Dark Of Light Postat 29 november 2016 Postat 29 november 2016 Hoppet. Det sista som överger FlashBack?
Bluddrik Postat 29 november 2016 Postat 29 november 2016 Jag har inte bakat nåt sen man gjorde pepparkakor när man var liten.
Dark Of Light Postat 29 november 2016 Postat 29 november 2016 (redigerat) 😄😳 Är det din flickvän? Redigerat 29 november 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 30 november 2016 Postat 30 november 2016 (redigerat) Det är intressant hur kissnödigt det ibland kan vara med vissa saker. Det verkar som varje tid har sin sanning med saker, åsikter, företeelser, och kulturella inslag som det blir livat kring. Folk "rasar", protesterar, larmar och gör sig till, ofta i någon slags ängslig positionering. I en del fall stannar det vid det, tankemönster införlivas och blir en sanning, en moraliskt rättvisande vimpel. Ibland blir det bra. En del andra saker får ett satans genomslag men sedan lägger sig dammet till slut och folk nyktrar till. Raseriet dör ut för att sedan förvandlas till någon slags "äsch... så farligt var det väl inte egentligen" efter ett tag. Normalisering kallas det. Folk får andra viktiga saker att förfasas över. Snacket om bortklippta starka världsomvälvande scener i Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul är en sådan sanning som verkar ändra sig om vart annat... Först är det farligt som faen med både det ena och det andra... ... för att sedan bli lite mer avslappnat. Påminner lite om hysterin kring gamla Tintin album mm i biblioteken för ett tag sedan. Har visserligen inte kollat men jag undrar jag om de fortfarande är så farliga och att de i själva verket plockats fram igen från skamvrån? Ja just det... Kpd! Redigerat 30 november 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 30 november 2016 Postat 30 november 2016 😮 Det är många munnar att mätta... På det ena eller andra sättet.
Bluddrik Postat 30 november 2016 Postat 30 november 2016 Tyckte att det var dags att dra igång en mellotråd. Gå gärna in och skriv. //forum.studio.se/topic/112312-melodifestivalen-2017/
Recommended Posts