Bluddrik Postat 5 december 2016 Postat 5 december 2016 Morn jag har sovit hela natten. Börjar vid ett idag
Dark Of Light Postat 5 december 2016 Postat 5 december 2016 Spaghetti, ostsås av grädde Västerbotten, Mozzarella och Cheddar, bacon, champinjoner, tomat, paprika, purjolök, vitlök, gullök, rökt skinka, salt, peppar och basilika. Kan d vara något idag?
Naymari Postat 5 december 2016 Postat 5 december 2016 Lyck- pfft. Alla vet ju att präst- Ossssssssssst. är det som gäller 😑
slejnard Postat 5 december 2016 Postat 5 december 2016 Spaghetti, ostsås av grädde Västerbotten, Mozzarella och Cheddar, bacon, champinjoner, tomat, paprika, purjolök, vitlök, gullök, rökt skinka, salt, peppar och basilika. Kan d vara något idag? Ojoj lät riktigt gott! Blir kokta ägg här till lunch 😑
Dark Of Light Postat 5 december 2016 Postat 5 december 2016 godmorgno Buongiorno. pfft. Alla vet ju att präst- är det som gäller 😑 Naturligtvis! 😑 Ojoj lät riktigt gott! Blir kokta ägg här till lunch 😑 Ja, vi får se hur det blir. Man ska inte underskatta ägg.
CHAE Postat 5 december 2016 Trådstartare Postat 5 december 2016 När är mellanlårs rean?Vet inte 🙁 Men den brukar vara i New Orleans 🙂
Dark Of Light Postat 5 december 2016 Postat 5 december 2016 Vet inte 🙁 Men den brukar vara i New Orleans 🙂 Nära Lårviken va? Fantastiskt vad nytt man kan gräva fram ur gamla fantasier. Här får k9 att gräva i.
k9 (oregistrerad) Postat 5 december 2016 Postat 5 december 2016 Din jävul. Jag har varit vaken hela natten. Japp! Sån är jag. 😊
k9 (oregistrerad) Postat 5 december 2016 Postat 5 december 2016 Var på sjukhuset hos mor min idag. Hon verkade piggare och ville ut i rullstol en sväng. Tror att jag ska ta med mig en kortlek nästa gång.
Bluddrik Postat 5 december 2016 Postat 5 december 2016 Var på sjukhuset hos mor min idag. Hon verkade piggare och ville ut i rullstol en sväng. Tror att jag ska ta med mig en kortlek nästa gång. Det är ju bra att det går åt rätt håll.
Dark Of Light Postat 5 december 2016 Postat 5 december 2016 Instämmer. Har fått nackspärr... Med tanke på de två stora samtals ämnena, förutom kaffe, i denna tråden så är orsaken antingen religiös. Då det är guds straff för något otyg jag gjort eller politiskt, kanske att jag tittat för mycket åt höger? It´s Tigerbalsam time...
Recommended Posts