Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Sex 😑

Sex 😑

SEX

Teh number of teh nupp,

Shääääckröfajs itz gåing oon toonaait.

Låter som ett ytterst motvilligt nupp det?

Nynuppad Micke?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Oj! Vilken snurrig tråd. Håller nog med K9 om att det är viktigare att kunna argumentera än att bara ha en åsikt. Tycker att man kan hålla en god ton och inte kalla folk för idiot med. Men det är min åsikt. Men kaffe är gott och att ligga lite ibland är ju bra det med. Men varför pratas det så lite kakor här? 

Postat

Oj! Vilken snurrig tråd. Håller nog med K9 om att det är viktigare att kunna argumentera än att bara ha en åsikt. Tycker att man kan hålla en god ton och inte kalla folk för idiot med. Men det är min åsikt. Men kaffe är gott och att ligga lite ibland är ju bra det med. Men varför pratas det så lite kakor här? 

Chattråd. Har du några bra recept?

Postat

Chattråd. Har du några bra recept?

Japp! Ta fram 500 kr. Ge dem till frugan. Så bakar hon gärna. Kan be henne om några recept om det är av intresse på riktigt. 

Postat

Japp! Ta fram 500 kr. Ge dem till frugan. Så bakar hon gärna. Kan be henne om några recept om det är av intresse på riktigt. 

En av fördelarna med längsta, som vi kallar chattråden, är att allting är gratis.

Postat

Det har du rätt i!

Kakor är gott! 

Postat

Så vad gillar ni för kakor? Mockarutor och kokostoppar äter jag helst. Min fru har alltid mycket kaffe i mockarutorna. Måste komma på något vi borde fira. Så att hon bakar till mig. Har försökt att baka själv men jag får inte för henne eller för min dotter. De tycker att en man inte har något i köket att göra. Kan ha att göra med att de bara anser att just jag inte har något i köket att göra. Om jag ska va helt ärlig så vet jag mycket väl att det är det senare alternativet. De brukar få påminna mig om hur man kokar ris för att jag ska misslyckas. Men dammsuga och tvätta kläder får jag göra. 

Postat

Kakor är för gamla kärringar.

En av fördelarna med längsta, som vi kallar chattråden, är att allting är gratis.

Nej, nej. Detta är chattråden som vi kallar längstah.

Kpd!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.