Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

vart lasagne från coop för 25:- till lunch på det!

Va gott.

Va gott.

Va gott.

Postat

Jaha. Idag var det bjudfika - någon tar med fikabröd var torsdag så det blir knytis på längden. Nu har jag suttit och rätta så jag blivit stum i skallen och som pricken över i är det möte i svensklärargruppen snart. Möten på måndagar och torsdagar...

Ja... Vad ska det bli av Studio över huvud taget, inte bara forumsdelen...?

graphics-question-marks-157340.gifgraphics-question-marks-157340.gifgraphics-question-marks-157340.gif

Postat (redigerat)

Vadå håller det på å händer nåt med studio?

Vadå håller det på å händer nåt med studio?

Tidningen är ju nedlagd, och i samband med det fick bossen Stålbröst psykbryt och anklagade alla möjliga för allt möjligt. Sedan skulle det bli en webtidning och forumet skulle vara kvar, men webtidningen blev det inte mycket av. Sedan blev det mer och mer reklam här, t om reklam i medlemmarnas inlägg, men det kan ha varit ett misstag. Sedan bytte man server och då blev det segt som på Kolahalvön, med en massa försvunna inlägg och dubbelposter som följd. Annars är allt som vanligt, förutom att jag heter Den Gode nu och inte SadamJR.

Redigerat av Den Gode
Postat

Mötet slut - nu jobbar vi på egen hand i smågrupper... Ingen återsamling - det kallar jag förtroende!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.