Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Precis som din kommentar.

Tihi! 

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Tusan också blev vist riktigt förkyld.  😏

Men aja! Då kan jag ju vara glad åt att Slej kan jobba och betala in skatt så att jag får min pension tryggad.  😑 

☺️ 

Tänk hur det kan gå när man skojar lite.  😛 

Nästan så att man tror att gudarna såg vad jag skrev här. Är det Ostus som lagt sin hand i saken?  😲

Postat

Nu igen? Då kan vi låta den ligga denna gång tycker jag. Vad ska folk ut i en så billig liten jolle i skärgården att göra? 😠

😑 Jag håller med! Jag menar, vad härnäst? De hittar ubåtar i skärgården, statsministern blir skjuten på öppen gata eller Berlinmuren rivs? Helt otroligt. Snart blir det väl jul också!
Postat

Den dagen jag blir talesperson för deras "politik" var snäll och skjut mig!

Du skulle också kunna slänga ner mig i ett slukhål. Eftersom du är i så dålig kondition samt är väldigt rädd för dylika gropar kan jag slänga i mig själv. ☺️
Postat

Du skulle också kunna slänga ner mig i ett slukhål. Eftersom du är i så dålig kondition samt är väldigt rädd för dylika gropar kan jag slänga i mig själv. ☺️

Det blir bra. Är rätt förvånad att det inte dykt upp nåt slukhål här i Åtvid med tanke på alla gamla gruvhål

Det är nästan synd att man inte är mördare. Det skulle inte va nåt problem att göra sig av med ett lik, eller flera.

Postat

Det blir bra. Är rätt förvånad att det inte dykt upp nåt slukhål här i Åtvid med tanke på alla gamla gruvhål

Det är nästan synd att man inte är mördare. Det skulle inte va nåt problem att göra sig av med ett lik, eller flera.

Det är väl aldrig försent att börja om har jag hört. Vadan denna saknade skadeglädje då? Nu är det Trump i TVn.
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

😑 Jag håller med! Jag menar, vad härnäst? De hittar ubåtar i skärgården, statsministern blir skjuten på öppen gata eller Berlinmuren rivs? Helt otroligt. Snart blir det väl jul också!

Jo efter julen så börjar nog isarna dra sig tillbaks och folk börjar vandra hit söder ifrån. Jakt och fiskarfolken som bor här riskerar ju att drabbas hårt då. Sedan är det inte långt till 1800-talet och att vi ska börja äta fläskkött. Därifrån är det inte långt tills att Tyskland och Ryssland kommer överens att dela på världen men är lika överens om att inte vara överens om det som de är/inte är överens om. 

Men med ett JVM hockey guld 2016-2017 kommer nog att lösa alla problem. Så inget press på de som spelar då. Det är bara hela världen som hänger på deras axlar. De är frälsningen. De är svaret. 

Ska nu göra mitt för att rädda världen och gå och handla en burgare och hylla clown guden som villigt förser oss med vår dagliga burgare. Mot en skälig betalning och en del av vår själ i pant. 

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Varför finns det ingen smilfink för skadeglädje?

😏  ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo jag vart fasen frisk. Tack k9! 😄

Ca 20 pers spm lyssnade idag på SMÄKK. Kul att det äntligen börjar fyllas på med folk våra caféer 🙂

Nice! 20 pers är väl halva byn, va?  😛

Börja om?

Jo bet betyder att man gör om allt från starten.  😏  😑

😛

Postat (redigerat)

Jo bet betyder att man gör om allt från starten.    

Jag trodde han menade nåt helt annat.

Jag orkar inte se Trump. Är han bra?

Redigerat av Bluddrik
k9 (oregistrerad)
Postat

Jo så kan man börja om med. Men ofta så försöker man göra det annorlunda när man börjar om. Istället för att börja om och skriva samma sak hela tiden. Men du har en viss filosofisk poäng i att bara börja om och upprepa kan jag hålla med om. 

Postat

Börja om?

Ja. En nystart! En ny karriär!

Börja om från början, börja om på nytt!

Varför gå på ICA och sörja, om tider som flytt?

Du kan mörda och plundra, slänga lik i hål.

Fyll igen gropen, de får vad de tål.

Postat

öhh va? Jo... näh inte bra. Han är Trump, snälltrump just nu ondtrump senare. Det är 60 minutes reportaget som har en vecka på nacken. Har sett den tidigare. Räcker det om jag skriver detta 1 gång?

För säkerhets skull då:

öhh va? Jo... näh inte bra. Han är Trump, snälltrump just nu ondtrump senare. Det är 60 minutes reportaget som har en vecka på nacken. Har sett den tidigare. ☺️

Postat

Jo så kan man börja om med. Men ofta så försöker man göra det annorlunda när man börjar om. Istället för att börja om och skriva samma sak hela tiden. Men du har en viss filosofisk poäng i att bara börja om och upprepa kan jag hålla med om. 

Jag trodde att han menade att han trodde att jag hade begått en massa mord förut och kunde ta upp mördandet igen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag trodde att han menade att han trodde att jag hade begått en massa mord förut och kunde ta upp mördandet igen.

Oj! Du trodde han avslöjat dig alltså. 

k9 (oregistrerad)
Postat

öhh va? Jo... näh inte bra. Han är Trump, snälltrump just nu ondtrump senare. Det är 60 minutes reportaget som har en vecka på nacken. Har sett den tidigare. Räcker det om jag skriver detta 1 gång?

För säkerhets skull då:

öhh va? Jo... näh inte bra. Han är Trump, snälltrump just nu ondtrump senare. Det är 60 minutes reportaget som har en vecka på nacken. Har sett den tidigare. ☺️

Svårt att veta vilket inlägg man ska tolka som det riktiga där. Efter som de skiljer sig åt så är det svårt att veta exakt vad du menar, då de skiljer sig så lite åt att de inte är exakta och därför kan ha en dold mening om man inte läser noga.  

Postat

Börja om från början

Börja om från början börja om på nytt

Varför ska man sörja tider som har flytt

Ja mötte en flicka vi va så kära i varann

Men efter en vecka löste hon våra band

När jag tänker på den tiden får jag i ögat en tår

Men folk de suger att tiden läker alla sår

Kanske det stämmer men inte på mig

Mitt hjärta det brinner, brinner bara för dej.

Min mamma hon sade Albert du är för snäll

Jag jobbade extra var eviga kväll

Du sa du satt hemma och sydde kläder åt din mor

Men nu vet jag bättre du var på dans med min bror

Ja ja ja ja Men efter en vecka löste hon våra band

Såatte..  😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Börja om från början

När jag tänker på den tiden får jag i ögat en tår

Men folk de suger att tiden läker alla sår

Kanske det stämmer men inte på mig

Mitt hjärta det brinner, brinner bara för dej.

Min mamma hon sade Albert du är för snäll

Jag jobbade extra var eviga kväll

Du sa du satt hemma och sydde kläder åt din mor

Men nu vet jag bättre du var på dans med min bror

Såatte..  😑

Kommer inte ihåg melodin på den gamla "goa" låten. Irriterande! 

k9 (oregistrerad)
Postat

😮  😆

Snacka om att posta samtidigt. 

k9 (oregistrerad)
Postat

haha En annan klassiker:

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Blev ju fel länk där.  😮 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.