Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Frank Ocean och "Nikes" då? Helt kär i den låten med. Eller var det iaf. Nu är den sönderlyssnad sen någon månad...

Hur undviker man att lyssna sönder musik?

Postat

Frank Ocean och "Nikes" då? Helt kär i den låten med. Eller var det iaf. Nu är den sönderlyssnad sen någon månad...

Man jobbar med det. Man blir tvingad att lära sig konsten i att lyssna på samma sak 8h i sträck utan att tröttna!

Postat

DoL: Har etsningsabstinens, flera dagar sen ju. Han har barnen varannan helg...måste alla ha barn i vår ålder? ÄR inte etsningar viktigare????

Brygga går jag upp i på gymmet också, senast igår. Skön stretch!

Julavatar...funkar inte ugglan som tomteluva?

Jag är lite deprimerad, antagligen pga biverkan från p-piller. 🙁 :( 🙁 :( 😏

Hur mår ni?

Har alla barn i vår ålder? Det finns folk som har yngre barn och en del som har äldre har jag förstått. Bra brygga där! Mitt mående är sådär just nu. Jultider och jag är ingen bra kombo. För mycket minnen.
Postat

Lyssna försiktigare, alternativt sök upp låtar i tåligare material som metall t ex.
Postat

[klipp...]

tjejlyssnat sönder

[...klipp...]

Depressioner och skit har jag alldeles för mycket erfarenhet av och kan gärna fråga upp om hur du mår, ge dig chans att ventilera och vad som helst... men snälla, innan något sånt. Vad fan innebär "tjejlyssnat sönder"?  😄

Postat (redigerat)

Fett ljud! Tvn blev en ny upplevelse med bättre ljud och så

Selmas saga nu. Spännande julkalender!

Vagott! Har du enbart haft ljud från TV högtalarna så är vad som helst ett lyft. Minst ett par externa stereohögtalare av god kvalle eller varför inte minst ett 5:1 system gör verkligen underverk för ljudbiten.

Har inte sett julkalendern på flera år. Kan tänkas att ha med uppväxta ungar i samband med egen personlig mognad att göra (brr). ☺️

Det seglade upp en ny vettig (än så länge) kolumnist i Spexpressen.

Kpd?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Vagott! Har du enbart haft ljud från TV högtalarna så är vad som helst ett lyft. Minst ett par externa stereohögtalare av god kvalle eller varför inte minst ett 5:1 system gör verkligen underverk för ljudbiten.

Svågern har ett sånt där system. Det är bara irriterande.

Postat

Depressioner och skit har jag alldeles för mycket erfarenhet av och kan gärna fråga upp om hur du mår, ge dig chans att ventilera och vad som helst... men snälla, innan något sånt. Vad fan innebär "tjejlyssnat sönder"?  😄

Det är väl ett vedertaget ord?

Man lyssnar om och om igen tills hjärnan kräks.

Det jobbiga är att fastna för delar av en låt, en melodislinga. Och spola fram och tillbaka för att höra just den under ett antal timmar.

Hände senast med den här låten:

Från 2:02-2:32, åtminstone är det 30 sekunder heaven just här. Ibland är det betydligt kortare!

Lyckades jag bädda in videon? Hur gör man?

Postat

Det som gäller för tillfället är att bara klistra in länken.

Vad betyder bädda in förresten? 

Bädda in så att det kommer upp i rätt format på forumet. Från engelskan antar jag? "Embed".

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.