Dark Of Light Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Det är som en parodi, på en parodi, på en parodi. Verkar aldrig ta slut... 🙁 Stackars ungar. Vad är det med just katolska präster? PT btw 😑
Dark Of Light Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 PT Jåh En annan har kaffe 😎 En annan också 😎
Dark Of Light Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 (redigerat) Redigerat 1 december 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Haha 😄 K P D Vart en räkmacka på centrum! Preciiiiiiiiiis så ini vagott e d me räkmacka. D e d d e! D e d.
Bluddrik Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Nån som minns denna hit? från 2001 Staffan Olsson. Han gick in i väggen. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article16983708.ab
Dark Of Light Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 "Håll Käften eller Dö" verkar vara ett småintressant program i SVT ikväll. Handlar om yttrandefrihet detta glödheta och likt demokrati, så missförstådda ämne. Så man slipper se "Svenska fall för FBI" i 4:an i alla fall som verkar ha stelnat i ett knepigt format. Det kändes som ett små fräscht grepp men det är inte många fall som de verkligen löser. Kvarnarna mal så långsamt att man aldrig få se resultatet. "Opinion Live" har ironiskt nog, vem för svenskars talan, som ämne. Orkar man se det tro? Brukar vara mycket käbbel och folk som inte får prata till punkt. "Isolerad", en svensk långfilm något senare i SVT kanske kan vara något. Verkar ha några år på nacken men jag har inte sett den.
Pico Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 (redigerat) Det är det jag inte vet utan det jag tänkte du kunde berätta för mig. Har ju hört om den ibland så blev lite sugen på något pilla-projekt, men har inte hittar något som verkar tillräckligt kul ännu. Får se om det dyker upp något. Jag är inte direkt den som varken praktiserar eller förespråkar impulsköp menneh... en Pi är ändå så pass billig så jag säger köp, utforska och hitta lämpligt projekt sen! 😄 Ordet "varken" i den meningen fick mig att tänka "vänta nu..." efter jag skickat inlägget... Vänta gjorde jag och kom fram till "fuck it!". Redigerat 1 december 2016 av Pico
Bluddrik Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Jag är inte direkt den som varken praktiserar eller förespråkar impulsköp menneh... en Pi är ändå så pass billig så jag säger köp, utforska och hitta lämpligt projekt sen! 😄 Ordet "varken" i den meningen fick mig att tänka "vänta nu..." efter jag skickat inlägget... Vänta gjorde jag och kom fram till "fuck it!". Kul med nån som tar redigerandet på allvar.
Bluddrik Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 "Isolerad", en svensk långfilm något senare i SVT kanske kan vara något. Verkar ha några år på nacken men jag har inte sett den. Det ska vara en thriller, men läser man om handlingen verkar det vara lika mycket skräckfilm.
Neosus Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Svartsjön ikväll! Dom 2 sista avsnitten! D ska ja C!
Dark Of Light Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Det ska vara en thriller, men läser man om handlingen verkar det vara lika mycket skräckfilm. Jag får ge den en chans. Schysst ava förresten. Ser ut som du krympt ☺️
Bluddrik Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Jag får ge den en chans. Schysst ava förresten. Ser ut som du krympt ☺️ Jag hittade ingen kul Saddamtomte.
Dark Of Light Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Jag hittade ingen kul Saddamtomte. Take your pic Santa Saddam. ☺️
Pico Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Hi, my name is Pico and I'm a StackExchange-oholic...
Bluddrik Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Får spara dom till nästa år. Nu ska jag steka korv.
Recommended Posts