Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

200.gif#21

Bra analys där, DoL 😄

Tack, mannen. ☺️ Känns som en av mina djupare av icke sexuell natur.

its-simple-the-blesse-done-just-grab-the

Såja, då var det ordnat också. 😑

En ganska explosiv PT där. Btw.

Redigerat av Dark Of Light
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Måste nog ut och skotta en sväng. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Gamla goa bilar ☺️

Hmm gissa vad jag blev sugen på nu...  😳

k9 (oregistrerad)
Postat

Honung?  😳

......nähepp!  ☺️  😑

😳 

🤪 

Vore ju gott med lite honungs the med en aning citron och lite lite ingefära.  😏 

DUMMA DIG!  😠  😠 

k9 (oregistrerad)
Postat

Tror det blir sova nu. 

Postat (redigerat)

Överlag bra där Slej. 🙂 Går som vanligt på sången ☺️  Saknas attityd och ilska i rösten bara. Lite tamt, lite som om ett valfritt dansband  skulle ge sig på dessa (hårda ord där 😄  ). Ska man utse sig till God of Thunder så får det faen låta så också. 100 000 Years, Love Gun och Deuce var tveksamma som en oskuld i sängen. Du får helt ge fan i att dricka kaffe och nuppa ett par dagar innan inspelning så du blir lite förbannad.  😎 Däremot så skulle man kunna säga att du lyckats Slejjifiera låtarna bra dvs göra egna versioner och som står på egna ben. Kpd.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Haha 😄

Tack för analys/ sågning där dol. Märker att jag har svårare med sången när jag spelar Acke samtidigt. Skulle lagt den separat men tanken att göra pålägg kom efteråt så då blev det som det blev. Tack att du tog dig tid att lyssna!

Nu en antikpd!!! ☺️

Postat

Mixade ihop snuttar till ett medley. Lyssna gärna å ge feedback:

Riktigt coolt. 😄 Jag gillar dina arrangemang, att dom låter så pass egna och inte är rakt kopierade.

(Och en sidonotering, jag tycker fortfarande att "You're good looking and you're looking like you should be good" är en helt briljant rad, i all sin löjlighet.)

k9 (oregistrerad)
Postat

Låter bra Slej men skriv eget istället. Då blir det bättre ändå.  😑

Postat

Haha 😄

Tack för analys/ sågning där dol. Märker att jag har svårare med sången när jag spelar Acke samtidigt. Skulle lagt den separat men tanken att göra pålägg kom efteråt så då blev det som det blev. Tack att du tog dig tid att lyssna!

Nu en antikpd!!! ☺️

Nej för f... Inte sågar jag dig, säger bara vad jag känner när jag hör det hela mannen. Arren är bra som M sa och men detta med hårdrock kräver attityd och energi i kubik för att lyckas och gå igenom micken. Ja, vi män är ju inte så bra på att multitaska har jag hört från kvinnligt håll så kanske skulle du inte spelat gura samtidigt ☺️ Som du själv säger så är detta ju din egna tolkning och som sådan står den som en bröstvårta i motvind... öhh...

Som en tonårs k... 😳 

... som..

för sig själv på egna erekt...

ben. 😐  

Däremot så väntar jag innerligt på mer svenskt material från dig, sådant du visade upp för en tid sedan.

DÄR träffar du helrätt!!!! DÄR kommer din lena stämma och lediga spelstil verkligen till sin rätt!!

Nu en kopp svenskt prokpd.  😎

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! vart tog dagen vägen...  😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.