Bluddrik Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 "Gud gav kvinnor små händer för att byta blöjor". Citat från TV-programmet Håll käften eller dö.
Dark Of Light Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 (redigerat) Får spara dom till nästa år. Nu ska jag steka korv. Har du många kvar? "Gud gav kvinnor små händer för att byta blöjor". Citat från TV-programmet Håll käften eller dö. Vart står det i bibeln tro? Alla bögar skulle dödas som en bra lösning på AIDS tyckte han också bl a. Nåja... homosexuella står ju visserligen inte så högt i kurs i den där boken men... Vilken underbar bok och vilka charmerande människor som predikar. 😆 (Hoppas ironin sken genom lite där) Jahaja KPD imorn då? Naturligtvis! 😑 Redigerat 1 december 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Har du många kvar? Det här var Hot Dogs. Brukar inte steka Bullens Varmkorv, utan koka dom. Eller sjuda för att vara mer exakt. Har just köpt min tredje burk, så nu har jag 40 korvar att frysa in. Tyckte Birro klarade sig rätt bra i debatten. Särskilt med tanke på hur nedlåtande motdebattören var, och att debattledaren som vanligt mest var intresserad av sig själv och att höra sin egen röst. Får kolla en textad repris så det framgår bättre vad han sa.
Dark Of Light Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Det här var Hot Dogs. Brukar inte steka Bullens Varmkorv, utan koka dom. Eller sjuda för att vara mer exakt. Har just köpt min tredje burk, så nu har jag 40 korvar att frysa in. Tyckte Birro klarade sig rätt bra i debatten. Särskilt med tanke på hur nedlåtande motdebattören var, och att debattledaren som vanligt mest var intresserad av sig själv och att höra sin egen röst. Får kolla en textad repris så det framgår bättre vad han sa. Japp så var det. Lite roligt med den där upprörda kvinnan på läktaren som hade så mycket på hjärtat. Ja alla sådana här debattprogram lider av samma fel. Alla får visserligen komma till tals men ingen får prata till punkt. Birro hann också påbörja något om pressens agenda men blev avbruten av att alla pratade samtidigt. Spännande ämne dock.
k9 (oregistrerad) Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Nu ska jag steka korv. Så kan man ju också kalla det.
Bluddrik Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Så kan man ju också kalla det. Vad vore alternativet?
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Vad vore alternativet? Ha en mysig stund?
Overkill Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Hi, my name is Pico and I'm a StackExchange-oholic... Vem är inte det. Som mest har jag över 3000 B-)
Overkill Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Försökte göra coola smileyn men har uppenbarligen glömt bort hur man gör. Får bli en jag kommer ihåg: 🤪
slejnard Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Morn! Kaffestunder hägrar. Den coola gör du så här fast tätare ihop B ) , alltså 😎
Dark Of Light Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Inte ett skit med musik att göra men men ändå... 🙁 Que?
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Inte ett skit med musik att göra men men ändå... 🙁 Que? 🙁 Intressant att Expressen kallade det för nöje dock. Det är väl inge kul när någon dör? 😠 🙁 😏
Bluddrik Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Inte ett skit med musik att göra men men ändå... 🙁 Que? Manuel från Barcelona, utom i Spanien där han var Paolo från Neapel, eller en snubbe från Mexiko, beroende på TV-kanal. Mexikan även i Frankrike av nån anledning. Avslutar med det svenska nedlagda(?) bandet som tagit sitt namn efter en återkommande fras i Fawlty Towers. Var inte Fiddens brorsa inblanda på nåt sätt?
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Kul! Morsan blev flyttad från intensiven i Falun hit till till Ludvika. Ska passa på att hälsa på hos henne när jag går och handlar. 🙂
Bluddrik Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Dom har tydligen inte lagt av. Dom gav ut en platta 2015 också.
Bluddrik Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Kul! Morsan blev flyttad från intensiven i Falun hit till till Ludvika. Ska passa på att hälsa på hos henne när jag går och handlar. 🙂 Det var ju bra. Vad har hon för krämpor?
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Det var ju bra. Vad har hon för krämpor? Hon åkte in med akut hjärtinfarkt. Men nu är hon så pass mycket bättre att hon inte behöver vara på intensiven längre.
Bluddrik Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Hon åkte in med akut hjärtinfarkt. Men nu är hon så pass mycket bättre att hon inte behöver vara på intensiven längre. Kan hon få komma hem rent av?
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Kan hon få komma hem rent av? Inte än på ett tag. Hon har ju andra sjukdomar med som gör en vanlig förkylning farlig för henne. Kan vara ett vanligt virus som orsakat hjärtproblemen med. Så hon blir nog kvar ett tag. 🙁 Fast hon är så pigg i skallen att hon bad mig komma med något att lästa till henne. 🙂
slejnard Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Bra att mork9 är bättre. Heja! 🙂 Vinterstudion 😄
Bluddrik Postat 2 december 2016 Postat 2 december 2016 Hur gammal är hon? Nu är det sprintskidor på dumburken.
Recommended Posts