Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Spaghetti, ostsås av grädde Västerbotten, Mozzarella och Cheddar, bacon, champinjoner, tomat, paprika, purjolök, vitlök, gullök, rökt skinka, salt, peppar och basilika.

Kan d vara något idag?

Postat

Spaghetti, ostsås av grädde Västerbotten, Mozzarella och Cheddar, bacon, champinjoner, tomat, paprika, purjolök, vitlök, gullök, rökt skinka, salt, peppar och basilika.

Kan d vara något idag?

Ojoj lät riktigt gott! Blir kokta ägg här till lunch 😑

Postat

godmorgno

Buongiorno.

pfft.

Alla vet ju att präst-

är det som gäller  😑

Naturligtvis! 😑

Ojoj lät riktigt gott! Blir kokta ägg här till lunch 😑

Ja, vi får se hur det blir. Man ska inte underskatta ägg.

Postat

Lyck-

sele 

Där firar jag julafton i  år.

Postat

När är mellanlårs rean?

Vet inte 🙁 Men den brukar vara i New Orleans 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

Din jävul. Jag har varit vaken hela natten.

Japp! Sån är jag.  😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Var på sjukhuset hos mor min idag. Hon verkade piggare och ville ut i rullstol en sväng. Tror att jag ska ta med mig en kortlek nästa gång. 

k9 (oregistrerad)
Postat

20 dagar kvar nu va?  😲  😄

Postat

Var på sjukhuset hos mor min idag. Hon verkade piggare och ville ut i rullstol en sväng. Tror att jag ska ta med mig en kortlek nästa gång. 

Det är ju bra att det går åt rätt håll.

Postat

Instämmer.

Har fått nackspärr...

Med tanke på de två stora samtals ämnena, förutom kaffe, i denna tråden så är orsaken antingen religiös. Då det är guds straff för något otyg jag gjort eller politiskt, kanske att jag tittat för mycket åt höger?

It´s Tigerbalsam time...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.