SnigelDynamit Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Vi hjälper dig loss! ☺️ Hjälp! Epic saxguy vann över Bryant. Jag måste göra annat nu, ju. Loopar är också jättefarliga! Musik är farligt helt enkelt. Den äter upp ditt liv. Sen dör du. 🙁
SnigelDynamit Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 OK tack Slejjjjjj!! Switchade till...heter de KIZZ eller KISS? Fruktansvärt. Tack, det hjälpte verkligen. Nu ska jag göra annat. Kanske.
SnigelDynamit Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 (redigerat) Nu kan vi lyssna på den här och kolla hur folk nästan blir överkörda av väldigt långsamma fordon. https://www.youtube.com/watch?v=NINOxRxze9k Men va f...embed???? Redigerat 3 december 2016 av SnigelDynamit
SnigelDynamit Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 (redigerat) Och så en till: Rytmändringen 1:38 🥰 🥰 🥰 Eller hela den biten från 1:16 till 1:57. Resten behövs inte. Edit: Du har gjort ett inlägg som innehåller fler smileys än vad som är tillåtet. Minska antalet och försök igen 😕 Redigerat 3 december 2016 av SnigelDynamit
SnigelDynamit Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Försöker hitta KISS bästa låt, enligt mig, men får krupp. Lick it up kan jag nästan lyssna på och refrängen till Rock and Roll all night... Slejnard, fattar du hur det var att växa upp bland barn som nästan bara lyssnade på KISS? Det var inte roligt. Hälsningar från signatur: *skadad för livet* Är klockan faktiskt över tolv???
Bluddrik Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Slejnard, fattar du hur det var att växa upp bland barn som nästan bara lyssnade på KISS? Det var inte roligt. Hälsningar från signatur: *skadad för livet* Det gör han inte, men jag förstår. Det måste ha varit fruktansvärt.
Overkill Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 (redigerat) Whohan?Det får en ju osökt att tänka på den här 😄 http://youtube.com/watch?v=kTcRRaXV-fg Redigerat 3 december 2016 av Overkill
Overkill Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Hur får man skiten att bli en videospelare då? 😏
Bluddrik Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Det får en ju osökt att tänka på den här 😄 Och här är en parodi på sketchen.
SnigelDynamit Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Det gör han inte, men jag förstår. Det måste ha varit fruktansvärt. Gör du faktiskt eller är du rent av en av medlemmarna i KISS(o bajs)? Jag har sett solen i ögonen idag!! Och testat att gå på is. Den höll.
Bluddrik Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Gör du faktiskt eller är du rent av en av medlemmarna i KISS(o bajs)? Så hemlig är jag inte.
slejnard Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Hur får man skiten att bli en videospelare då? 😏 Klistra in direkt i inlägget.
slejnard Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Försöker hitta KISS bästa låt, enligt mig, men får krupp. Lick it up kan jag nästan lyssna på och refrängen till Rock and Roll all night... Slejnard, fattar du hur det var att växa upp bland barn som nästan bara lyssnade på KISS? Det var inte roligt. Hälsningar från signatur: *skadad för livet* Är klockan faktiskt över tolv??? Är det Beth du menar? Eller hard luck woman? Jag kanske var ett av DOM barnen! 😮😄 Kl är 16.25 😑
k9 (oregistrerad) Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Detta är den låten jag får som hjärnmask eller öronklåda som det också heter. Fast denna gillar ju många mer.. 😮 😎 😎
Dark Of Light Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 (redigerat) Gör du faktiskt eller är du rent av en av medlemmarna i KISS(o bajs)? Jag har sett solen i ögonen idag!! Och testat att gå på is. Den höll. Jag kände en som gick på amfetamin. Det höll inte. 😐 Så hemlig är jag inte. Nåja... Den hemligaste här? Än har ju inte visat hur din osminkade nuna ser ut till skillnad mot de flesta andra här, inklusive mig. 😑 Redigerat 3 december 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 (redigerat) Detta är den låten jag får som hjärnmask eller öronklåda som det också heter. 😮 😎 😎 Detta ger mig öronmask och svåra kramper i kroppsdelar jag inte har. Vad i helvete heter percussion instrumentet som den lätt övertända snubben spelar i bakgrunden? Han kunde ju skaffat sig en egen nisch med... den där. Försöker hitta KISS bästa låt, enligt mig, men får krupp. Lick it up kan jag nästan lyssna på och refrängen till Rock and Roll all night... Slejnard, fattar du hur det var att växa upp bland barn som nästan bara lyssnade på KISS? Det var inte roligt. Hälsningar från signatur: *skadad för livet* Är klockan faktiskt över tolv??? KISS idag är ett skämt. Ett spektakel som föga har att göra med det de försöker åskådliggöra. Någon slags nostalgic fail clusterfuck. När man knappt kan gå eller sjunga ska man då försöka göra det? Vad gör det för varumärket? En fadd smak sprider sig i munnen, det gör ont när gamla hjältar dör sakta. Ett utmärkt exempel på artister som inte vet när bäst före datum går ut. Sådana finns det många exempel på. Whitney Houston, Elvis Presley, David Coverdale, Klasse Möllberg... Men då, när det begav sig på riktigt. Då var det bra, aningens mystiskt, vilka var de där männen bakom maskerna. Förgrunds figurer i sin genre. Levande legender... Men som sagt... tiden går och ibland måste man veta när man ska lämna festen innan tråkigheterna börjar. Redigerat 3 december 2016 av Dark Of Light
Naymari Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Det är väl ett vedertaget ord? Man lyssnar om och om igen tills hjärnan kräks. Det jobbiga är att fastna för delar av en låt, en melodislinga. Och spola fram och tillbaka för att höra just den under ett antal timmar. Hände senast med den här låten: Från 2:02-2:32, åtminstone är det 30 sekunder heaven just här. Ibland är det betydligt kortare! Lyckades jag bädda in videon? Hur gör man? Det bästa som någonsin kommit ur Så mycket bättre!
Recommended Posts