Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

...men är sugen på att köpa en Bugera rörtopp istället. 

Såatte.. Mycket man är sugen på här i världen!  🙂

Sugen på en kpd! 

Postat

Vad kan man ha? Flera år sen jag såg.

Vart är vi på väg.................

Jag vet inte riktigt. 55 kanske. Det är ingen som kommer i närheten av det dock.

Postat (redigerat)

The weekends nya platta är väldigt udda men samtidigt hur bra som helst. Man hör så tydligt att Max Martin inte är med längre. Kan inte bestämma om jag gillar det eller inte.

Vad säger längsta?

Redigerat av Naymari
Postat

Menar du The Weeknd's nya platta?

Har precis tjejlyssnat sönder en låt därifrån (ifall det inte är en annan weeknd...).

DoL: Har etsningsabstinens, flera dagar sen ju. Han har barnen varannan helg...måste alla ha barn i vår ålder? ÄR inte etsningar viktigare????

Brygga går jag upp i på gymmet också, senast igår. Skön stretch!

Julavatar...funkar inte ugglan som tomteluva?

Jag är lite deprimerad, antagligen pga biverkan från p-piller. 🙁 :( 🙁 :( 😏

Hur mår ni?

Postat

Menar du The Weeknd's nya platta?

Har precis tjejlyssnat sönder en låt därifrån (ifall det inte är en annan weeknd...).

[...]

Jag är lite deprimerad, antagligen pga biverkan från p-piller. 🙁 :( 🙁 :( 😏

Hur mår ni?

Precis! Telefonen är lite lurig ibland! De två låtarna med Daft Punk är bäst.

Jag mår fint! Företaget går med vinst, jag satte ett permanent extraknäck imorse, och blir sambo om 3 veckor.

Postat

The weekends nya platta är väldigt udda men samtidigt hur bra som helst. Man hör så tydligt att Max Martin inte är med längre. Kan inte bestämma om jag gillar det eller inte.

Vad säger längsta?

Hittar bara nåt som kallas The Weeknd. Är det samma sak?

Postat

Jamen just den senaste med Daft Punk har jag ju lyssnat på senaste eh...dygnet. Sedan imorse på väg till jobbet. 🥰 :wub: 🥰 :wub:

I feel it coming....

Postat

Hittar bara nåt som kallas The Weeknd. Är det samma sak?

Samma, men hittar inte "I feel it coming" på YT av någon anledning...Starboy är den andra med DP.

Precis! Telefonen är lite lurig ibland! De två låtarna med Daft Punk är bäst.

Jag mår fint! Företaget går med vinst, jag satte ett permanent extraknäck imorse, och blir sambo om 3 veckor.

GRATTIS!!

Är det inte lite jobbigt att bli sambo? Jag har precis varit det i typ tio år...vill absolut inte hamna där igen any time soon. Men jo, det kanske var roligt då, i början. De första fem åren...?

Postat

Samma, men hittar inte "I feel it coming" på YT av någon anledning...Starboy är den andra med DP.

GRATTIS!!

Är det inte lite jobbigt att bli sambo? Jag har precis varit det i typ tio år...vill absolut inte hamna där igen any time soon. Men jo, det kanske var roligt då, i början. De första fem åren...?

Tack!!

Don't rain on my parade nu. Det kommer bli helt jäkla underbart! 🥰 vi funkar väldigt bra ihop och allt känns bara bättre för var dag som går! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.