Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vad har hänt här då?

De flesta är klara med bibeln, Chae fick en avlång och tämligen hård grej i ansiktet, en del diktatorer var rätt musikaliska men bara de lyckade, Slej har visat prov på off-road skills men vill inte visa upp sin jacka och har hårt hön... hunsad köpt exakt 10 kg halv kalkon, Castro dog men vi bryr oss inte.

Ungefär så. 😑

Ja, just det ja... PT.

Annons
Postat

Jag kanske har fått en Kundaliniresning???

Går upp i spontanbrygga när jag tänker på en viss person.

Det var här ni läste det först.

LÖRDAAAAAAAAAG!!!!

Jag ska bolipompa. Med honom.

Ni då?

Postat

Jag kanske har fått en Kundaliniresning???

Går upp i spontanbrygga när jag tänker på en viss person.

Det var här ni läste det först.

LÖRDAAAAAAAAAG!!!!

Jag ska bolipompa. Med honom.

Ni då?

Är inte det opraktiskt, t ex om du ska sova, bygga modellskepp, handla porslin eller handskas med ägg?

Låter annars som en trevlig lördag... ja för dig alltså.

Vi ska inte bolibompa med honom, mig veterligt men vad vet jag. Jag kan oftast bara tala för mig själv...

... eller ja, jag talar ju inte för mig själv. Det är inte speciellt sunt. Det är bättre att andra gör det... Ja, talar med mig alltså, inte med sig själva. Å andra sidan trivs jag rätt bra även när folk inte pratar med mig heller. Då får jag mer tid över till längstah.

Hur gör ni när ni bolibompar? Reciterar ni starka scener från barnprogram eller kan man jämföra det med etsningar fast lite mer omoget, pedagogiskt och färgglatt?

Postat

Ska då till Göteborg den 8-12/12 å hälsa på farsan som är sjuk. Kanske nån vill irl:a? Dr loop å Memphis är väl i Götet?

Tråkigt att höra om far din. 

Dom är inte här så mycket. Du kanske ska skicka PM?

Postat

Ska då till Göteborg den 8-12/12 å hälsa på farsan som är sjuk. Kanske nån vill irl:a? Dr loop å Memphis är väl i Götet?

Hur är det med honom?  🙁

k9 (oregistrerad)
Postat

Kommer stava sämre ett tag efter två anfall på så kort tid. Får syrebrist och får problem med vissa saker som namn och stavning under ganska låga perioder efter ett stort anfall. Slutar nämligen andas länge när jag får kramperna. Så just nu är det inte så kul med kommentarer om att jag stavar fel hela tiden.  🙂

Postat

Peekabooo!

Hallå! På tal om hallån, visst har du en Raspberry pi? Är det kul? Är det värt?

Det rullar på. Har du varit i USA?

Bra bra. Ja, fast inte sen i augusti då.

Postat

Bra bra. Ja, fast inte sen i augusti då.

Jo men du är ju här så lite så jag tänkte, OK, USA. Han sa nåt om att han skulle åka till USA. Eller hur? Så vad var det du gjorde nu igen, och hur var det?

Postat (redigerat)

Kommer stava sämre ett tag efter två anfall på så kort tid. Får syrebrist och får problem med vissa saker som namn och stavning under ganska låga perioder efter ett stort anfall. Slutar nämligen andas länge när jag får kramperna. Så just nu är det inte så kul med kommentarer om att jag stavar fel hela tiden. 🙂

Uppfi... fattat. Det där låter ju inte så nyttigt. Syrebrist... Hur farligt är det där? 🙁

Med tanke på medellängden på dina inlägg så stavar du rätt bra ändå 🙂

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Morsan är har namnat på sjukan. Hjärtproblem tydligen.  🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.