k9 (oregistrerad) Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Oj vad jag går lös i storforat nu igen. Spammar jag för mycket där nu? 😊
k9 (oregistrerad) Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Intressant att DT har fått många som inte tänkte gå och rösta att faktiskt göra det ändå. Särkilt med tanke på att flertalet av dessa röstar bara för att inte DT ska bli president.
k9 (oregistrerad) Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 (redigerat) Klev just ur bastun. Väntar på resultaten från gungbräde staterna i USAvalet. Men jag somnar nog snart känner jag. Redigerat 9 november 2016 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 Intressant att Trump leder än så länge. 😕
k9 (oregistrerad) Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 Börserna runt om i världen rasar redan då de tror att DT kommer att vinna. 😐
k9 (oregistrerad) Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 Nu leder Trump knapt. Snart är det hela över på sätt och vis. Men samtidigt så är det ju nu som allt startar. 😏 😑
k9 (oregistrerad) Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 (redigerat) Trump vann om det inte skulle bli till någon omräkning nu. Får även högsta mandat i senatorhuset. Blir nog en stökig tid runt om i USA och i världen nu. Redigerat 9 november 2016 av k9
Dark Of Light Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 (redigerat) Ja, välkomna till en ny spännande värld... så länge den varar. Å andra sidan så säger det ganska mycket om det amerikanska folkets trötthet och hat mot etablissemanget... eller om deras korttänkthet och kärlek till populism om man vill. Liknande vindar som blåser här av, i alla fall bitvis, liknande orsaker. Fast de har ju bara två nötter att välja mellan, vi har lyxen att ha fler. Isolera sig från omvärlden. Öka gränskontroller. Bygg murar. Skit i handelsavtal. Skit i kvinnorna. Skit i utlänningarna. Skit i de ekonomiska sjukreformerna... ... och vad ska man ha kärnvapen till om man inte använder dem. Yeah, that´s about it in a nutshell. Spännande om ni frågar mig. Redigerat 9 november 2016 av Dark Of Light
CHAE Postat 9 november 2016 Trådstartare Postat 9 november 2016 Ja fy fan. Idag suger världen.Indeed 🙁Nu får jänkarna den största skämskudden EVER 😮
CHAE Postat 9 november 2016 Trådstartare Postat 9 november 2016 Ja, välkomna till en ny spännande värld... så länge den varar. Å andra sidan så säger det ganska mycket om det amerikanska folkets trötthet och hat mot etablissemanget... eller om deras korttänkthet och kärlek till populism om man vill. Liknande vindar som blåser här av, i alla fall bitvis, liknande orsaker. Fast de har ju bara två nötter att välja mellan, vi har lyxen att ha fler. Isolera sig från omvärlden. Öka gränskontroller. Bygg murar. Skit i handelsavtal. Skit i kvinnorna. Skit i utlänningarna. Skit i de ekonomiska sjukreformerna... ... och vad ska man ha kärnvapen till om man inte använder dem. Yeah, that´s about it in a nutshell. Spännande om ni frågar mig. Bra analys där, DoL 😄
k9 (oregistrerad) Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 Gammal jävla gubbe! En blir förbannad! Skäll inte på mig! Det var ju inte jag som bestämde att det skulle bli så. 🙁 😕 😑 😛
k9 (oregistrerad) Postat 9 november 2016 Postat 9 november 2016 Får se hur senaten och Republikanerna kommer att agera nu. Lite för många elektorers fördel till DTs fördel för att de ska kunna fälla honom utan att organisera sig på något sätt.
Recommended Posts