Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

det är sk segt 😑

snart är vi på #2000 😮

vem tar det pazo?! ☺️

jäklar vad det krigades förr om vissa inläggsnummer 😑

☺️ Ja och PTs på vissa sidnummer...

Vadå håller det på å händer nåt med studio?

Ja i sann...

Vadå håller det på å händer nåt med studio?

... studio anda dubbas inläggen ibland. Nu väntar jag med spänning på de första inläggen i olika stämmor. En kpd i ters t ex.

😮 Det blir tre koppar kaffe det med olika fyllnadsgrad!

Annons
Postat

Mötet slut - nu jobbar vi på egen hand i smågrupper... Ingen återsamling - det kallar jag förtroende!

Frihet under ansvar.

Postat

🙁 Det var en intressant och sorglig historia med ett väntat slut. Lite märkligt att de försökte skylla på varandra mot slutet. Undrar om det görs sådana hjältar längre?

De flesta springer efter någons svans oavsett agenda...

Postat

🙁 Det var en intressant och sorglig historia med ett väntat slut. Lite märkligt att de försökte skylla på varandra mot slutet. Undrar om det görs sådana hjältar längre?

De flesta springer efter någons svans oavsett agenda...

Något världsfrånvända. Jag undrar hur de tänkte sig att budskapen skulle spridas? Som någon slags kedjebrev?

Postat

Fick vinylspelaren igår. Mindre skavank på sidan av "chassit" men ser ganska så bra ut i övrigt. Tyvärr distar det en del när man spelar, men blev lite bättre när man justerade tonarmen. När jag öppnade paketet låg tonarmen med nålen nedtryckt mot spelaren, så det vore ju inte så konstigt on det är där problemet ligger. Beställt ny nål nu iaf så får vi se.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.