Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag äter såpass onyttigt att jag får ont i magen när jag käkar äpplen. Andra dagen i rad ett grönt äpple gör att jag mår illa.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tack. Vi får väl se. Snart är jag förmodligen full som ett krus.

Funderade på att köpa folköl och göra något liknade igår. Mest för att jag håller på med ett litet experiment just nu. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag äter såpass onyttigt att jag får ont i magen när jag käkar äpplen. Andra dagen i rad ett grönt äpple gör att jag mår illa.

Gröna äpplen har en tendens att göra så för många. De fräter ganska mycket på tänderna med. Så man bör dricka vatten efter att ha ätit ett grönt äpple. 

k9 (oregistrerad)
Postat

En chipspåse om dagen håller doktorn borta från magen!

☺️  😑

Bra då köper jag en påse idag. Tack för tipset.  ☺️

Postat

Jag är allergisk mot äpplen. I alla fall skalen.

Fotboll i TV 12 19.45. Vänskapslandskamp mot Ungern borta, men alla landskamper är viktiga i denna uppbyggnadsfas för svenska landslaget.

Postat

Lite småkul att den ny förundersökningsledaren i Palmegruppen heter Krister Petersson.

☺️

Hej och välkommen tillbaka

Postat

A wild Pazo appeared! 😮🥰

And disappeared.

Sverige leder med 1-0 och gör en riktigt bra första halvlek. Det känns så mycket bättre med den nye förbundskaptenen.

Jag funderar på att lämna för gott! 

Nu igen? Vad är det nu då?

Den där funktionen kan ju få vem som helst att vilja lämna.

Den här menar jag.

Alltså, att inlägg läggs ihop.

Om man skriver lite för snabbt.

Postat

Finns det någon ny kontroversiell funktion i forumet igen eller?

😮

Nä. Det är nog samma gamla. Skrev ihop en liten vers med tanke på lurkandet. Vad tycks? Den kommer kommer kanske från pilsnern jag köpte, och får jag erkänna, har inmundigat. 

Som en gädda i vassen, ligger Pazo still

Som en gädda i vassen, slår Pazo till

Som en gädda i vassen, ett Pazo-kill

Men nu var det jag

Med mitt wobblerdrag 

Som en gädda ur vassen, ligger Pazo still

Som en gädda ur vassen, här på min grill

Som en gädda ur vassen, Är god med dill

Finns det någon ny kontroversiell funktion i forumet igen eller?

😮

Ibland så händer det 😎

Där ser du ju själv.

Postat

Hade du repat med bandet? Var det inte flera år sen senast?

Ja precis! Det har varit väldigt lite på sistone men nu har vi tagit upp spelandet igen! 

He kul! 

Postat

Ja precis! Det har varit väldigt lite på sistone men nu har vi tagit upp spelandet igen! 

He kul! 

Det är ju bra om du är i form om man får ihop nån låt nån gång och behöver en gitarrist. Jag gillar din gitarrstil.

Är det folk från orten? Har ni gjort några spelningar?

k9 (oregistrerad)
Postat

He kul! 

Önskar att jag gillade att spela live. Svårt att starta ett band när man bara vill hålla på i studion. Vilket jag gör. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar hur det kommer att gå för Trump i USA. Han har ju inte folket med sig alls. Dessutom så ska han väl ha en rättegång för vilseledande marknadsförning då han lurat elever att hans skola var ett universitet, trots att den skolan inte uppfyllde universitetskraven. 

Postat

Det är ju bra om du är i form om man får ihop nån låt nån gång och behöver en gitarrist. Jag gillar din gitarrstil.

Är det folk från orten? Har ni gjort några spelningar?

Jodå det är folk från hemorten. Vi har inga inspelningar nu men funderar på att greja ihop lite enklare inspelningsgrejer och göra demos i.

En får se vad det blir! 

Nu gör jag kväll! 

Heda!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.