Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Good Golly! Dags att gå och lägga sig nu tror jag. Hamnade i musikerkoma med min elbas tydligen.  🥰 

Har suttit och spelar i flera timmar och inte märkt att tiden rusat iväg.  ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Gick igenom mina mickar och hittade en Sure som jag inte ens visste att jag äger. Postade i storforat och hoppas på att någon ska kunna berätta vad det är för mick jag hittade bland skräpmickarna som jag ska kasta.  😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Men nu blir det sova. Laters all! 

Postat

Varit uppe hela natten lång?

jag vaknade just och dricker kaffe

k9 (oregistrerad)
Postat

för er som gillar katter 🙂

Hmm blev sugen på en kull hundvalpar till nu.  🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Gig i kyrkan om 13 minuter! 😮 Tre + vaktmästaren hittills i publiken 😮

Få se då ☺️

Jösses! Vilket röj det ska bli.  ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Kan ju vara lättare att nå en mindre publik med iofs. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Du menar att det blir billigare att muta dem?

Tänkte att det kan vara lättare att få till en gruppgymnastik med behagliga rörelser när det är så få som man måste ta hänsyn till för att alla ska få sina... hmmmm.... origamier.. 

k9 (oregistrerad)
Postat

För du menade väl muta på det sättet som man mutar in mark osv?  😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Podcasten Hidden Brain är det bästa jag hört på länge. Intressanta ämnen även om det är ointressanta ämnen de tar upp. Fattar inte hur de lyckas att få allt att verka intressant. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Har aldrig gillat Metallica så mycket. I mina öron har de bara varit det där hyfsade bandet som vissa av mina polare lyssnar på. 

Postat

Podcasten Hidden Brain är det bästa jag hört på länge. Intressanta ämnen även om det är ointressanta ämnen de tar upp. Fattar inte hur de lyckas att få allt att verka intressant. 

Jag är nyfiken på att vara jätteintresserad, det skulle vara intressant men jag saknar intresse för att vara nyfiken. Jag antar att man måste ha ett intresse för nyfikenhet. Jag är intresserad av att sakna den nyfikenheten helt enkelt. En annan sak som är jätteintressant är ju allt som man saknar nyfikenhet inför. Vore man intresserad, rent av jätteintresserad så skulle man ju vara nyfiken på exakt hur intressant det vore. Om jag vore intresserad alltså, men det är jag ju inte utan mest nyfiken.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.