Dark Of Light Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Jag börjar mer och mer tro att Trump är en påhittad figur som Bamse, Pippi Långstrump eller Anders Borg. En av mina bättre PTs övervunnet endast av "fittplask", några månader sedan. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Frågan är om USA ens finns eller om hela det landet är en hittepåstat det med. Precis som Ryssland är. 😑
Dark Of Light Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Frågan är om vi finns? Finns det bevis för det? Jag menar vi kanske bara framstår som vi finns men egentligen så är det en författare som låtsas vara t ex DoL eller k9... Visst har en del av oss träffats irl men var det verkligen de personerna eller bara lejda skådespelare eller någon skuldsatt bekant som spelade personen i fråga, för en peng? Kanske vaknar vi snart och allt var bara en vriden dröm... men vem vaknar vi som?
k9 (oregistrerad) Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Frågan är om vi finns? Finns det bevis för det? Jag menar vi kanske bara framstår som vi finns men egentligen så är det en författare som låtsas vara t ex DoL eller k9... Visst har en del av oss träffats irl men var det verkligen de personerna eller bara lejda skådespelare eller någon skuldsatt bekant som spelade personen i fråga, för en peng? Kanske vaknar vi snart och allt var bara en vriden dröm... men vem vaknar vi som? The core of yourself is the depth of the universe. Ett mantra som kom till mig när jag mediterade för några år sedan. Använder den ofta när jag mediterar än idag. Kan ju betyda så många olika saker.
k9 (oregistrerad) Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Ska nog ha en valvaka inatt. Känns som att det är ett av världens viktigaste val som sker i USA inatt. Men mest för att man ska få dricka kaffe hela natten lång.
CHAE Postat 8 november 2016 Trådstartare Postat 8 november 2016 Ska nog ha en valvaka inatt. Känns som att det är ett av världens viktigaste val som sker i USA inatt. Men mest för att man ska få dricka kaffe hela natten lång. Ha så kul 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Ha så kul 🙂 Tack! Krävs nog en udda form av hjärna för att tycka att det är kul dock. 😊
CHAE Postat 8 november 2016 Trådstartare Postat 8 november 2016 (redigerat) Tack! Krävs nog en udda form av hjärna för att tycka att det är kul dock. 😊Mmmmm.....mmmmm 😉 Redigerat 8 november 2016 av CHAE
k9 (oregistrerad) Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Fast resultaten ska va Mmmmm.....mmmmm 😉 Tänker käka Pazo medans jag glor med. Gör det saken bättre? 😛
CHAE Postat 8 november 2016 Trådstartare Postat 8 november 2016 Fast resultaten ska va Tänker käka Pazo medans jag glor med. Gör det saken bättre? 😛 Tänker du äta upp Pazo!? 😮🙁
Dark Of Light Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Precis som...eller nä. Säg det... säg det...
k9 (oregistrerad) Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Fast resultaten ska va Tänker käka Pazo medans jag glor med. Gör det saken bättre? 😛 😳 Halva inlägget vart ju kapat. 😕 Säg det... säg det... +1
Neosus Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Det! HAHA nu sa jag det... ☺️ 😑 😏 😱 😊 😳 ☺️ 😉 😐 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Tänker du äta upp Pazo!? 😮🙁 Finns Pazo? Godaste Pizzan i stan om man är sugen på mexikansk pizza. Fast det finns en lyxpizza som är nästan lika god och formad som en fisk. Vist var den juste den vi käkade i somras, Slej? 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Det! HAHA nu sa jag det... ☺️ 😑 😏 😱 😊 😳 ☺️ 😉 😐 🙂 ......!.........
slejnard Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Godaste Pizzan i stan om man är sugen på mexikansk pizza. Fast det finns en lyxpizza som är nästan lika god och formad som en fisk. Vist var den juste den vi käkade i somras, Slej? 🙂 Jo fiskformade pizzan var grymt god!
Dark Of Light Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Det! HAHA nu sa jag det... ☺️ Ska vi vara riktigt petiga här så skrev du det. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Ska vi vara riktigt petiga här så skrev du det. ☺️ Att folk inte kan lära sig att använda rätt ord eller hu man stafvar kårekkt. 😠
Neosus Postat 8 november 2016 Postat 8 november 2016 Ska vi vara riktigt petiga här så skrev du det. ☺️ 😱 😊
Recommended Posts