Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Det är ett mirakel!!! Vi är bönhörda.... Undrar om det går att använda till något vettigare? En av mina märkligare PTs men ändå...
Neosus Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Vilken bibel menar du är den allmänna om inte bibel 2000 eller folkbibeln? Neosus bibel! 😑
Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Tänk att det finns så många varianter... värre än Starbucks.
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Surt att luren lägger av just nu. Tror att det får bli en billig icke smartphone denna gång. Använder ju bara luten till att ringa och smsa. 😑 Blir lite synd på kamerafuktionen i en sämre lur dock. 😲
Bluddrik Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Neosus bibel! 😑 Och vad vore den utan allt snusk i Heseikels bok?
Bluddrik Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Surt att luren lägger av just nu. Tror att det får bli en billig icke smartphone denna gång. Använder ju bara luten till att ringa och smsa. 😑 Blir lite synd på kamerafuktionen i en sämre lur dock. 😲 Jag skulle vilja ha en icke-smartphone med en bra kamera billigt. Finns det?
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 (redigerat) Han skulle nog få med DoLs bok som ett apokryfiskt tillägg till den i övrigt heliga texten.Jag tycker ju att Heseikes beskrivning av varleserna han ser komma till jorden är mera intressanta än just snusket. "Jag såg en stormvind komma från norr – ett väldigt moln med flammande eld, omstrålat av ljus. Och längst därinne, längst inne i elden, glimmade det som av vitt guld. 5Längst därinne tyckte jag mig se fyra varelser. De såg ut så här: de hade mänsklig gestalt, 6men var och en av dem hade fyra ansikten och fyra vingar. 7Deras ben var raka, fötterna liknade tjurklövar och glänste som blank koppar. 8Under vingarna hade de människohänder åt fyra håll. Alla fyra hade ansikten och vingar. 9Deras vingar vidrörde varandra. De kunde gå utan att vända sig, var och en gick rakt fram. 10Så såg deras ansikten ut: de hade ett människoansikte, och alla fyra hade ett lejonansikte till höger och alla fyra ett tjuransikte till vänster och alla fyra ett örnansikte. 11Vingarna upptill höll de utbredda: var och en hade två vingar som vidrörde de andras och två som skylde kroppen. 12Var och en gick rakt fram. De gick dit andekraften styrde dem, och de vände sig inte när de gick. 13Mellan dem syntes något som liknade glödande kol, det fladdrade som fackelsken mellan varelserna. Elden lyste klart, och ur elden sköt blixtar. 14Varelserna for av och an likt blixtar. 15När jag betraktade varelserna fick jag se ett hjul på marken vid var och en av de fyra. 16Hjulen gnistrade som krysolit. Alla fyra såg likadana ut och tycktes vara gjorda så, att ett hjul satt inuti ett annat. 17De kunde röra sig åt alla fyra hållen, och de vände sig inte när de rörde sig. 18Hjulen bestod av fyra lötar, och jag såg att det satt ögon runt om på lötarna. 19När varelserna rörde sig, rörde sig hjulen med dem. Och när varelserna lyfte från marken, lyfte också hjulen. 20Varelserna gick dit andekraften styrde dem, och hjulen lyfte alldeles som de eftersom varelsernas kraft fanns i dem.21När varelserna rörde sig, rörde sig hjulen. När de stod stilla, stod hjulen stilla, och när de lyfte från marken, lyfte hjulen alldeles som de eftersom varelsernas kraft fanns i dem. Redigerat 22 november 2016 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Jag skulle vilja ha en icke-smartphone med en bra kamera billigt. Finns det? Vet faktiskt inte. Fördelen med min Samsung är ju att man kunnat ställa in så mycket med kamera funktioner som tex iso. Tror att det är svårare med en enklare lur.
slejnard Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 har ni kollat om ert lösenord är säkert? dold.svt.se
Bluddrik Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 har ni kollat om ert lösenord är säkert? dold.svt.se Va?
Gäst Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 har ni kollat om ert lösenord är säkert? dold.svt.se Testade, Mitt är inte i någons händer
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Har kopplat in min Samson PB10 och kan konstatera att det är ett av de bästa köpen jag gjort. Gillar verkligen belysningen som är inbyggd i den med. Inget mer brus och mycket mer ljus.
Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 (redigerat) Och vad vore den utan allt snusk i Heseikels bok? Det finns betydligt mer lättillgängligare porr på nätet. Jag skulle vilja ha en icke-smartphone med en bra kamera billigt. Finns det? Ja. 😑 Han skulle nog få med DoLs bok som ett apokryfiskt tillägg till den i övrigt heliga texten. Jag tycker ju att Heseikes beskrivning av varleserna han ser komma till jorden är mera intressanta än just snusket. "Jag såg en stormvind komma från norr – ett väldigt moln med flammande eld, omstrålat av ljus. Och längst därinne, längst inne i elden, glimmade det som av vitt guld. 5Längst därinne tyckte jag mig se fyra varelser. De såg ut så här: de hade mänsklig gestalt, 6men var och en av dem hade fyra ansikten och fyra vingar. 7Deras ben var raka, fötterna liknade tjurklövar och glänste som blank koppar. 8Under vingarna hade de människohänder åt fyra håll. Alla fyra hade ansikten och vingar. 9Deras vingar vidrörde varandra. De kunde gå utan att vända sig, var och en gick rakt fram. 10Så såg deras ansikten ut: de hade ett människoansikte, och alla fyra hade ett lejonansikte till höger och alla fyra ett tjuransikte till vänster och alla fyra ett örnansikte. 11Vingarna upptill höll de utbredda: var och en hade två vingar som vidrörde de andras och två som skylde kroppen. 12Var och en gick rakt fram. De gick dit andekraften styrde dem, och de vände sig inte när de gick. 13Mellan dem syntes något som liknade glödande kol, det fladdrade som fackelsken mellan varelserna. Elden lyste klart, och ur elden sköt blixtar. 14Varelserna for av och an likt blixtar. 15När jag betraktade varelserna fick jag se ett hjul på marken vid var och en av de fyra. 16Hjulen gnistrade som krysolit. Alla fyra såg likadana ut och tycktes vara gjorda så, att ett hjul satt inuti ett annat. 17De kunde röra sig åt alla fyra hållen, och de vände sig inte när de rörde sig. 18Hjulen bestod av fyra lötar, och jag såg att det satt ögon runt om på lötarna. 19När varelserna rörde sig, rörde sig hjulen med dem. Och när varelserna lyfte från marken, lyfte också hjulen. 20Varelserna gick dit andekraften styrde dem, och hjulen lyfte alldeles som de eftersom varelsernas kraft fanns i dem.21När varelserna rörde sig, rörde sig hjulen. När de stod stilla, stod hjulen stilla, och när de lyfte från marken, lyfte hjulen alldeles som de eftersom varelsernas kraft fanns i dem. En fullkomligt stenad snubbe gick vilse i en flygverkstad. Hallå ewroL! Inte mer mystiskt än så, men jag gillar det. En häftig text... Jag tror inte på det men jag gillar det. Det som är så häftigt att det är fullkomligt legitimt att ha sådana här saker som sitt jobb. Gick jag och mumlade om att Batman, Anders Borg eller Bamse finns och skrev en bok i ämnet då fick jag tillbringa resten av livet på någon institution. Ända tills tillräckligt många tror på samma sak... Om man ber till gud är man religiös, om man hör gud är man galen. har ni kollat om ert lösenord är säkert? dold.svt.se Ett bättre ställe med fler stulna lösen... Fråga: Är det kaffe nu? Redigerat 22 november 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Vad är det här för låt pa di da di daaaa di daaaa? ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Vad är det här för låt pa di da di daaaa di daaaa? ☺️ Fick den frågan själv av en som är helt tondöv. Så det blev lika begripligt för mig som det blev för er. Det ända som fanns där var att jag hörde att tonerna skulle vara fyra korta på rad en lång en kort och så en lång igen. 😳
Bluddrik Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Detta med rollator är tydligen pest eller kolera. Fick en som är bättre att gå med, men nu kan jag inte lasta något.
Bluddrik Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Fick byta en sån här Mot en sån här Edit - Dom är ungefär lika stora i verkligheten.
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Edit - Dom är ungefär lika stora i verkligheten. Lika stora som på bilden?
Bluddrik Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Lika stora som på bilden? Lagom höga för en som är 190 cm.
Gäst Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 (redigerat) åh nej har ni sett Koalani som kan 13 språk? hon är en meta-fysisk terapeuft www.spiritualinsight.gr/en http://spiritualinsight.gr/en Redigerat 22 november 2016 av ewroL
k9 (oregistrerad) Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Lagom höga för en som är 190 cm. Haha!
Recommended Posts