Dark Of Light Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Vad har hänt här då? De flesta är klara med bibeln, Chae fick en avlång och tämligen hård grej i ansiktet, en del diktatorer var rätt musikaliska men bara de lyckade, Slej har visat prov på off-road skills men vill inte visa upp sin jacka och har hårt hön... hunsad köpt exakt 10 kg halv kalkon, Castro dog men vi bryr oss inte. Ungefär så. 😑 Ja, just det ja... PT.
Bluddrik Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Vad har hänt här då? Det rullar på. Har du varit i USA?
Bluddrik Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Peekabooo! Hej. Men du har väl redan loggat ut?
Pico Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Hej. Men du har väl redan loggat ut? Nejrå, jag är här varje dag... skriver dock sällan, som känt.
SnigelDynamit Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Jag kanske har fått en Kundaliniresning??? Går upp i spontanbrygga när jag tänker på en viss person. Det var här ni läste det först. LÖRDAAAAAAAAAG!!!! Jag ska bolipompa. Med honom. Ni då?
Bluddrik Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Det blir väl det vanliga lördagsmyset. Yoga ingår inte.
Dark Of Light Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Det blir väl det vanliga lördagsmyset. Yoga ingår inte. Har du köpt blå? 😮
slejnard Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Ska då till Göteborg den 8-12/12 å hälsa på farsan som är sjuk. Kanske nån vill irl:a? Dr loop å Memphis är väl i Götet?
Dark Of Light Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Jag kanske har fått en Kundaliniresning??? Går upp i spontanbrygga när jag tänker på en viss person. Det var här ni läste det först. LÖRDAAAAAAAAAG!!!! Jag ska bolipompa. Med honom. Ni då? Är inte det opraktiskt, t ex om du ska sova, bygga modellskepp, handla porslin eller handskas med ägg? Låter annars som en trevlig lördag... ja för dig alltså. Vi ska inte bolibompa med honom, mig veterligt men vad vet jag. Jag kan oftast bara tala för mig själv... ... eller ja, jag talar ju inte för mig själv. Det är inte speciellt sunt. Det är bättre att andra gör det... Ja, talar med mig alltså, inte med sig själva. Å andra sidan trivs jag rätt bra även när folk inte pratar med mig heller. Då får jag mer tid över till längstah. Hur gör ni när ni bolibompar? Reciterar ni starka scener från barnprogram eller kan man jämföra det med etsningar fast lite mer omoget, pedagogiskt och färgglatt?
Bluddrik Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Ska då till Göteborg den 8-12/12 å hälsa på farsan som är sjuk. Kanske nån vill irl:a? Dr loop å Memphis är väl i Götet? Tråkigt att höra om far din. Dom är inte här så mycket. Du kanske ska skicka PM?
Dark Of Light Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Ska då till Göteborg den 8-12/12 å hälsa på farsan som är sjuk. Kanske nån vill irl:a? Dr loop å Memphis är väl i Götet? Hur är det med honom? 🙁
k9 (oregistrerad) Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Kommer stava sämre ett tag efter två anfall på så kort tid. Får syrebrist och får problem med vissa saker som namn och stavning under ganska låga perioder efter ett stort anfall. Slutar nämligen andas länge när jag får kramperna. Så just nu är det inte så kul med kommentarer om att jag stavar fel hela tiden. 🙂
Bluddrik Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Då får man rikta in tasksparkarna på nåt annat.
Overkill Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Peekabooo! Hallå! På tal om hallån, visst har du en Raspberry pi? Är det kul? Är det värt? Det rullar på. Har du varit i USA? Bra bra. Ja, fast inte sen i augusti då.
slejnard Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Tråkigt att höra om far din. Dom är inte här så mycket. Du kanske ska skicka PM? Jo får PM:a. Vet inte så mycket mer än sist om han mer än att det är dåligt. Hur är det med honom? 🙁 Ja vi får se vad som händer. Ska då dit
Bluddrik Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Bra bra. Ja, fast inte sen i augusti då. Jo men du är ju här så lite så jag tänkte, OK, USA. Han sa nåt om att han skulle åka till USA. Eller hur? Så vad var det du gjorde nu igen, och hur var det?
Bluddrik Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Dom här filmerna med Jason Statham är rätt märkliga.
Dark Of Light Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 (redigerat) Kommer stava sämre ett tag efter två anfall på så kort tid. Får syrebrist och får problem med vissa saker som namn och stavning under ganska låga perioder efter ett stort anfall. Slutar nämligen andas länge när jag får kramperna. Så just nu är det inte så kul med kommentarer om att jag stavar fel hela tiden. 🙂Uppfi... fattat. Det där låter ju inte så nyttigt. Syrebrist... Hur farligt är det där? 🙁 Med tanke på medellängden på dina inlägg så stavar du rätt bra ändå 🙂 Redigerat 26 november 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Dom här filmerna med Jason Statham är rätt märkliga.Vilka?
k9 (oregistrerad) Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Oj! Morsan är har namnat på sjukan. Hjärtproblem tydligen. 🙁
Bluddrik Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 Oj! Morsan är har namnat på sjukan. Hjärtproblem tydligen. 🙁 Ännu en krank förälder. Tråkigt. Var bor hon?
Recommended Posts