Micke H Postat 14 november 2016 Postat 14 november 2016 Jag fjärtade nyss. Den var tyst men fan vad det luktar. Jag vill nästan be om ursäkt till alla men då vet ju alla att det var jag. 🙁
Dark Of Light Postat 14 november 2016 Postat 14 november 2016 Det är oftast de tystaste som luktar mest, tanken kan appliceras på lik också.
Neosus Postat 14 november 2016 Postat 14 november 2016 Ikväll blir det rep med bandet! Blir trevligt! VI ska testa köra en egen blueslåt! Blir fett som fan tror ja! Schuu! Jåh! kpd
Gäst Postat 14 november 2016 Postat 14 november 2016 (redigerat) Jag fjärtade nyss. Den var tyst men fan vad det luktar. Jag vill nästan be om ursäkt till alla men då vet ju alla att det var jag. 🙁 en gång när jag var 14 år hade jag ätit jätte mycket glass och blivit gasig. Då åkte jag hem till två tvillingar jag brukade umgås med. Råkade fjärta i hallen. Och det har aldrig luktat så mycket eller så förjävligt! Plötsligt kom deras äldre systers pojkvän in. haha Redigerat 14 november 2016 av ewroL
Gäst Postat 14 november 2016 Postat 14 november 2016 http://i.imgur.com/TqR8hK7.mp4 What kind of sorcery is this ?
slejnard Postat 14 november 2016 Postat 14 november 2016 Ikväll blir det rep med bandet! Blir trevligt! VI ska testa köra en egen blueslåt! Blir fett som fan tror ja! Schuu! Jåh! kpd Åh he låt kul! Lycka till!
k9 (oregistrerad) Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Jag är nyfiken på att vara jätteintresserad, det skulle vara intressant men jag saknar intresse för att vara nyfiken. Jag antar att man måste ha ett intresse för nyfikenhet. Jag är intresserad av att sakna den nyfikenheten helt enkelt. En annan sak som är jätteintressant är ju allt som man saknar nyfikenhet inför. Vore man intresserad, rent av jätteintresserad så skulle man ju vara nyfiken på exakt hur intressant det vore. Om jag vore intresserad alltså, men det är jag ju inte utan mest nyfiken. Jo så är det skulle du varit intresserad av att vara intresserad så skulle du ju ha ett intressant intresse som skulle intressera dig och bli mera intressant.
Algotezza Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Good Morning Sweden! Det talades mycket om supermånen men i söndags såg jag en sådan här... halo runt solen... IMG_20161113_133348 by Göran Egevad, on Flickr
Algotezza Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Mycket å göra på jobbet, fler klasser, fler elever,fler undervisningstimmar... Tur man får en stund över och göra en trudelutt ibland. 😄 Läste för övrigt på nätet att fjärtar motverkar cancer och att det är bra att andas in dem. Senaste forskningsrön/v/en. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21728601.ab Brassa på! 😏 😏 😏
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Brassa på! 😏 😏 😏 Sassa brassa mandelmassa. Köpte en kasse bärs.
Dark Of Light Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Sassa brassa mandelmassa. Köpte en kasse bärs. Utmärkt... bara en? Välkommen tillbaka!!!
Bluddrik Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Utmärkt... bara en? Välkommen tillbaka!!! Tack. Vi får väl se. Snart är jag förmodligen full som ett krus.
Dark Of Light Postat 15 november 2016 Postat 15 november 2016 Tack. Vi får väl se. Snart är jag förmodligen full som ett krus. Du går på´t direkt alltså 🙂 Utmärkt och naturligtvis. Varför vänta? ☺️
Recommended Posts