slejnard Postat 28 januari 2016 Postat 28 januari 2016 vart lasagne från coop för 25:- till lunch på det! vart lasagne från coop för 25:- till lunch på det!
slejnard Postat 28 januari 2016 Postat 28 januari 2016 vart lasagne från coop för 25:- till lunch på det!
Dark Of Light Postat 28 januari 2016 Postat 28 januari 2016 😳 Slej dubbar sina inlägg. Är det så att så många lämnat forumet och detta gör att det ekar extra mycket här inne?
Den Gode Postat 28 januari 2016 Postat 28 januari 2016 vart lasagne från coop för 25:- till lunch på det! vart lasagne från coop för 25:- till lunch på det! Va gott. Va gott. vart lasagne från coop för 25:- till lunch på det! Va gott.
slejnard Postat 28 januari 2016 Postat 28 januari 2016 det är sk segt 😑 snart är vi på #2000 😮 vem tar det pazo?! ☺️ jäklar vad det krigades förr om vissa inläggsnummer 😑
Algotezza Postat 28 januari 2016 Postat 28 januari 2016 Jaha. Idag var det bjudfika - någon tar med fikabröd var torsdag så det blir knytis på längden. Nu har jag suttit och rätta så jag blivit stum i skallen och som pricken över i är det möte i svensklärargruppen snart. Möten på måndagar och torsdagar... Ja... Vad ska det bli av Studio över huvud taget, inte bara forumsdelen...?
Neosus Postat 28 januari 2016 Postat 28 januari 2016 Jag tycker att vi får ta och räta ut dom där frågetecknen nångång... i framtiden.... såatte!
Den Gode Postat 28 januari 2016 Postat 28 januari 2016 (redigerat) Vadå håller det på å händer nåt med studio? Vadå håller det på å händer nåt med studio? Tidningen är ju nedlagd, och i samband med det fick bossen Stålbröst psykbryt och anklagade alla möjliga för allt möjligt. Sedan skulle det bli en webtidning och forumet skulle vara kvar, men webtidningen blev det inte mycket av. Sedan blev det mer och mer reklam här, t om reklam i medlemmarnas inlägg, men det kan ha varit ett misstag. Sedan bytte man server och då blev det segt som på Kolahalvön, med en massa försvunna inlägg och dubbelposter som följd. Annars är allt som vanligt, förutom att jag heter Den Gode nu och inte SadamJR. Redigerat 28 januari 2016 av Den Gode
Algotezza Postat 28 januari 2016 Postat 28 januari 2016 Mötet slut - nu jobbar vi på egen hand i smågrupper... Ingen återsamling - det kallar jag förtroende!
Recommended Posts