Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag fjärtade nyss. Den var tyst men fan vad det luktar. Jag vill nästan be om ursäkt till alla men då vet ju alla att det var jag. 🙁

Postat (redigerat)

Jag fjärtade nyss. Den var tyst men fan vad det luktar. Jag vill nästan be om ursäkt till alla men då vet ju alla att det var jag. 🙁

en gång när jag var 14 år hade jag ätit jätte mycket glass och blivit gasig. Då åkte jag hem till två tvillingar jag brukade umgås med. Råkade fjärta i hallen. Och det har aldrig luktat så mycket eller så förjävligt! Plötsligt kom deras äldre systers pojkvän in.

haha

Redigerat av ewroL
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag är nyfiken på att vara jätteintresserad, det skulle vara intressant men jag saknar intresse för att vara nyfiken. Jag antar att man måste ha ett intresse för nyfikenhet. Jag är intresserad av att sakna den nyfikenheten helt enkelt. En annan sak som är jätteintressant är ju allt som man saknar nyfikenhet inför. Vore man intresserad, rent av jätteintresserad så skulle man ju vara nyfiken på exakt hur intressant det vore. Om jag vore intresserad alltså, men det är jag ju inte utan mest nyfiken.

Jo så är det skulle du varit intresserad av att vara intresserad så skulle du ju ha ett intressant intresse som skulle intressera dig och bli mera intressant. 

Postat

Mycket å göra på jobbet, fler klasser, fler elever,fler undervisningstimmar...

Tur man får en stund över och göra en trudelutt ibland. 😄

Läste för övrigt  på nätet att fjärtar motverkar cancer och att det är bra att andas in dem. Senaste forskningsrön/v/en. 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21728601.ab

Brassa på!  😏  😏  😏

Postat

Tack. Vi får väl se. Snart är jag förmodligen full som ett krus.

Du går på´t direkt alltså  🙂

Utmärkt och naturligtvis. Varför vänta?  ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.