Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😄

K9 har avslutat sitt konto. Det kan förstås vara en slump att kontot "Gitarr" registrerades den 22 oktober, samma dag som jag fick psykbryt över K9s retorik och sen dyker upp här i längsta idag då K9-kontot avslutats.

Woah.

Postat

Btw, jag är singel igen. Vi insåg att vi rusade in i någonting vi inte var redo för. Dessutom tänker vi olika på ett antal viktiga frågor, som exempelvis det här med barn.

Men jag är inte ledsen, vi skildes som vänner. 🙂

Postat

Btw, jag är singel igen. Vi insåg att vi rusade in i någonting vi inte var redo för. Dessutom tänker vi olika på ett antal viktiga frågor, som exempelvis det här med barn.

Är det en rebus? 

Jag såg inte ditt inlägg av nån anledning. Syftade på det innan. Tråkigt att höra.

Postat

Jag såg inte ditt inlägg av nån anledning. Syftade på det innan. Tråkigt att höra.

Jo, jag förstod det. 🙂 Som jag skrev, det är ingen fara. Nu har jag lärt mig något till nästa gång.

Postat

Jo, jag förstod det. 🙂 Som jag skrev, det är ingen fara. Nu har jag lärt mig något till nästa gång.

Det gör man förhoppningsvis. Var det hon som ville ha barn, eller?

Postat

Det gör man förhoppningsvis. Var det hon som ville ha barn, eller?

Yes, det ville hon. Det var en diskussion vi kanske borde haft tidigare.

Jag tänker faktiskt sterilisera mig. Jag är nästan 30 år, jag vet att jag aldrig kommer vilja ha barn så det känns som en bra grej att göra. Dessutom ett sätt att undvika alla sådana diskussioner. xD

Postat

Well... Women... Glad att du tar det med jämnmod kompis ☺️ Bäst att bryta innan det går illa, tro mig. Sedan blir det bara jobbigt...

Paprika-chilifärskost-vitlöks-soltorkade tomat fyllda kycklingbröst, inlindade i bacon. Skjuts in i ugnen och klyftisar och bea till det dag?

Jo om ni frågar mig. ☺️

Postat

Jag tänker faktiskt sterilisera mig. Jag är nästan 30 år, jag vet att jag aldrig kommer vilja ha barn så det känns som en bra grej att göra. Dessutom ett sätt att undvika alla sådana diskussioner. xD

Tro mig... säg aldrig aldrig. Försent att ångra sig sedan. Det finns gummi och annat. 30 är ingen ålder på en häst, du har ju knappt kommit igång än ☺️

Postat

Tro mig... säg aldrig aldrig. Försent att ångra sig sedan. Det finns gummi och annat. 30 är ingen ålder på en häst, du har ju knappt kommit igång än ☺️

Kom igen, inte du också. xD Hela samhället, inkluderat föräldrar och kollegor, tycks tro att barn är meningen med livet. Det är det inte för mig, och har aldrig varit, och kommer aldrig att bli. Jag har funderat på det här i flera år redan, jag skulle inte ta ett sånt beslut om jag inte var 100% säker på att det är vad jag vill.

En oönskad graviditet med mig vore 100% katastrofal av så många anledningar. Jag vill aldrig hamna i den sitsen och jag vill aldrig utsätta en partner och framförallt, en helt oskyldig människa, för någonting sådant.

Postat

😄

K9 har avslutat sitt konto. Det kan förstås vara en slump att kontot "Gitarr" registrerades den 22 oktober, samma dag som jag fick psykbryt över K9s retorik och sen dyker upp här i längsta idag då K9-kontot avslutats.

Hur tänker du nu? Är det inte mera logiskt att du som fick ett psykbryt registrerar ett nytt konto? 

Och det är väl inte först igår som jag skrev här först? 

Får berätta vad som hände här för K9 nu. Min fru och min syster var hem till K9 för att hämta en sak. De märkte att han var konstig. Trodde att han var full mitt på dagen. Sedan så insåg de att han hade symptom som liknade en stroke. Min syster körde honom till sjukhuset på en gång. Min fru stannade för han ville inte lämna sina hundar innan de fått sin promenad och sin mat. Då såg min fru att han hade Facebook öppet och att han skrivit med en som heter Micke där. Eftersom vi vet att han har haft problem med hälsan så frågade hon lite kring det som stod på hans FB. Det var ganska viktigt att få veta mer om hans tillstånd då han reagerar så kraftigt på vissa mediciner. Hon  ville försäkra oss om att man satte in rätt medel på en gång.  Då det stod att han blivit osams med någon här så kollade hon in lite snabbt för att se om man kunde gissa vad som hänt genom att läsa här. Som tur var så gjorde hon det och såg att det var hans sömnstörning som var den troliga orsaken. Så nu får han en CPAPmask för att kunna andas när han sover. Hade han somnat så skulle det kunna slutat på ett helt annat sätt. Så slumpen att just min fru råkade se att han pratade med denna Micke uppskattar jag ordentligt.  

När hon nämnde detta så kom jag ihåg att jag har ett konto registrerat här och loggade in för att se mer om vad som stod. Sedan så fastnade jag här bara. Men även jag lämnar nu för detta verkar vara en konspiratorisk liten sekt. Tack och hej!  

Postat

Men då kan du få en annan diskussion här, för jag tycker att det vore att va lite väl drastisk.

Postat

Men då kan du få en annan diskussion här, för jag tycker att det vore att va lite väl drastisk.

Det tycker inte jag - det gör att jag aldrig mer kommer behöva oroa mig för oönskade graviditeter exempelvis.

Postat

Det tycker inte jag - det gör att jag aldrig mer kommer behöva oroa mig för oönskade graviditeter exempelvis.

Men du kan väl ändå inte va helt säker vid 30 års ålder att du aldrig kommer att vilja ha några barn? Om du möter den riktiga drömkvinnan som verkligen vill ha barn t ex?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.