Dark Of Light Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Det här är sådant man inte kan sluta titta på... Inte mina PTs heller 😑
Micke H Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Jag äter såpass onyttigt att jag får ont i magen när jag käkar äpplen. Andra dagen i rad ett grönt äpple gör att jag mår illa.
Neosus Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 En chipspåse om dagen håller doktorn borta från magen! ☺️ 😑
k9 (oregistrerad) Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Tack. Vi får väl se. Snart är jag förmodligen full som ett krus. Funderade på att köpa folköl och göra något liknade igår. Mest för att jag håller på med ett litet experiment just nu.
k9 (oregistrerad) Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Jag äter såpass onyttigt att jag får ont i magen när jag käkar äpplen. Andra dagen i rad ett grönt äpple gör att jag mår illa. Gröna äpplen har en tendens att göra så för många. De fräter ganska mycket på tänderna med. Så man bör dricka vatten efter att ha ätit ett grönt äpple.
k9 (oregistrerad) Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 En chipspåse om dagen håller doktorn borta från magen! ☺️ 😑 Bra då köper jag en påse idag. Tack för tipset. ☺️
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Jag äter såpass onyttigt att jag får ont i magen när jag käkar äpplen. Andra dagen i rad ett grönt äpple gör att jag mår illa. Jag är allergisk mot äpplen. I alla fall skalen. Fotboll i TV 12 19.45. Vänskapslandskamp mot Ungern borta, men alla landskamper är viktiga i denna uppbyggnadsfas för svenska landslaget.
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Lite småkul att den ny förundersökningsledaren i Palmegruppen heter Krister Petersson.
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Zup? 😎 Tjabba. Jag gör själv en liten småcomeback här, men det är ju inget mot dig. Mås det bra?
CHAE Postat 15 november 2016 Trådstartare Postat 15 november 2016 Lite småkul att den ny förundersökningsledaren i Palmegruppen heter Krister Petersson. ☺️ Hej och välkommen tillbaka
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Hej och välkommen tillbaka Får väl säga tack, efter att ha fimpat den där finken.
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 A wild Pazo appeared! 😮🥰 And disappeared. Sverige leder med 1-0 och gör en riktigt bra första halvlek. Det känns så mycket bättre med den nye förbundskaptenen. Jag funderar på att lämna för gott! Nu igen? Vad är det nu då? Den där funktionen kan ju få vem som helst att vilja lämna. Den här menar jag. Alltså, att inlägg läggs ihop. ___________________________________________________________ Om man skriver lite för snabbt.
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Och Pazo är tebax, men lurkar. Eller vafan det heter.
Pazo Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Finns det någon ny kontroversiell funktion i forumet igen eller? 😮 A wild Pazo appeared! 😮🥰 Ibland så händer det 😎
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Finns det någon ny kontroversiell funktion i forumet igen eller? 😮 Nä. Det är nog samma gamla. Skrev ihop en liten vers med tanke på lurkandet. Vad tycks? Den kommer kommer kanske från pilsnern jag köpte, och får jag erkänna, har inmundigat. Som en gädda i vassen, ligger Pazo still Som en gädda i vassen, slår Pazo till Som en gädda i vassen, ett Pazo-kill Men nu var det jag Med mitt wobblerdrag Som en gädda ur vassen, ligger Pazo still Som en gädda ur vassen, här på min grill Som en gädda ur vassen, Är god med dill Finns det någon ny kontroversiell funktion i forumet igen eller? 😮 Ibland så händer det 😎 Där ser du ju själv.
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Nä jag skojar bara! ☺️ Hade du repat med bandet? Var det inte flera år sen senast?
Neosus Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Hade du repat med bandet? Var det inte flera år sen senast? Ja precis! Det har varit väldigt lite på sistone men nu har vi tagit upp spelandet igen! He kul!
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Ja precis! Det har varit väldigt lite på sistone men nu har vi tagit upp spelandet igen! He kul! Det är ju bra om du är i form om man får ihop nån låt nån gång och behöver en gitarrist. Jag gillar din gitarrstil. Är det folk från orten? Har ni gjort några spelningar?
k9 (oregistrerad) Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Ja precis! Det har varit väldigt lite på sistone men nu har vi tagit upp spelandet igen! He kul! Önskar att jag gillade att spela live. Svårt att starta ett band när man bara vill hålla på i studion. Vilket jag gör.
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Sverige vinner med 2-0 och gör en riktigt bra match.
k9 (oregistrerad) Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Undrar hur det kommer att gå för Trump i USA. Han har ju inte folket med sig alls. Dessutom så ska han väl ha en rättegång för vilseledande marknadsförning då han lurat elever att hans skola var ett universitet, trots att den skolan inte uppfyllde universitetskraven.
slejnard Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Kul å se inlägg igen och comebacker! 😄 Har giggat! Gigg gakk bjaa!
Neosus Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Det är ju bra om du är i form om man får ihop nån låt nån gång och behöver en gitarrist. Jag gillar din gitarrstil. Är det folk från orten? Har ni gjort några spelningar? Jodå det är folk från hemorten. Vi har inga inspelningar nu men funderar på att greja ihop lite enklare inspelningsgrejer och göra demos i. En får se vad det blir! Nu gör jag kväll! Heda!
Recommended Posts