Neosus Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Som man inte har nåt emot att bli av med tämligen omgående. Har du pluggat färdigt snart och kollar dina möjligheter? Nä jag tänker plugga en stund till! Har sökt en del datakurser. Distans!
k9 (oregistrerad) Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Måste nästan ha råd med en sån här denna månad. Får någon konstig störnign som är påtaglig nog för att det ska vara omöjligt att spela in gurka just nu. Hoppas att det bara är elen och att denna löser det för mig. https://www.emusic.se/product/17641/Samson-PB10-Power-Brite Nä jag tänker plugga en stund till! Har sökt en del datakurser. Distans! Med studielån då eller? Så där ja! Later all! Slutspammat för ett tag nu. 🙂
slejnard Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Fick skallebang 😳 Å jag som ska SMÄKK:a ikväll. Nä jag tänker plugga en stund till! Har sökt en del datakurser. Distans! Kuligt 🙂
Dark Of Light Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Det låter mera som en begravningsbyrå.Benrum vore ännu bättre 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Jösses! https://www.interasistmen.se/granskning/sangare-akessons-band-domd-sexuellt-ofredande-ville-kissa-pa-tonarig-tjej/
Micke H Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Jösses! https://www.interasistmen.se/granskning/sangare-akessons-band-domd-sexuellt-ofredande-ville-kissa-pa-tonarig-tjej/ Ja fy fan, läste det där.
k9 (oregistrerad) Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Vad händer med alla mina ex just nu? Nästan alla fyller 40 trots att vi var jämgamla förut... 😮 Hur tusan kan det ha blivit så. ☺️
slejnard Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 ☺️ For lite tidigare från jobbet så jag ska va pigg på SMÄKK ikväll
k9 (oregistrerad) Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 ☺️ For lite tidigare från jobbet så jag ska va pigg på SMÄKK ikväll Hur gick det med skallebanket? Skicka hit den om du inte blir av med den. Ska ju inte göra något särskilt idag, så jag kan ta hand om den åt dig.
k9 (oregistrerad) Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Fast jag kan bota den med en kopp kaffe. Är nog abstinens här bara. 😛 Men då kanske du får tillbaks den.... 😲 .... tror att jag går och lägger mig i stället. 😆
k9 (oregistrerad) Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Skojar inte nu. Går och lägger mig på riktigt. Skumt sammanträffande. ☺️
Bluddrik Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Vad händer med alla mina ex just nu? Nästan alla fyller 40 trots att vi var jämgamla förut... 😮 Hur tusan kan det ha blivit så. ☺️ Och om några år är alla möjliga bekantskaper gamla kärringar. Som sagt var......
Gäst Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 yet you're so far like a distant star i'm wishing on tonight
Dark Of Light Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 (redigerat) yet you're so far like a distant star i'm wishing on tonightRegalskeppet Vasa har sjunkit med manskap och allt strax utanför Beckholmen!! Redigerat 17 november 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Intervju med Donald Trump på tv4 23.00.Det kommer bli snäll Trump vi kommer se. Sedan kommer han bli dum Trump i ovala rummet och därefter växla mellan dessa personlighetr allt eftersom tills han blir avrättad av någon kissnödig och förvirrad människa. Kom ihåg var ni läste det först. 😑 joråsåatte...
Dark Of Light Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Delmon Haffo... vad är det för namn? Det där uttalandet låter som något en SD medlem skulle krysta ur sig.
CHAE Postat 17 november 2016 Trådstartare Postat 17 november 2016 yet you're so far like a distant star i'm wishing on tonight Det är noterat. Regalskeppet Vasa har sjunkit med manskap och allt strax utanför Beckholmen!! Va fan!!! 😮🙁
CHAE Postat 17 november 2016 Trådstartare Postat 17 november 2016 Delmon Haffo... vad är det för namn? Det där uttalandet låter som något en SD medlem skulle krysta ur sig. Han tänkte: "Fö' fan, kan den där SD-killen tafsa på småbrudar och vilja pissa på dem så kommer jag lätt undan med ett 'hora'. Ingen kommer att märka något :)"
Bluddrik Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Delmon Haffo... vad är det för namn? Det där uttalandet låter som något en SD medlem skulle krysta ur sig. Precis som din kommentar.
Bluddrik Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Han har visst assyriska föräldrar. Jag antar att testsändningarna är nedlagda nu?
k9 (oregistrerad) Postat 17 november 2016 Postat 17 november 2016 Regalskeppet Vasa har sjunkit med manskap och allt strax utanför Beckholmen!! Nu igen? Då kan vi låta den ligga denna gång tycker jag. Vad ska folk ut i en så billig liten jolle i skärgården att göra? 😠
Recommended Posts