Dark Of Light Postat 27 januari 2016 Postat 27 januari 2016 (redigerat) Har forumet blivit bättre nu? 😕 PT!! Näh. Ibland. Men bara vissa gånger. Inte alltid. Någon gång. En del gånger. T ex i enstaka fall. 🤪 ☺️ Något som kommer bli bra är spaghetti & k-sås. Så e de. Så ini god kommer den bli med rostad vitlök o lök o gul o röd paprika o tomatpuré o vita bönor o basilika o tabasco o krossade tomater o chilikryddor o riven äkta parmesan o k-färs förstås. Ja, och spaghetti då. Samt kaffe efterpå 😑 😳 Blev både kaffesugen och hungrig samtidigt nu... Redigerat 27 januari 2016 av Dark Of Light
Pazo Postat 27 januari 2016 Postat 27 januari 2016 Lunchade Nattbakad Rotselleri med rostad broccoli. Och så tillbehör på det. Fett gott.
Den Gode Postat 27 januari 2016 Postat 27 januari 2016 Det är längsta som håller Studio forum igång. Undrar hur stor del av trafiken som ligger här?
Algotezza Postat 27 januari 2016 Postat 27 januari 2016 Började på gymmet, Gerdahallen, igen förra veckan. Var lite trött på den hurtiga gymmusiken från högtalarna så jag tog med en av mina mp3-spelare. Jag har bara mina egna låtar på den och fyller på med nya låtar efterhand. Rätt najs att gå omkring i sin egen ljudbubbla med sin egen musik. 😄 Får några år sen, 2009, fick jag Cubase AI elements 4 när jag köpte en Yamahaporta. Fick nyssens erbjudande om att köpa uppgradering till Cubase AI Elements 8 för 92 spänn vilket jag inte kunde motstå. Lite problem var det för jag har ju en annan dator nu, så jag ringde till Steinberg och fick hjälp så det ska nog lösa sig. Få se hur det kan vara att Cubajsa. Hursomhelst vst är ju Steinbergs uppfinning. Das Original. Varm choklad före lunch och kaffe efteråt. Livet leker. En lektion kvar och sen hem. Nya avsnitt av Sons of Anarchy väntar. Nespressonmaskinen går på högvarv kvällstid. 😆 Medan jag hör på det rytmiska dunket från kopiatorn...
Den Gode Postat 27 januari 2016 Postat 27 januari 2016 Detta är fullständigt vansinnigt. http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article22157512.ab
Den Gode Postat 27 januari 2016 Postat 27 januari 2016 törs int klicka 😮 Om dessa ensamkommande barn som löper vind för våg och tydligen kan göra vad de vill.
Algotezza Postat 27 januari 2016 Postat 27 januari 2016 Regeringen har tappat greppet om utvecklingen om den nu någonsin haft något grepp. Intressant att moderater vänder tillbaka från sd nu när m tagit över en del av sd:s politik. Så sd:s politik kan ju i så fall inte ha varit så felaktig utan bara det faktum att det var sd som hade den politiken. Ideologier och visioner för vad man som politiker vill göra finns inte längre tycks det. Det enda partierna verkar vilja är att få och behålla regeringsmakten. Plus hålla sd på avstånd.
Dark Of Light Postat 27 januari 2016 Postat 27 januari 2016 Is- och bastubad är för riktiga män. Ja. Det är längsta som håller Studio forum igång. Undrar hur stor del av trafiken som ligger här? En högst intressant fråga! Kan man se sådan statistik någonstans!? Detta är fullständigt vansinnigt. http://www.aftonblad...icle22157512.ab Bunt ihop o slå ihjäl bara... som SD:are, mopedister och bittra kärringar.
Neosus Postat 27 januari 2016 Postat 27 januari 2016 ...och gör lampskärmar av dom! Banne MEJ!! ☺️ Men nu verkar det som att det går bättre att posta inlägg utan att det tuggar! 😲 Jag som var nära att hoppa av... 😳
Dark Of Light Postat 27 januari 2016 Postat 27 januari 2016 (redigerat) Servern serverar inte, den tarvar service, förmodligen servon som kärvar... Jo, det tuggar vartannat inlägg. Hoppa av vet jag inte. Var ska man annars meddela när man dricker kaffe, äter & nuppar??? Jag bara undrar!?!? 😑 Redigerat 27 januari 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 27 januari 2016 Postat 27 januari 2016 Jag kan ju slänga opp ett forum oxå om det skulle behövas! Här sitter ingenting fastfruset i backen.
Recommended Posts