Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag börjar mer och mer tro att Trump är en påhittad figur som Bamse, Pippi Långstrump eller Anders Borg.

En av mina bättre PTs övervunnet endast av "fittplask", några månader sedan.  😑

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Frågan är om USA ens finns eller om hela det landet är en hittepåstat det med. Precis som Ryssland är.  😑

Postat

Frågan är om vi finns? Finns det bevis för det? Jag menar vi kanske bara framstår som vi finns men egentligen så är det en författare som låtsas vara t ex DoL eller k9... Visst har en del av oss träffats irl men var det verkligen de personerna eller bara lejda skådespelare eller någon skuldsatt bekant som spelade personen i fråga, för en peng? Kanske vaknar vi snart och allt var bara en vriden dröm... men vem vaknar vi som?

k9 (oregistrerad)
Postat

Frågan är om vi finns? Finns det bevis för det? Jag menar vi kanske bara framstår som vi finns men egentligen så är det en författare som låtsas vara t ex DoL eller k9... Visst har en del av oss träffats irl men var det verkligen de personerna eller bara lejda skådespelare eller någon skuldsatt bekant som spelade personen i fråga, för en peng? Kanske vaknar vi snart och allt var bara en vriden dröm... men vem vaknar vi som?

The core of yourself is the depth of the universe. 

Ett mantra som kom till mig när jag mediterade för några år sedan. Använder den ofta när jag mediterar än idag. Kan ju betyda så många olika saker. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Ska nog ha en valvaka inatt. Känns som att det är ett av världens viktigaste val som sker i USA inatt. 

Men mest för att man ska få dricka kaffe hela natten lång. 

Postat

Ska nog ha en valvaka inatt. Känns som att det är ett av världens viktigaste val som sker i USA inatt.

Men mest för att man ska få dricka kaffe hela natten lång.

Ha så kul 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

Orup, Sturup, Burop.  😕  🤪

k9 (oregistrerad)
Postat

Ha så kul 🙂

Tack! Krävs nog en udda form av hjärna för att tycka att det är kul dock.  😊

Postat (redigerat)

Tack! Krävs nog en udda form av hjärna för att tycka att det är kul dock. 😊

Mmmmm.....mmmmm 😉 Redigerat av CHAE
k9 (oregistrerad)
Postat

Fast resultaten ska va

Mmmmm.....mmmmm 😉

Tänker käka Pazo medans jag glor med. Gör det saken bättre?  😛

Postat

Fast resultaten ska va

Tänker käka Pazo medans jag glor med. Gör det saken bättre? 😛

Tänker du äta upp Pazo!? 😮🙁
k9 (oregistrerad)
Postat

Fast resultaten ska va

Tänker käka Pazo medans jag glor med. Gör det saken bättre?  😛

😳 Halva inlägget vart ju kapat.  😕

Säg det... säg det...

+1 

k9 (oregistrerad)
Postat

Tänker du äta upp Pazo!? 😮🙁

Finns Pazo?

Godaste Pizzan i stan om man är sugen på mexikansk pizza. Fast det finns en lyxpizza som är nästan lika god och formad som en fisk. Vist var den juste den vi käkade i somras, Slej?  🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Det!

HAHA nu sa jag det...  ☺️  😑  😏  😱  😊  😳  ☺️  😉  😐  🙂

......!.........

k9 (oregistrerad)
Postat

Ska vi vara riktigt petiga här så skrev du det. ☺️

Att folk inte kan lära sig att använda rätt ord eller hu man stafvar kårekkt.  😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.