k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 åh nej har ni sett Koalani som kan 13 språk? hon är en meta-fysisk terapeuft www.spiritualinsight.gr/en http://spiritualinsight.gr/en Öhm ett troll? Får inte gå in på den sidan för att det förekommer skadlig mjukvara på den.
Gäst Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Öhm ett troll? Får inte gå in på den sidan för att det förekommer skadlig mjukvara på den. ne hon kan svenska i både skrift och tal, jag har hört och sett det
Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 åh nej har ni sett Koalani som kan 13 språk? hon är en meta-fysisk terapeuft www.spiritualinsight.gr/en http://spiritualinsight.gr/en Den sidan ska ni akta er för, stjäl info från datorn säger min uBlock origin!!!
Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 ne hon kan svenska i både skrift och tal, jag har hört och sett det Nu får du lägga locket på svampburken. HON är inget troll, det är sidan det är fel på alldeles oavsett om hon kan svenska eller inte!
Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 (redigerat) Vad är det här för låt pa di da di daaaa di daaaa? ☺️ Fick den frågan själv av en som är helt tondöv. Så det blev lika begripligt för mig som det blev för er. Det ända som fanns där var att jag hörde att tonerna skulle vara fyra korta på rad en lång en kort och så en lång igen. 😳 Men vad är det för djälva låt då? 😄 Det hela är ju rätt komiskt ifall den tondöva personen skrev låt frågan till dig. Precis som om det skulle göra skillnad. Vad värre skulle vara är ifall personen var dyslektiker. Det kan ju bli flera oktaver fel 😳 Fick byta en sån här Mot en sån här Fick byta? Var du tvungen eller ville du ha en sportigare modell? Redigerat 22 november 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 En fullkomligt stenad snubbe gick vilse i en flygverkstad. Jo han måste ju varit ordentligt vilse då det tog ungefär 2000 år till innan det fans några större flygverkstäder att gå vilse i. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 ne hon kan svenska i både skrift och tal, jag har hört och sett det Får inte ens gå in på den sidan för mitt antvirusprogram.
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Men vad är det för djälva låt då? 😄 Det hela är ju rätt komiskt ifall den tondöva personen skrev låt frågan till dig. Precis som om det skulle göra skillnad. Personen "sjöng" den för mig men det var lika begripligt som att skriva det som jag gjorde. 😏
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 😲 Men nu undrar jag ju med vad det var för låt.... 😳 Tyckte det var så komiskt att jag inte kunde försöka förstå vad det var för låt alls. Sa bara att jag inte hört den alls. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Jo jag menade inte att hon var ett troll, ewroL. Undrade om det var ett troll som du gjorde då jag inte ens fick gå in på sidan. Tänkte att du ville skoja med oss när vi pratat om nätsäkerhet tidigare i tråden.
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Oj! jag kan ju börja spela in nu. 😳
Bluddrik Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Fick byta? Var du tvungen eller ville du ha en sportigare modell? Jag ville ha en som jag kan ta ut stegen med utan att slå i korgen som finns i vristhöjd på den första hela tiden. Den korgen är å andra sidan bra att lasta saker på. Det funkar perfekt med en pappkasse från Willys eller Ica. Nu får jag ställa kassen på sittplatsen på den andra. Det blir en balansakt. Får fixa ett spännband eller liknande som jag kan slå om rullatorn så kanske det går bättre.
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 En sån här kanske Bluddrix? http://www.jula.se/catalog/bil-och-garage/transport/lastsakring/spannband/blackfiskstropp-388628/
Bluddrik Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 En sån här kanske Bluddrix? http://www.jula.se/catalog/bil-och-garage/transport/lastsakring/spannband/blackfiskstropp-388628/ Den ser komplicerad ut. Jag skulle förmodligen spänna fast mig själv. Clas Olsson har lite grejer, men jag får se om nån ska dit.
Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Jo han måste ju varit ordentligt vilse då det tog ungefär 2000 år till innan det fans några större flygverkstäder att gå vilse i. 😛 Jaha precis som om resten i bibeln skulle vara så down to earth 😛 Jag ville ha en som jag kan ta ut stegen med utan att slå i korgen som finns i vristhöjd på den första hela tiden. Den korgen är å andra sidan bra att lasta saker på. Det funkar perfekt med en pappkasse från Willys eller Ica. Nu får jag ställa kassen på sittplatsen på den andra. Det blir en balansakt. Får fixa ett spännband eller liknande som jag kan slå om rullatorn så kanske det går bättre. Du får skaffa en spätta! Ragga upp grannfrun (glöm inte ta ett par blå som lockbete) så kan hon sitta fastspänd på rollatorn (heter det rullator eller rollator? En rollator låter annars som en slags slumpgenerator vid större och svårbestämda rollbesättningar på Dramaten) och hålla i kassen medans du med tjutande däck gör rent på ICA. När ni handlat klart och du packat upp matvarorna blir det bibelläsning medans du ger henne (fortfarande fastspänd för säkerhets skull) ett riktigt, riktigt långt nupp.
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Jaha precis som om resten i bibeln skulle vara så down to earth 😛 Men du menar väl inte att bibeln är på lossas? 😮 😛
CHAE Postat 22 november 2016 Trådstartare Postat 22 november 2016 ne hon kan svenska i både skrift och tal, jag har hört och sett det 🙂
Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Men du menar väl inte att bibeln är på lossas? 😮 😛 Nej min vän. Bibeln finns.
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Nej min vän. Bibeln finns. Bra ! Började tro att jag hittade på hela det eländet själv. 😱
Bluddrik Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Bra ! Började tro att jag hittade på hela det eländet själv. 😱 Nädå. Det är bara diverse olika varianter av Bibeln du hittar på.
Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 45 är en fin ålder. Varken gammal eller ung. Egentligen det bästa av två världar. Det går över rätt fort dock. Sedan är man bara gammal. Men det tycker jag är en bra sak. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Nädå. Det är bara diverse olika varianter av Bibeln du hittar på. Du har ju bara inte förstått mig. Apokryferna ÄR inte lika heliga i protestantismen som de är i katolska och ortodoxa läran. I bibel 2000 (som är den offentliga bibeln som kyrkan och staten godkänt) så står det ju klart och tydligt att de inte tycker att apokryferna är lika viktiga som andra böcker i bibeln. De har dock med apokryferna för att de kommit överens med andra kyrkor på en internationell nivå att de ska ha med dessa texter. Men de kallar dem för tillägg till de heliga texterna och reserverar sig mot dem som betydelse fulla heliga texter därigenom. Eftersom vi har katoliker och ortodoxa här i landet så följer man inte bara den protestanta läran i bibel 2000. Men de som är troende här gör det i stor utsträckning ändå. Därför så är inte alltid Hesekiel med på alla listor över de heliga texterna, med all rätta. Särskilt de som är inbitna protestanter hoppar över apokyferna. Det är ju det jag har försökt att förklara för dig.
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Vad är det för bibel jag hittat på? Det är ju bibel 2000 och folkbibeln som är de stora här i landet. Folkbibeln är den som sålts mest och den är accepterad i många trossamfund här i landet med.
slejnard Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Hesekiel är med i Bibeln! En egen bok i gamla testamentet!
Recommended Posts