Bluddrik Postat 4 december 2016 Postat 4 december 2016 Morrn. I dag börjar handbolls-em för damer. Sveriges första match på tv3 kl 17.
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2016 Postat 4 december 2016 Ska bli kaffe här med snart. Puttar fint i bryggaren just nu. 😄
slejnard Postat 4 december 2016 Postat 4 december 2016 Ska bli kaffe här med snart. Puttar fint i bryggaren just nu. 😄 Va gott! 😄 Återkommer med svar på din kommentar om min nya låt 🙂 Druckit en kanna kaffe. Hittills!
Pico Postat 4 december 2016 Postat 4 december 2016 Det har jag gjort innan du gjorde comeback. När har du gjort det? Hemligast är nog Pico. Edit - alltså visat nyllet. Dessutom letade Naymari upp den där bilden jag publicerade för några år sen och publicerade den igen, och det var inte så längesen. 😳 😱
Dark Of Light Postat 4 december 2016 Postat 4 december 2016 (redigerat) 😊😊 tack antar jag. ☺️ Har gjort en ny låt och spelat in i afton! Vad tycker ni??? Sommardag Vinternatt Jåh, en ny låt från Slejjan. Det är alltid intressant att höra vad som är på gång! ☺️ Det hörs att du letar och söker formatet, formen, strukturen och uttrycksformen. Du närmar dig här med stormsteg, något riktigt bra. Det börjar med Marcoolio vibbar i första versen. Så där spralligt och glatt att man nästan får lust att gå ut och okynnes skrapa rutorna på bilen bara för att.. Men efter ett tag, framför allt under solot så kliver Marcoolio diskret åt sidan och in kommer Pugh Rogefeldt. Man börjar man höra de proggiga bitarna och de bitarna faller på plats! Svenska ÄR din uttrycksform och du har hittat dit. Utvecklas, gräv och utforska i detta format och det kommer att bli ännu mer kanoners. Din röst trivs här. Ofta brukar det bli småsurt i dina tidigare försök till "högre toner sång", men denna gång sitter det som en... smäkk. Kanske är det den fria formen i sångpartierna där du får whaila loss fritt, kanske är det det svenska språket, alldeles oavsett vad så fungerar det! Kul och bra text också! Bra som en kpd! Redigerat 4 december 2016 av Dark Of Light
slejnard Postat 4 december 2016 Postat 4 december 2016 Tack så mycket dol! Utförligt recenserat. Kände också Markoolio vibbar där 😄 Ska absolut jobba vidare med svenska texter. Spelar in en radda med låtar och tänkte sen låta de vila till sig och spela om dom än bättre!
Dark Of Light Postat 4 december 2016 Postat 4 december 2016 På ett bra sätt. Jag tycker om din anonymitet på ett bra sätt också Pluttrix. Det är inte säkert du är snyggare irl. 😎
Dark Of Light Postat 4 december 2016 Postat 4 december 2016 Jåh, jag kaffrar... kaffear... rar... kaffers.... ... jag har kaffe.
Bluddrik Postat 4 december 2016 Postat 4 december 2016 Jag tycker om din anonymitet på ett bra sätt också Pluttrix. Det är inte säkert du är snyggare irl. 😎 Jag har alltid varit snygg, men nu börjar en bli rätt sleten.
Recommended Posts