Dark Of Light Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 (redigerat) Om jag skaffar körkort och bil ska jag aldrig använda blinkers. Folk har fan inte att göra med vart jag ska.Du kommer på intet sätt vara speciellt unik i trafiken med den inställningen ☺️ Tvärtom så är jag övertygad om att om du skulle använda blinkers så kommer du framstå som lite mystisk, rebellisk, rentav lite farlig. Du kommer att få ligga som aldrig förr. Redigerat 21 november 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Om jag skaffar körkort och bil ska jag aldrig använda blinkers. Folk har fan inte att göra med vart jag ska. Kan du inte bara skaffa blinkers och föregå med gott exempel ändå? 😛
k9 (oregistrerad) Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 åh nej aliens stormar jorden Vi är snarare på väg hem härifrån, vi aliens. 😑 Adjö och tack för fisken! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Spännande att jag redan lyckats göra av med nästan hela pensionen... 😊 Börjar kännas som när man var liten och fick en veckopeng som man heller inte kunde spara. 😛 Men nu jäklar få det bli ändring på det. 😑
Dark Of Light Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Apropå det, påven ger nu alla katolska präster makten(!) att förlåta abort. Simsalabim. Något som tydligen tidigare bara kunde göras av biskopar eller särskilda biktfäder (någon form av speciell kraft?). Kanske kan man kalla det för någon form av framsteg ändå..? Fast han betonar ändå att abort är en allvarlig synd...
k9 (oregistrerad) Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Jo men att präster nu kan förlåta aborter gör ju att man sänkt "straffskalan" ordentligt. Bra där. Intressant att se om USA gör tvärtom istället. 🙁
k9 (oregistrerad) Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Större synder får bara gudstokar med högre rang förlåta. Så nu är det en mindre synd än det tidigare var.
Dark Of Light Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Apropå det så börjar man sakta tappa hoppet för mänskligheten. Tänker på pedoskandalen i Norge just nu. Dryga 50 talet gripna från alla samhällsklasser. Offren är från spädbarnsålder till de äldsta runt 16 år 🙁 Man skäms både som man och människa... spädbarn...
Dark Of Light Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Vars? Länk?Jag tror att han har varit i svamppåsen och nallat igen ☺️
CHAE Postat 21 november 2016 Trådstartare Postat 21 november 2016 åh nej aliens stormar jorden Starkt inlägg. Go easy on the drugs, m'kay.
Bluddrik Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Om jag skaffar körkort och bil ska jag aldrig använda blinkers. Folk har fan inte att göra med vart jag ska. Du kan ju va förföljd också.
Bluddrik Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 åh nej aliens stormar jorden Du befinner dig i längsta. Det är bara det vanliga gänget.
Bluddrik Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Det finns mycket intressant läsning i Bibeln. Jag hittade inte det jag sökte, men hittade det här i stället om Äktenskapsbryterskorna Ohola och Oholiba i 23 kapitlet i Hesekiels bok. 18 "Men när hon så öppet bedrev sin otukt och blottade sin nakenhet, kände jag avsky och vände mig ifrån henne, så som jag hade vänt mig ifrån hennes syster. 19 Ändå drev hon sitt horeri ännu längre. Hon tänkte på sin ungdoms dagar, då hon bedrev otukt i Egyptens land, 20 och hon blev på nytt upptänd av begär till sina älskare där, som hade könsorgan som åsnor och sädesflöde som hingstar. 21 Din håg stod åter till din ungdoms skamlöshet, när egyptierna smekte din barm, därför att du hade så ungdomliga bröst."
k9 (oregistrerad) Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Det finns mycket intressant läsning i Bibeln. Jag hittade inte det jag sökte, men hittade det här i stället om Äktenskapsbryterskorna Ohola och Oholiba i 23 kapitlet i Hesekiels bok. 18 "Men när hon så öppet bedrev sin otukt och blottade sin nakenhet, kände jag avsky och vände mig ifrån henne, så som jag hade vänt mig ifrån hennes syster. 19 Ändå drev hon sitt horeri ännu längre. Hon tänkte på sin ungdoms dagar, då hon bedrev otukt i Egyptens land, 20 och hon blev på nytt upptänd av begär till sina älskare där, som hade könsorgan som åsnor och sädesflöde som hingstar. 21 Din håg stod åter till din ungdoms skamlöshet, när egyptierna smekte din barm, därför att du hade så ungdomliga bröst." Hehe! Men alla dessa böcker är inte en del av bibeln utan sådant som de flesta kyrkorna ser som villfarelser och texter från falska profeter. Men det är sådant som är kul att läsa ändå.
Bluddrik Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Vill minnas att Hesekiel finns i GT men jag kanske minns fel.
Dark Of Light Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Det finns mycket intressant läsning i Bibeln. Jag hittade inte det jag sökte, men hittade det här i stället om Äktenskapsbryterskorna Ohola och Oholiba i 23 kapitlet i Hesekiels bok. 18 "Men när hon så öppet bedrev sin otukt och blottade sin nakenhet, kände jag avsky och vände mig ifrån henne, så som jag hade vänt mig ifrån hennes syster. 19 Ändå drev hon sitt horeri ännu längre. Hon tänkte på sin ungdoms dagar, då hon bedrev otukt i Egyptens land, 20 och hon blev på nytt upptänd av begär till sina älskare där, som hade könsorgan som åsnor och sädesflöde som hingstar. 21 Din håg stod åter till din ungdoms skamlöshet, när egyptierna smekte din barm, därför att du hade så ungdomliga bröst." 😄 Ja djävlar! Åsnor och hingstar var det ja.
Bluddrik Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Det var bl a en bok om Whitfield Cook som inspirerade Hitchcock till filmen Psycho, men den mannen har inspirerat till ännu värre filmer mm. https://en.wikipedia.org/wiki/Whitfield_Cook
Bluddrik Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Jag har tupplurat bort hela dan, så att jag har vänt på dygnet.
CHAE Postat 21 november 2016 Trådstartare Postat 21 november 2016 Jag har tupplurat bort hela dan, så att jag har vänt på dygnet.
k9 (oregistrerad) Postat 21 november 2016 Postat 21 november 2016 Jag har tupplurat bort hela dan, så att jag har vänt på dygnet. Coolt! Vad fann du på andra sidan då?
Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 (redigerat) Den ena går tillbaka i åldern till tonåring den andra till pensionär, åtminstone till sovvanor sett. Hur ska det sluta? Kpd!!! Ja, just det. Årets julklapp, vad blir det? Jag säger samurajsvärdet i år igen! Redigerat 22 november 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 (redigerat) 😏 Bah... VR-glasögon. Så förutsägbart... Nåja, bättre tur nästa år. Prototypen till den första bakmaskinen hade ett helt annat användningsområde än den färdiga produkten. Redigerat 22 november 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 😏 Bah... VR-glasögon. Så förutsägbart... Nåja, bättre tur nästa år. Kpd, eller källa på det, som man säger.
Dark Of Light Postat 22 november 2016 Postat 22 november 2016 Kpd, eller källa på det, som man säger. Här varsågod yngling.
Recommended Posts