak som är bra är tejp. Vem är den här människan? Det ser ut som hon Pascalidou eller vad hon heter? Men plötsligt ser hon ut som någon i en skräckfilm. Hur gör hon? Och vad har hon tejpen till?
Bluddrik Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Har du gjort den här också? Mitt roligaste minne av Ranelid är när han och den där tjejen går vidare i melodifestivalen, och han glömmer all hyfs och vett och ger sig ut på ett eget ärevarv och glömmer tjejen fullständigt.
Bluddrik Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Och så måste jag visa min julavatar! Ja hallå. Det var ju ett tag sen, men avataren minns jag att vi har diskuterat förut. Vad tomten har i nyllet. Det känns som om jag har skrivit en massa svar i fel ordning?
Bluddrik Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Folk ser ju olika på saker och ting, men jag skulle aldrig, trots mitt Näpp Till Nupp, låta någon gå in och göra kaos med mina privata delar.
Algotezza Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 (redigerat) Jorå har gjort Tommygifen också. Och dessa Självporträtt Redigerat 8 december 2016 av Algotezza
Dark Of Light Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Vem är den här människan? Det ser ut som hon Pascalidou eller vad hon heter? Men plötsligt ser hon ut som någon i en skräckfilm. Hur gör hon? Och vad har hon tejpen till? Ingen aning. En random gif bara. Tejpen sätter hon i fejja så hon ser ut som någon slags female Michael Jackson reject. Det finns rätt märkliga gifs därute som mest bara rör sig helt utan mening eller mål. eller en del med någon form av konstnärligt värde: Bäst är dock de med lite humor:
Bluddrik Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Jorå har gjort Tommygifen också. Och dessa Självporträtt Den med kungen är lyckad, om än skrämmande. Ernst gör det inte för mig. Vem är den sista? PO Enkvist?
slejnard Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Ska följa pappa till sjukhuset imorgon. De ska troligtvis ge dropp några timmar. Förhållandevis pigg 🙂 Gitarr, tråkigt att höra ang k9. Hälsa krya på!
Bluddrik Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Sverige mot Serbien i handbolls-EM i TV 3 20.00. Sverige behöver vinna för att gå vidare.
Dark Of Light Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Ska följa pappa till sjukhuset imorgon. De ska troligtvis ge dropp några timmar. Förhållandevis pigg 🙂 Gott!!! 🙂
slejnard Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Okej, hälsa honom! Ska skriva till han när jag kommit hem. Här i Götet har man ju knappt tid med längstah! ☺️ Just ja, jag har hans mobilnummer. Drar iväg ett sms!
Bluddrik Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 k9 skrev till mig idag om vad som hade hänt! Och?
Neosus Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 om att han hade fått en liten propp och använder masken nu. det kommer ordna sig säger han.
Bluddrik Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Sverige mot Serbien i handbolls-EM i TV 3 20.00. Sverige behöver vinna för att gå vidare. Man är tydligen redan vidare.
Bluddrik Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 om att han hade fått en liten propp och använder masken nu. det kommer ordna sig säger han. Det är ju bra om han mår bättre. Har han kvar något konto eller hur är det. Jag vill fan inte bli utsatt för försåtliga antydningar om att jag skulle vara nazist i fortsättningen.
Neosus Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Jag tror han får göra nytt konto om han ska komma hit igen!
Bluddrik Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Inte långt kvar till julledigheten nu... Bra låt där. Lite som jul på stormavdelningen. Det är så många idéer så jag hinner inte riktigt med.
Bluddrik Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 windows 10 är bra, just uppgraderat Jag hade massor av problem innan jag uppgraderade. Sedan har det gått bra.
Recommended Posts