slejnard Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Vad ska man ha en sån till? Koppla till tvn eller streama musik från telefonen? Är du från stenåldern eller? ☺️
slejnard Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Vi har en marshallstack i replokalen men en billig sådan. Nice!
slejnard Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Ja, tacka vet jag vevgrammofon 😐 Haha ja du å pluttrick! 😄
Neosus Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 ...men är sugen på att köpa en Bugera rörtopp istället. Såatte.. Mycket man är sugen på här i världen! 🙂 Sugen på en kpd!
Dark Of Light Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 På Spåret. Känner inte alls till paret i dressinen. Snubben är helt obekant, hon påminner om en kvinnosminkad Per Fritzell i Galenskaparna.
Overkill Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Johan är med i spanarna i P1 ibland. Ganska kul kille.
slejnard Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 ...men är sugen på att köpa en Bugera rörtopp istället. Såatte.. Mycket man är sugen på här i världen! 🙂 Sugen på en kpd! Jåh! Bugera är bra grejs! Inte alltid hållbara men låter grymme! Vi hade en på SMÄKK combo
slejnard Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 32 p i på spåret. Helt ok. Vad kan man ha? Flera år sen jag såg. Vart är vi på väg................. ??? ...... ???? Till byn å köpa Marshall ☺️
Pico Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Johan är med i spanarna i P1 ibland. Ganska kul kille. Whohan?
Bluddrik Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Vad kan man ha? Flera år sen jag såg. Vart är vi på väg................. Jag vet inte riktigt. 55 kanske. Det är ingen som kommer i närheten av det dock.
Dark Of Light Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 (redigerat) Ja, vart är vi på väg..? Ja, Marshall stack ju 😑 Redigerat 2 december 2016 av Dark Of Light
SnigelDynamit Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Nu har jag läst ikapp. Har inget att tillägga.
Dark Of Light Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Nu har jag läst ikapp. Har inget att tillägga. Jag tror att det mesta är sagt faktiskt. Hur går de med etsningarna? Varit uppe i brygga något?
Naymari Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 (redigerat) The weekends nya platta är väldigt udda men samtidigt hur bra som helst. Man hör så tydligt att Max Martin inte är med längre. Kan inte bestämma om jag gillar det eller inte. Vad säger längsta? Redigerat 2 december 2016 av Naymari
SnigelDynamit Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Menar du The Weeknd's nya platta? Har precis tjejlyssnat sönder en låt därifrån (ifall det inte är en annan weeknd...). DoL: Har etsningsabstinens, flera dagar sen ju. Han har barnen varannan helg...måste alla ha barn i vår ålder? ÄR inte etsningar viktigare???? Brygga går jag upp i på gymmet också, senast igår. Skön stretch! Julavatar...funkar inte ugglan som tomteluva? Jag är lite deprimerad, antagligen pga biverkan från p-piller. 🙁 :( 🙁 :( 😏 Hur mår ni?
Naymari Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Menar du The Weeknd's nya platta? Har precis tjejlyssnat sönder en låt därifrån (ifall det inte är en annan weeknd...). [...] Jag är lite deprimerad, antagligen pga biverkan från p-piller. 🙁 :( 🙁 :( 😏 Hur mår ni? Precis! Telefonen är lite lurig ibland! De två låtarna med Daft Punk är bäst. Jag mår fint! Företaget går med vinst, jag satte ett permanent extraknäck imorse, och blir sambo om 3 veckor.
Bluddrik Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 The weekends nya platta är väldigt udda men samtidigt hur bra som helst. Man hör så tydligt att Max Martin inte är med längre. Kan inte bestämma om jag gillar det eller inte. Vad säger längsta? Hittar bara nåt som kallas The Weeknd. Är det samma sak?
SnigelDynamit Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Jamen just den senaste med Daft Punk har jag ju lyssnat på senaste eh...dygnet. Sedan imorse på väg till jobbet. 🥰 :wub: 🥰 :wub: I feel it coming....
SnigelDynamit Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Hittar bara nåt som kallas The Weeknd. Är det samma sak? Samma, men hittar inte "I feel it coming" på YT av någon anledning...Starboy är den andra med DP. Precis! Telefonen är lite lurig ibland! De två låtarna med Daft Punk är bäst. Jag mår fint! Företaget går med vinst, jag satte ett permanent extraknäck imorse, och blir sambo om 3 veckor. GRATTIS!! Är det inte lite jobbigt att bli sambo? Jag har precis varit det i typ tio år...vill absolut inte hamna där igen any time soon. Men jo, det kanske var roligt då, i början. De första fem åren...?
Naymari Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Hittar bara nåt som kallas The Weeknd. Är det samma sak? Det är han jag menar!
Naymari Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Samma, men hittar inte "I feel it coming" på YT av någon anledning...Starboy är den andra med DP. GRATTIS!! Är det inte lite jobbigt att bli sambo? Jag har precis varit det i typ tio år...vill absolut inte hamna där igen any time soon. Men jo, det kanske var roligt då, i början. De första fem åren...? Tack!! Don't rain on my parade nu. Det kommer bli helt jäkla underbart! 🥰 vi funkar väldigt bra ihop och allt känns bara bättre för var dag som går! 🙂
SnigelDynamit Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Då blir det helt underbart så klart!!! No rain. Sol varje dag!
Recommended Posts