Dark Of Light Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 (redigerat) Bra analys där, DoL 😄 Tack, mannen. ☺️ Känns som en av mina djupare av icke sexuell natur. Såja, då var det ordnat också. 😑 En ganska explosiv PT där. Btw. Redigerat 9 november 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 Gamla goa bilar ☺️ Hmm gissa vad jag blev sugen på nu... 😳
Neosus Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 Hmm gissa vad jag blev sugen på nu... 😳 Honung? 😳 ......nähepp! ☺️ 😑
k9 (oregistrerad) Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 Honung? 😳 ......nähepp! ☺️ 😑 😳 🤪 Vore ju gott med lite honungs the med en aning citron och lite lite ingefära. 😏 DUMMA DIG! 😠 😠
slejnard Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 (redigerat) Mixade ihop snuttar till ett medley. Lyssna gärna å ge feedback: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 9 november 2016 av slejnard
Dark Of Light Postat 10 november 2016 Postat 10 november 2016 (redigerat) Överlag bra där Slej. 🙂 Går som vanligt på sången ☺️ Saknas attityd och ilska i rösten bara. Lite tamt, lite som om ett valfritt dansband skulle ge sig på dessa (hårda ord där 😄 ). Ska man utse sig till God of Thunder så får det faen låta så också. 100 000 Years, Love Gun och Deuce var tveksamma som en oskuld i sängen. Du får helt ge fan i att dricka kaffe och nuppa ett par dagar innan inspelning så du blir lite förbannad. 😎 Däremot så skulle man kunna säga att du lyckats Slejjifiera låtarna bra dvs göra egna versioner och som står på egna ben. Kpd. Redigerat 10 november 2016 av Dark Of Light
slejnard Postat 10 november 2016 Postat 10 november 2016 Haha 😄 Tack för analys/ sågning där dol. Märker att jag har svårare med sången när jag spelar Acke samtidigt. Skulle lagt den separat men tanken att göra pålägg kom efteråt så då blev det som det blev. Tack att du tog dig tid att lyssna! Nu en antikpd!!! ☺️
Micke H Postat 10 november 2016 Postat 10 november 2016 Mixade ihop snuttar till ett medley. Lyssna gärna å ge feedback: Your browser does not support the HTML5 audio tag Riktigt coolt. 😄 Jag gillar dina arrangemang, att dom låter så pass egna och inte är rakt kopierade. (Och en sidonotering, jag tycker fortfarande att "You're good looking and you're looking like you should be good" är en helt briljant rad, i all sin löjlighet.)
slejnard Postat 10 november 2016 Postat 10 november 2016 Tack så mycket Micke H! 😄 Jo vill gärna tolka lite olikt från originalen. Japp den raden är klockren!
k9 (oregistrerad) Postat 10 november 2016 Postat 10 november 2016 Låter bra Slej men skriv eget istället. Då blir det bättre ändå. 😑
Dark Of Light Postat 10 november 2016 Postat 10 november 2016 Haha 😄 Tack för analys/ sågning där dol. Märker att jag har svårare med sången när jag spelar Acke samtidigt. Skulle lagt den separat men tanken att göra pålägg kom efteråt så då blev det som det blev. Tack att du tog dig tid att lyssna! Nu en antikpd!!! ☺️ Nej för f... Inte sågar jag dig, säger bara vad jag känner när jag hör det hela mannen. Arren är bra som M sa och men detta med hårdrock kräver attityd och energi i kubik för att lyckas och gå igenom micken. Ja, vi män är ju inte så bra på att multitaska har jag hört från kvinnligt håll så kanske skulle du inte spelat gura samtidigt ☺️ Som du själv säger så är detta ju din egna tolkning och som sådan står den som en bröstvårta i motvind... öhh... Som en tonårs k... 😳 ... som.. för sig själv på egna erekt... ben. 😐 Däremot så väntar jag innerligt på mer svenskt material från dig, sådant du visade upp för en tid sedan. DÄR träffar du helrätt!!!! DÄR kommer din lena stämma och lediga spelstil verkligen till sin rätt!! Nu en kopp svenskt prokpd. 😎
slejnard Postat 10 november 2016 Postat 10 november 2016 Jo jag ska skriva mer eget på svenska. Lite sily season med låtskrivandet. Hinns liksom inte...
Dark Of Light Postat 10 november 2016 Postat 10 november 2016 jag får gåshud av introt https://www.youtube.com/watch?v=fTtrc7Zmi7Q Först blev jag lite småkåt men det byttes snabbt ut mot en alldeles oemotståndlig känsla av att busåka i en hiss. Sedan började jag fundera på hur det egentligen står till med den norska sumobrottningen... ja, ungefär så.
CHAE Postat 10 november 2016 Trådstartare Postat 10 november 2016 jag får gåshud av introt https://www.youtube.com/watch?v=fTtrc7Zmi7Q Jag tycker att det på sin höjd är mediokert 🙂
Recommended Posts