Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jag kände en som gick på amfetamin. Det höll inte. 😐

Nåja... Den hemligaste här? Än har ju inte visat hur din osminkade nuna ser ut till skillnad mot de flesta andra här, inklusive mig. 😑

Det har jag gjort innan du gjorde comeback. När har du gjort det?

Hemligast är nog Pico.

Edit - alltså visat nyllet.

Dessutom letade Naymari upp den där bilden jag publicerade för några år sen och publicerade den igen, och det var inte så längesen.

Redigerat av Bluddrik
Postat

Det har jag gjort innan du gjorde comeback. När har du gjort det?

Hemligast är nog Pico.

Edit - alltså visat nyllet.

Dessutom letade Naymari upp den där bilden jag publicerade för några år sen och publicerade den igen, och det var inte så längesen.

😆 Min nuna finns att beskåda varje dag på SC, efter min comeback.  ☺️ 

Men dig har jag inte sett. Neeejjjdåh. Inte aaalls. Näpp. Mystiker där.

Jag börjar tro att du inte finns. 😳

Postat

😆 Min nuna finns att beskåda varje dag på SC, efter min comeback.  ☺️

Men dig har jag inte sett. Neeejjjdåh. Inte aaalls. Näpp. Mystiker där.

Jag börjar tro att du inte finns. 😳

Det är ju bara en del av nyllet. Det är väl dessutom 20 år gamla bilder?

Postat

Jag tror att jag sett nån bild på slejjjjjjjj. Han var snygg. 😊

Men det är inget som jag låter grumla mitt omdöme på något sätt. Inte alls.

Är det här en sån där "posta bild"-hets situation som ibland uppstår på alla forum?

-> Välj en kroppsdel som alla måste posta. En neutral gärna. Eller håret! Posta hår. På valfri kroppsdel.

Jag deltar genom att titta på andras bidrag.

Postat

☺️ Det finns ju många bilder där vid olika låtar. En del med, en del utan solbrillor  😎  till exempel livebilderna, en hel del delar av mitt fejs. Med lite tålamod och tejp kan du få till en hyfsligt porträtt. Jag ser i stort sett likadan ut utanpå idag som då. Några extra kilon runt midjan samt fler ärr i själen bara. Du skulle lätt känna igen mig om jag ringde på din dörrklocka någon gång. ☺️

Med tanke på att du inte visat ens det du vandrande vålnad.

Postat

Är det här en sån där "posta bild"-hets situation som ibland uppstår på alla forum?

-> Välj en kroppsdel som alla måste posta. En neutral gärna. Eller håret! Posta hår. På valfri kroppsdel.

😆 Näh, inte alls. Bara ett försök att få Pluttrix att visa sig. Hur ser en neutral kroppsdel ut? Politiskt obunden. Något som är varken eller, ingen mans land.

Perineum?

Postat

Ja då har jag sett dig också DoL!

Menar ni alltså att ni alla finns - på riktigt???

Vad har jag egentligen skrivit för dumt i den här tråden?

Tar tillbaka allt. Förresten finns jag inte.

Postat (redigerat)

Ja då har jag sett dig också DoL!

Menar ni alltså att ni alla finns - på riktigt???

Vad har jag egentligen skrivit för dumt i den här tråden?

Tar tillbaka allt. Förresten finns jag inte.

Vad bra, då har jag blivit sedd!  🙂  En del av oss är påhittade precis som Fantomen, Bamse eller Anders Borg är. En del av oss finns, som Slej, du och Micke H. Sedan finns det en del av oss på ett transcendentalt andeplan som jag och Neo. Lite osaliga sådär, varandras motpoler på något sätt men ändå inte. Ja, sedan finns ju vår international man of mystery Pluttrix. Jag är inte säker på om han finns.

Typ Meat Loaf?

😆 Ja, känner du igen honom så är det inte jag. Det samma gäller omvänt.

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om man skulle beställa katekesen som var den "bibel" som alla hade förr. Det var den jag åsyftade med att de flesta svenskar läste förr. Det var ju kring den som man hade husförhör och inte kring hela bibeln. Tycker det är intressant att det var så lite av bibelns som fanns hos var man då vi var som mest kristna en gång i tiden. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu blir det bastu och sedan sova. Måste vila upp sig inför JVM-spammen som ju hör dessa tider till.  🙂

Postat

Undrar om man skulle beställa katekesen som var den "bibel" som alla hade förr. Det var den jag åsyftade med att de flesta svenskar läste förr. Det var ju kring den som man hade husförhör och inte kring hela bibeln. Tycker det är intressant att det var så lite av bibelns som fanns hos var man då vi var som mest kristna en gång i tiden. 

Varför ska man plåga sig med den.

Postat

😆 Näh, inte alls. Bara ett försök att få Pluttrix att visa sig. Hur ser en neutral kroppsdel ut? Politiskt obunden. Något som är varken eller, ingen mans land.

Perineum?

Den ligger väl varken till höger eller till vänster?

Jaja nu är det god natt!

😑

Man kan använda den som toapapper!

Gonatt!  😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Den är så kort, men intressant ur ett historiskt perspektiv. Känns lite som allmänbildning att ha läst den. Är inte konfirmationen baserat mest på detta 45 sidor långa verk? 

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Kom just på att jag ska spela brädspel imorgon. Kul ska det bli. Hoppas det blir Last Night On Eearth.  🙂

Postat

Den är så kort, men intressant ur ett historiskt perspektiv. Känns lite som allmänbildning att ha läst den. Är inte konfirmationen baserat mest på detta 45 sidor långa verk? 

Är inte konfirmerad.

Postat

😊😊 tack antar jag. ☺️

Har gjort en ny låt och spelat in i afton! Vad tycker ni???

Sommardag Vinternatt

k9 (oregistrerad)
Postat

Detta spel är så kul! 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.