Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

"Håll Käften eller Dö" verkar vara ett småintressant program i SVT ikväll. Handlar om yttrandefrihet detta glödheta och likt demokrati, så missförstådda ämne. Så man slipper se "Svenska fall för FBI" i 4:an i alla fall som verkar ha stelnat i ett knepigt format. Det kändes som ett små fräscht grepp men det är inte många fall som de verkligen löser. Kvarnarna mal så långsamt att man aldrig få se resultatet.

"Opinion Live" har ironiskt nog, vem för svenskars talan, som ämne. Orkar man se det tro? Brukar vara mycket käbbel och folk som inte får prata till punkt.

"Isolerad", en svensk långfilm något senare i SVT kanske kan vara något. Verkar ha några år på nacken men jag har inte sett den.

Postat (redigerat)

Det är det jag inte vet utan det jag tänkte du kunde berätta för mig. Har ju hört om den ibland så blev lite sugen på något pilla-projekt, men har inte hittar något som verkar tillräckligt kul ännu. Får se om det dyker upp något.

Jag är inte direkt den som varken praktiserar eller förespråkar impulsköp menneh... en Pi är ändå så pass billig så jag säger köp, utforska och hitta lämpligt projekt sen! 😄

Ordet "varken" i den meningen fick mig att tänka "vänta nu..." efter jag skickat inlägget... Vänta gjorde jag och kom fram till "fuck it!". 

Redigerat av Pico
Postat

Jag är inte direkt den som varken praktiserar eller förespråkar impulsköp menneh... en Pi är ändå så pass billig så jag säger köp, utforska och hitta lämpligt projekt sen! 😄

Ordet "varken" i den meningen fick mig att tänka "vänta nu..." efter jag skickat inlägget... Vänta gjorde jag och kom fram till "fuck it!". 

Kul med nån som tar redigerandet på allvar.

Postat

"Isolerad", en svensk långfilm något senare i SVT kanske kan vara något. Verkar ha några år på nacken men jag har inte sett den.

Det ska vara en thriller, men läser man om handlingen verkar det vara lika mycket skräckfilm.

Postat

Det ska vara en thriller, men läser man om handlingen verkar det vara lika mycket skräckfilm.

Jag får ge den en chans. Schysst ava förresten. Ser ut som du krympt ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.