Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Servern serverar inte, den tarvar service, förmodligen servon som kärvar...

Kanske därför det inte går att ladda upp låtar på Studio...

Får väl fira pt:n med en java...

Redigerat av Algotezza
Annons
Postat (redigerat)

Ack ja

Redigerat av Algotezza
Postat

*host* *harkel*

Micke H:s forum

😑

Jo, Jag var ju där när jag var utslängd härifrån. Zak var inne och skrev en del inlägg, och du la ut lite smilfinkar. Det kan ju va bra att spara länken om dom lägger ner här.

Postat (redigerat)

Jah... Minns att jag "ansökte" om att vara där hos Mickes men sen kommer jag inte ihåg om jag fick ett log in eller inte. Tiden gick och saker hände... Har ju inte varit så aktuellt eftersom jag inte blir varken avstängd eller utslängd ur forum eftersom jag är så välkammad.

Neos längstah forum, jah varför inte.

"Men, vad går det ut på?"

"Inte ett skit och kaffe."

Vi får väl se tiden an...

Saker kanske ordnar upp sig och löser sig och blir bra och fint och sånt. Att det blir otrasigt och helt och hållet helt det som är ohelt och ofärdigt samt att det blir osönder det som är helt obra... juh.

Kpd.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Saker kanske ordnar upp sig och löser sig och blir bra och fint och sånt. Att det blir otrasigt och helt och hållet helt det som är ohelt och ofärdigt samt att det blir osönder det som är helt obra... juh.

Kpd.

Japp!!

Postat

Nu har jag succéfullt registrerat Cubasen. Es funktioniert! Najs med uppgradereing för 92 spänn! 😏

Postat

forumet får inte lägga ner

Oj, är det tal om det? 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.